Øv familie!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Gittemor09

jeg er simpelthen målløs

et er at de ikke ser dig sammen med ham, noget andet er at holde det for sig selv...

og i det mindste for konfirmandens skyld....

og synes så også det er latterligt hvis de hverken har skrevet eller ringet til jer... det synes jeg er endnu mere respektløst...

ja, stakkels jer, og stakkels konfirmand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Kløver

kriknu skriver:

Min mor så/hørte det ikke, men hun så vi gik så hun ringede og da hun så havde hørt det så kørte hun også sin vej, min søster var ikke nået frem endnu, men hun hørte det fra andre så hun vendte om og kørte hjem igen.

Hold op hvor er jeg ked og skuffet lige nu 

Forstår jeg godt, er simpelthen ikke i orden, og synes også det er synd for din fætter, det skulle være hans store dag, men det fik hans forældre da vist ødelagt

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Mamalou skriver:

Øv altså... Hvor er det bare trist! 

Har du prøvet at snakke med dem om det? 

Folk må have lige de holdninger de vil, men jeg forstår ikke hvorfor de ikke kan tilsidesætte det - i det mindste for din skyld. 

jeg synes det værste af det hele er at det gik ud over min fætters konfirmation

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Maja84 skriver:

Forstår jeg godt, er simpelthen ikke i orden, og synes også det er synd for din fætter, det skulle være hans store dag, men det fik hans forældre da vist ødelagt

Ja mon ikke, er så rasende over at de vælger lige netop den dag at opføre sig sådan på, så kunne de sku have ladet være med at invitere os begge to 

Anmeld

9. maj 2013

Kløver

kriknu skriver:

Ja mon ikke, er så rasende over at de vælger lige netop den dag at opføre sig sådan på, så kunne de sku have ladet være med at invitere os begge to 

Ja, og synes da Ludvig er et sødt navn som de fleste kan udtale. Godt nok noget fordømmende, en ting er at være så ensporet og racistisk men de kunne have holdt det for dem selv eller ladet være med at invitere jer begge, som du siger

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Maja84 skriver:

Ja, og synes da Ludvig er et sødt navn som de fleste kan udtale. Godt nok noget fordømmende, en ting er at være så ensporet og racistisk men de kunne have holdt det for dem selv eller ladet være med at invitere jer begge, som du siger

jeg er simpelthen så skuffet, jeg tror det er lige før min kæreste tager det pænere end jeg gør 

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Mamalou skriver:

Øv altså... Hvor er det bare trist! 

Har du prøvet at snakke med dem om det? 

Folk må have lige de holdninger de vil, men jeg forstår ikke hvorfor de ikke kan tilsidesætte det - i det mindste for din skyld. 

Nej, jeg tror hellere lige jeg må vente et par dage til jeg selv er kølet så meget ned, men det er fandme synd for min fætter hvis hans forældre bare skal ødelægge det hele 

Anmeld

9. maj 2013

Guldet

Pyhhh for godt nok helt ondt i maven over at læse dit indlæg! At nogle mennesker kan være så modbydelige!! 

Anmeld

9. maj 2013

Troldemommi

Flodkilling skriver:

Hold da op! man skulle tro I kom fra en lille by i Jylland

Ej hils lige din kæreste og sig at vi er sku på hans side.. Sådan behandler man ikke andre mennesker.

Hov hov en lille by i Jylland, jeg er fra en lille by i Jylland og jeg er sgu ikke racist ligesom de fleste andre heller ikke er det, det var da en dum bemærkning at komme med.

Monica

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Flodkilling skriver:

Hold da op! man skulle tro I kom fra en lille by i Jylland

Ej hils lige din kæreste og sig at vi er sku på hans side.. Sådan behandler man ikke andre mennesker.

Min kæreste siger forresten tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.