Øv familie!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Isabella_mor

kriknu skriver:

Jeg er direkte færdig med de to, og noget siger mig at de har pisset nok på folk efterhånden til at min kusine (deres datter) også har fået nok nu, for hun har lige ringet tudebrølende og spurgt om ikke hun og hendes bror kan komme herud og sove for nu har de fået nok af deres forældre...

Jeg er ikke meget for det, men hvis de ikke har lyst til at være der så skal de sku heller ikke det, så nu skulle de gerne være på vej med toget og så suser min kæreste ind og henter dem mens jeg laver klar til at de kan sove her 

ej hvor er det sørgeligt, men nogle mennesker er bare rendyrket racister, på en så ubehagelig måde syntes jeg... at deres sind nærmest bliver ondskabsfuldt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

kriknu

Isabella_mor skriver:

ej hvor er det sørgeligt, men nogle mennesker er bare rendyrket racister, på en så ubehagelig måde syntes jeg... at deres sind nærmest bliver ondskabsfuldt.. 

Min mor har også valgt at nu er det slut hun ringede og sagde "NU har jeg slettet dem på facebook" - det er godt mor, meget stor trussel, men det behøvede du nu ikke, hun er trods alt din søster...

Men nix, de er ganske enkelt ikke velkommen hos nogle i min nærmeste familie (forældre, søskende mv.)

Anmeld

9. maj 2013

Smilehul

Ej, hvor er det bare dumme kommentarer!

Alts å bare fordi din k æreste er m ørk i huden, så betyder det jo ikke, at han og hans familie er dumme! Kan de udtale "Ludvig" geeeeeeees 

Jeg synes, det er fedt din mor og søster bakker jer op - 

Anmeld

10. maj 2013

gonefishing

Mor og meget mere skriver:

Så fordomme om jyder er helt ok? 

Hvor er det at jeg skriver at jyder er racister?
Man kan nemt få det til at lyde som man gerne vil ha det til at lyde

Synes ærligt talt at hvis I gerne vil hænge en heks på bålet så find en I rent faktisk kender og lad være med at putte ord i munden på mig tak

Anmeld

10. maj 2013

MorDk

Fy for den lede...  De er jo racister BIG TIME!

Jeg var simpelthen blevet tosset!

Anmeld

10. maj 2013

Lilje82

Hold op jeg er målløs, tænk at man kan få sig til at opfører sig sådan

det er synd for både din kæreste og dig, de kunne have ladeværet være med at inviterer jer, og sidst men ikke mindst synes jeg det er vildt synd for din fætter også, at hans dags skulle bære præg af sådan et par snobbede fjolser.

Anmeld

11. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Flodkilling skriver:

Hvor er det at jeg skriver at jyder er racister?
Man kan nemt få det til at lyde som man gerne vil ha det til at lyde

Synes ærligt talt at hvis I gerne vil hænge en heks på bålet så find en I rent faktisk kender og lad være med at putte ord i munden på mig tak

Har jeg skrevet, at du påstår det? Jeg synes blot, det er sjovt i en tråd om racisme, at du mener, den opførsel virker "landsbyjysk" - og jeg understreger det morsomme med en smiley. Bortset fra det, så kan man da prøve at forestille sig reaktionen, hvis du kommenterede grov opførsel med "Man skulle tro, de kom fra en lille arabisk landsby" - det ville jo IKKE være ok... 

Anmeld

11. maj 2013

jydeinden

kriknu skriver:

I dag skulle vi til konfirmation ved min fætter, og vi nåede knapt nok frem før vi første gang fik følelsen af ikke at være velkommen.. 

Min moster kiggede ret ondt på først min kæreste og gik derefter hen til mig og spurgte ret interreseret til graviditeten og navn osv. og jeg siger så at han skal hedde Ludvig det er jo ikke ligefrem en hemmelighed, hun lyder så pisse fornærmet derefter kigger på min kæreste og siger så surt "Kan din familie overhovedet udtale det navn?" (han er ikke dansker) - nej hvor havde jeg lyst til at slå hende! 

Jeg tager så min kæreste i hånden og går, min onkel (mosters mand) kommer så over og siger "det var måske heller ikke det smarteste at tage sådan en med" 

Hvis ikke jeg måtte have ham med skulle de måske overveje kun at invitere mig og ikke os begge to!

Nå men uanset hvad, så tog vi hjem igen - jeg fik sagt tillykke til min fætter og givet ham gaven og så var det ligesom det, kan de ikke acceptere at han er der, jamen så skal jeg heller ikke være der.

Nej hvor er jeg ked af det og skammer mig over min familie, min mor blev også helt forarget og kørte sin vej da hun så at vi kørte 

endte din fætter og kusine med at have en hyggelig dag hos jer ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.