I dag skulle vi til konfirmation ved min fætter, og vi nåede knapt nok frem før vi første gang fik følelsen af ikke at være velkommen.. 
Min moster kiggede ret ondt på først min kæreste og gik derefter hen til mig og spurgte ret interreseret til graviditeten og navn osv. og jeg siger så at han skal hedde Ludvig det er jo ikke ligefrem en hemmelighed, hun lyder så pisse fornærmet derefter kigger på min kæreste og siger så surt "Kan din familie overhovedet udtale det navn?" (han er ikke dansker) - nej hvor havde jeg lyst til at slå hende!
Jeg tager så min kæreste i hånden og går, min onkel (mosters mand) kommer så over og siger "det var måske heller ikke det smarteste at tage sådan en med"
Hvis ikke jeg måtte have ham med skulle de måske overveje kun at invitere mig og ikke os begge to!
Nå men uanset hvad, så tog vi hjem igen - jeg fik sagt tillykke til min fætter og givet ham gaven og så var det ligesom det, kan de ikke acceptere at han er der, jamen så skal jeg heller ikke være der.
Nej hvor er jeg ked af det og skammer mig over min familie, min mor blev også helt forarget og kørte sin vej da hun så at vi kørte 
Anmeld