Øv familie!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.986 visninger
66 svar
51 synes godt om
9. maj 2013

kriknu

I dag skulle vi til konfirmation ved min fætter, og vi nåede knapt nok frem før vi første gang fik følelsen af ikke at være velkommen.. 

Min moster kiggede ret ondt på først min kæreste og gik derefter hen til mig og spurgte ret interreseret til graviditeten og navn osv. og jeg siger så at han skal hedde Ludvig det er jo ikke ligefrem en hemmelighed, hun lyder så pisse fornærmet derefter kigger på min kæreste og siger så surt "Kan din familie overhovedet udtale det navn?" (han er ikke dansker) - nej hvor havde jeg lyst til at slå hende! 

Jeg tager så min kæreste i hånden og går, min onkel (mosters mand) kommer så over og siger "det var måske heller ikke det smarteste at tage sådan en med" 

Hvis ikke jeg måtte have ham med skulle de måske overveje kun at invitere mig og ikke os begge to!

Nå men uanset hvad, så tog vi hjem igen - jeg fik sagt tillykke til min fætter og givet ham gaven og så var det ligesom det, kan de ikke acceptere at han er der, jamen så skal jeg heller ikke være der.

Nej hvor er jeg ked af det og skammer mig over min familie, min mor blev også helt forarget og kørte sin vej da hun så at vi kørte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Swerg

kriknu skriver:

I dag skulle vi til konfirmation ved min fætter, og vi nåede knapt nok frem før vi første gang fik følelsen af ikke at være velkommen.. 

Min moster kiggede ret ondt på først min kæreste og gik derefter hen til mig og spurgte ret interreseret til graviditeten og navn osv. og jeg siger så at han skal hedde Ludvig det er jo ikke ligefrem en hemmelighed, hun lyder så pisse fornærmet derefter kigger på min kæreste og siger så surt "Kan din familie overhovedet udtale det navn?" (han er ikke dansker) - nej hvor havde jeg lyst til at slå hende! 

Jeg tager så min kæreste i hånden og går, min onkel (mosters mand) kommer så over og siger "det var måske heller ikke det smarteste at tage sådan en med" 

Hvis ikke jeg måtte have ham med skulle de måske overveje kun at invitere mig og ikke os begge to!

Nå men uanset hvad, så tog vi hjem igen - jeg fik sagt tillykke til min fætter og givet ham gaven og så var det ligesom det, kan de ikke acceptere at han er der, jamen så skal jeg heller ikke være der.

Nej hvor er jeg ked af det og skammer mig over min familie, min mor blev også helt forarget og kørte sin vej da hun så at vi kørte 

Fuck hvor er det tarveligt af dem !!! Nøj jeg var blevet rasende !!!

Anmeld

9. maj 2013

Leonora

Øv øv en dum oplevelse .
Synes ikke du skal bruge din energi på dem - det lyder de ikke til at være værd .

Det er i øvrigt et fantatisk navn i har valgt til jeres dreng

Knus og op med humøret

Anmeld

9. maj 2013

Muffin_girl

kriknu skriver:

Det er dog en utroligt ensporet og ubehagelig opførsel fra din families side af ! 

Anmeld

9. maj 2013

Louise H.

Føj for en opførsel!!! Forstår godt i tog afsted igen, det havde jeg også gjort!

Anmeld

9. maj 2013

gonefishing

kriknu skriver:

Hold da op! man skulle tro I kom fra en lille by i Jylland

Ej hils lige din kæreste og sig at vi er sku på hans side.. Sådan behandler man ikke andre mennesker.

Anmeld

9. maj 2013

wamse

Føj en indstilling til andre mennesker de har

Mange kram herfra

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Flodkilling skriver:

Hold da op! man skulle tro I kom fra en lille by i Jylland

Ej hils lige din kæreste og sig at vi er sku på hans side.. Sådan behandler man ikke andre mennesker.

Det gør de faktisk også - men tror nu ikke det er derfor for resten af familien gør også og de har sku ikke noget i mod ham 

men lige de to der, føj!

De var heller ikke glade for min eks, de ser helst at jeg kun omgåes danskere, og min eks var fra USA, men de sagde aldrig noget til ham... Men han var selvfølgelig heller ikke mørk i huden ...

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Leonora skriver:

Øv øv en dum oplevelse .
Synes ikke du skal bruge din energi på dem - det lyder de ikke til at være værd .

Det er i øvrigt et fantatisk navn i har valgt til jeres dreng

Knus og op med humøret

jeg forstår simpelthen ikke man kan være sådan! 

Vi er også selv ret forelskede i det 

Anmeld

9. maj 2013

gonefishing

kriknu skriver:

Det gør de faktisk også - men tror nu ikke det er derfor for resten af familien gør også og de har sku ikke noget i mod ham 

men lige de to der, føj!

De var heller ikke glade for min eks, de ser helst at jeg kun omgåes danskere, og min eks var fra USA, men de sagde aldrig noget til ham... Men han var selvfølgelig heller ikke mørk i huden ...

Jeg synes det er så grimt, nu elsker jeg selv sprog og har da også boet i udlandet, især Grækenland.

Nu ved jeg ikke lige hvor din kæreste er fra, men jeg elsker f.eks. hvis jeg skal ned i en kiosk at sige "salam alaikum". Der er ikke noget federe end at vise respekt for andre.
Jeg har selv mange venner fra østen, især kvinderne fortæller at de tit bliver svinet til, især af de ældre mænd i danmark. Synes det er noget underligt noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.