Må man opsøge skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

Frk.S

Det må ma vel selv om.

Personligt ville jeg nok ikke bevidst forsøge at få mit barn smittet. Måske ville jeg heller ikke gøe så meget for at undgå det. Men jeg ville nok ikke ligefrem opsøge det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

anynom

Malene84 skriver:

Jeg gjorde det bevist. Kan på ingen måde se hvordan det er egoistisk. Jeg gjorde det da præcis for mine børns skyld. De fik skoldkopper mens jeg stadig var på barsel og dermed små

Skoldkopper bliver kun værre og værre med alderen = det har jeg så skånet dem for!!!

Jeg var på barsel = en mor med overskud til at tage sig af TO børn med skoldkopper (uden dårlig samvittighed overfor en chef... jeg behøvede ikke at finde tusind forskellige babysittere (igen har jeg taget mine børns behov først)!

Syge børn har tit behov for sin moooarr... og i og med at jeg havde barsel, var det mig all the way!!!

Kan seriøst på ingen måde finde noget egoistisk i det jeg har gjort

Hvor gamle var de?

Anmeld

6. maj 2013

Malene84

JulieWH skriver:

Hvor gamle var de?

8 el. 9 måneder mener jeg

Anmeld

6. maj 2013

anynom

Malene84 skriver:

8 el. 9 måneder mener jeg

Ok.

Anmeld

6. maj 2013

Malene84

ej sorry for spam... men fandt dem lige. HAHAHAHA... 9 måneder var de 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2013

kirsti

Afsted!

noah har skoldkopper nu fordi jeg sendte ham bevidst derned!

jo ældre de bliver jo værre siges det at blive og de skal jo have det før eller siden!

for et par år siden fik M de vildeste smerter i hovedet og vi snakker ik bare slem hovedpine vi snakker en voksen mand med høj smertetærskel der skreg hele vejen i bilen til sygehuset!

lægerne kunne ikke finde ud af hvad det var men nåede til sidst fretilst at der nok var tale om en børnesygdom han ik havde haft som barn og da han så først fik det som voksen var det symptomerne bare meget meget værre en hos børn!

Anmeld

6. maj 2013

_-Kathrine-_

Jeg ville gerne at V skulle smittes mens jeg var på barsel, men det lykkes ikke...
Der brød en epidemi ud i vuggeren mens han var på ferie. Ugerne efter var alle nedlagt - undtagen V...
Nogle uger efter havde vi en på besøg der havde det, de gav krammere og delte sut! - ikke en fis skete der!!
Men når lillebror blir lidt ældre, skal vi ha fundet nogen der kan smitte, for syns det er synd at de ikke får det mens de er små, når der nu siges at det er værre jo ældre man er

Anmeld

6. maj 2013

Mette.

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg ville gerne at V skulle smittes mens jeg var på barsel, men det lykkes ikke...
Der brød en epidemi ud i vuggeren mens han var på ferie. Ugerne efter var alle nedlagt - undtagen V...
Nogle uger efter havde vi en på besøg der havde det, de gav krammere og delte sut! - ikke en fis skete der!!
Men når lillebror blir lidt ældre, skal vi ha fundet nogen der kan smitte, for syns det er synd at de ikke får det mens de er små, når der nu siges at det er værre jo ældre man er

Enig.. Det er oppe i Emilies børnehave nu - så håber hun får det. Hvis hun gør deler vi gerne ud

Anmeld

6. maj 2013

FruJacobsen

Jeg kunne aldrig finde på det...! Jeg ville nok føle mig forræderisk overfor min søn, hvis jeg bevidst tog ham med til de såkaldte "smittefester". Men sådan er vi jo forskellige.

Anmeld

6. maj 2013

_-Kathrine-_

Mette. skriver:

Enig.. Det er oppe i Emilies børnehave nu - så håber hun får det. Hvis hun gør deler vi gerne ud

Ikke dårligt
Meeeen.. Tror Lillebror skal være lidt ældre før vi prøver! Måske efter sommeren
Så hvis Emilie lige kan vente lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.