Må man opsøge skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

MariaKyedDK

LilleChelle skriver:

3 år er jo heller ikke lille? 

Og nu er det mennesker, så man kan ikke skære alle over en kam. 

nå! jeg synes man er lille som 3 årig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

LilleChelle

nå! jeg synes man er lille som 3 årig. 

Selvfølgelig er de også det. 

Men de er jo mindre som halvandet årig  

Anmeld

7. maj 2013

lycly

Min datter fik det af sig selv her for et par måneder siden, men hvis jeg inden da kendte nogen med skoldkopper, så kunne jeg godt finde på at opsøge det. Jeg var selv 3 eller 4 da jeg fik skoldkopper og jeg kan ligeså tydeligt huske hvor ubehageligt det var.
Så jeg synes at jo tidligere, jo bedre. Desuden er der en chance for at jo mindre de er, jo billigere slipper de. Min datter var 1 1/2 og hun mærkede dem stort set ikke

Anmeld

7. maj 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
kirsti skriver:

Som udgangspunkt kommer det før eller siden og jo ældre jo være er det generelt!

et helt andet, men ret vigtigt aspekt er at får man skoldkopper når man er gravid kan det være ret alvorligt og bla give fosterskader så i mine øjne er det bare med at få det overstået!

https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme-a-aa/graviditet/sygdomme/infektioner-i-graviditeten/skoldkopper-under-graviditeten/

Ved godt at det kan være farligt når man er gravid.
Men stadigvæk kan ingen vide om jeg nogensinde får det.

Anmeld

7. maj 2013

baby012

Jeg er SÅ glad for at min datter fik det da hun var 11 måneder.. Det var fantastisk at hun faktisk kom igennem det uden ret mange ar, og det tog 14 dage inden det var væk..

havde en veninde som fik det da hun var 16 og HOLD DA OP HVOR SÅ DET UD! Blæner overalt ! 

Og hun ku ne ikke komme med nogen steder hen, og hun havde det VILDT dårligt..  hun var simpelthen så træt af at hun ikke havde haft det dom barn.. 

Gik også i klasse med en som fik det i konfirmations alderen.. Det var rigtig hårdt for hende  

så jeg ville klart opsøge det  

Anmeld

7. maj 2013

Malene84

Mor12 skriver:

det er bare min holdning. Jeg synes det er så forkert.  Jeg ville have så dårlig samvittighed overfor mit barn hvis jeg udsatte hende for den smitte, bare for at få det overstået (hvilket er mit behov og ikke hendes)

Øhm... læser du overhoved hvad det er jeg skriver????!!!!!  Er helt enig i, at vi har hver vores holdning i denne sag - hvilket selvfølgelig er helt fair! MEN... det er på ingen måde MIT behov der er dækket ved at de med vilje blev smittet i en alder af 9 måneder! Jeg tænker altid på mine børn først... 

har på ingen måde dårlig samvittighed... tvært i mod... klapper mig selv på skulderen!

Anmeld

7. maj 2013

Fuglemor

Malene84 skriver:

Øhm... læser du overhoved hvad det er jeg skriver????!!!!!  Er helt enig i, at vi har hver vores holdning i denne sag - hvilket selvfølgelig er helt fair! MEN... det er på ingen måde MIT behov der er dækket ved at de med vilje blev smittet i en alder af 9 måneder! Jeg tænker altid på mine børn først... 

har på ingen måde dårlig samvittighed... tvært i mod... klapper mig selv på skulderen!

Jeg læser godt hvad du skriver. Men jeg ville føle det var mit behov og ikke hendes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.