Må man opsøge skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.331 visninger
56 svar
43 synes godt om
6. maj 2013

Anonym trådstarter

Må man?

Har en veninde der har en søn på min drengs alder som nu har skoldkopper, jeg ville gerne have det overstået da det giver flere irriterende effekter når barnet bliver ældre. Og så skrev hun i dag "min søn har skoldkopper!". 

MÅ man opsøge dem? en anden af mine veninder siger at det er forkert at opsøge, at de skal komme af sig selv - men jeg har et hjemmebarn, og han kommer først ud engang efter han er 3 år gammel. Altså børnehavealderen.

Hvad synes i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

LilleChelle

Jeg havde gjort det. 

Anmeld

6. maj 2013

MorTil4<3

jeg syntes det er helt fint

lad det bare blive overstået ...

min store dreng havde for 14 dage siden, så sørgede han for at smitte lillenbror og papsøster og lillebror har da han så fik skoldkopper været ude hos en veninde med hendes 2 børn og få dem smittet (forhåbentligt)

så som man siger, så er det overstået og man kan slappe af

Anmeld

6. maj 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg havde gjort det, hvis det var mig.

Jeg og mange af mine venner med børn sidder og håber, der snart er nogen i min / vores / deres omgangskreds, der vil få skoldkopper, så vores små poder også kan få det

Anmeld

6. maj 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

jeg har prøvet et par gange, men hun har overlevet.. og hun har også overlevet når de har været der i vuggestuen - og jeg vil også ha' det overstået... 

Anmeld

6. maj 2013

Malene84

Må man?

Har en veninde der har en søn på min drengs alder som nu har skoldkopper, jeg ville gerne have det overstået da det giver flere irriterende effekter når barnet bliver ældre. Og så skrev hun i dag "min søn har skoldkopper!". 

MÅ man opsøge dem? en anden af mine veninder siger at det er forkert at opsøge, at de skal komme af sig selv - men jeg har et hjemmebarn, og han kommer først ud engang efter han er 3 år gammel. Altså børnehavealderen.

Hvad synes i? 

Ja sgu da!!!! 

Jeg tog begge børn bevidst til smittefest  og jeg er endda stolt af at indrømme det! Nøøøj hvor er det dejlig at have det overstået, og så endda mens jeg stadig var på barsel.

Anmeld

6. maj 2013

Laulund87

PT skriver:

Jeg havde gjort det, hvis det var mig.

Jeg og mange af mine venner med børn sidder og håber, der snart er nogen i min / vores / deres omgangskreds, der vil få skoldkopper, så vores små poder også kan få det

Hmm hvis I finder nogle så send dem lige med posten til os ikke?? Med A-brev!

Anmeld

6. maj 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Laulund87 skriver:

Hmm hvis I finder nogle så send dem lige med posten til os ikke?? Med A-brev!

De bliver sendt med luftpost, hvis jeg finder nogen

Anmeld

6. maj 2013

Laulund87

PT skriver:

De bliver sendt med luftpost, hvis jeg finder nogen

Fedt!!

Anmeld

6. maj 2013

MIWULA

Anonym skriver:

Må man?

Hvad synes i? 

Det gjorde vi med vores søn.. Så ja hvis man har lyst til det så synes jeg man skal gøre det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.