hvad kom først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

M&N

Vi har fået Malucca først og brylluppet har vi ikke travlt med, vil skyde på vi har alle de børn vi vil have inden vi bliver gift 

Er dog heller ikke særlig traditionel på det område..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

L&V

Lunae skriver:

Bestemt vil vi det! Jeg mener bare at man bliver gift én gang og hvis det ikke går, så har man desværre misset sin chance!

Altså hvis en ægtefælle dør eller andet er det jo ikke sådan at man ikke må gifte sig igen!

Årh på den måde.. Tja ka sagtens følge tanken, har bare ikke den romantiske tilgang til ægteskabet.. Ser det som den eneste måde man ka sikre sig og sine børn ordentligt på.. Hvis man ku få en blanket tilsendt man så ku undreskrive dom dækkede en lige så godt så havde det været fint for os

Anmeld

29. april 2013

Silas&Mille

Her kom børn først.

Vi tør pt ikke blive gift fordi jeg er på KH
Men vi vil gerne giftes en gang.

Anmeld

29. april 2013

Troldemommi

Vi blev splejset sammen 3 uger inden termin, så vi nåede det lige inden vi blev forældre 

Monica

Anmeld

29. april 2013

Lunae

Månsson skriver:

Årh på den måde.. Tja ka sagtens følge tanken, har bare ikke den romantiske tilgang til ægteskabet.. Ser det som den eneste måde man ka sikre sig og sine børn ordentligt på.. Hvis man ku få en blanket tilsendt man så ku undreskrive dom dækkede en lige så godt så havde det været fint for os

Det tror jeg der er mange der har! Men altså jeg er nok egentlig heller ikke vanvittig romantiker, men kan bare ikke sige ja til noget jeg ikke tror på. Det er også derfor at min kæreste og jeg ikke skal giftes i kirken, for guds velsignelse er ikke så vigtig, som de andre budskaber ved brylluppet

Anmeld

29. april 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg går ikke ind for sex før ægteskabet, så her var det først bryllup og så børn

Anmeld

29. april 2013

Stjerneskud

Min eks og jeg fik barn først, så bryllup og derefter endnu et barØM! Vi blev så skilt...

Min kæreste oG jeg planlagde denne gang at blive gift først, men fordi vi begge har prøvet det før ved vi godthvordan vi vil have det..og hvordan vi ikke vil have det..derfor er vi endnu ikke blevet gift da det jo også koster. Da jesamtidig ikke føler jeg har en alder hvor jeg kan vente for længe med at få et barn ændrede vi rækkefølgen og har termin om en måned

Vi gifter os udelukkende af kærlighed til hinanden. Det juridiske og praktiske har intet at sige for os. 

Anmeld

29. april 2013

L&V

Lunae skriver:

Det tror jeg der er mange der har! Men altså jeg er nok egentlig heller ikke vanvittig romantiker, men kan bare ikke sige ja til noget jeg ikke tror på. Det er også derfor at min kæreste og jeg ikke skal giftes i kirken, for guds velsignelse er ikke så vigtig, som de andre budskaber ved brylluppet

Men det er jo bare ik et valg man har om det er i kirke eller på rådhus så er teksten den samme stort set Men altså kernen er jo os at man elsker hinanden til man måske ik gør mere gift eller ej

Anmeld

29. april 2013

FruK

Jeg har prøvet en af hver. 

Med min eks fik jeg barn først, uden at vi var gift - og det nåede vi så heller ikke at blive, før vi gik fra hinanden.

Med min mand blev jeg gift først - og fik baby halvandet år senere. Vi begyndte dog på pb et par måneder før brylluppet. 

Anmeld

29. april 2013

K&S

Vielse i 2007, barn i 2010 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.