Vi blev gift da vi var 23 og 22. Der er nu ved at være 8 år siden og vi er stærkere end nogensinde.
Vi valgte at binde os til hinanden i medgang og modgang og vi må sige, at vi er velsignet med medgang, da vi nu venter vores 4. barn (har børn fra '07, '09 og '11 og blev gift i '05). Vi har dog også haft modgang, især i kraft af den økonomiske krise. Det har været svært for min mand at holde på arbejde (tømrer), men modgangen har også ført til medgang. Jeg startede nemlig på universitetet samme år som vi blev gift og blev færdig sidste år og har haft fast arbejde siden.
Ægteskabet betyder noget for mig og ham. Vi er en enhed og ville også være det, hvis vi ikke havde børn. Jeg er 100% tryg i vores ægteskab og ville aldrig mistænke min mand for at gøre vores ægteskab noget der kunne skade det. Jeg selv ville aldrig stille mig i en situation der kunne skade vores ægteskab. Af samme grund har jeg ingen drengevenner. Ikke fordi jeg ikke kan, men fordi jeg ikke kan se, hvorfor jeg skulle det. Vi har dog fælles drengevenner og en masse fælles venner. Jeg har mine veninder.
Vi kommer begge to fra familier, hvor ingen er skilt. Mine forældre har guldbryllup om to år og min mands har også om nogle 
Vi er måske lidt gammeldags, men det holder!
Anmeld