hvad kom først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Babydrøm

Mette N skriver:

Nu har jeg hørt flere af mine veninder snakke om at de vil have børn snart, men ingen snakker om bryllup og jeg har altid tænk man blev gift fordi man elsker hinanden så højt at man har et ønske om at få børn. Så nu er jeg nysgerrig, hvad valgte I skulle ske først? og hvorfor?

Har altid drømt om at blive gift først, fordi vi elsker hinanden så højt  Men min kæreste er ik gifteklar og går heller ik så meget op i det..   Håber han vil en dag  Men vi har planer om pb snart, så det bliver nok i den rækkefølge  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

mn

Mange tak for jeres mange svar, det er godt at hører lidt om hvad I tænker om det hele og hvordan det har fungeret

Anmeld

30. april 2013

Ciss

Min mand og jeg snakkede en del om det efter, at han havde friet til mig, for han ville også gerne have børn og var ikke så nøje med rækkefølgen på tingene.

Det var egentlig mig, som satte foden ned og bestemte, at vi holdt brylluppet først, før vi gik i gang med pb. Jeg ville gerne, at den dag skulle være bare vores uden bekymringer og ekstra stress pga små børn, og samtidig en slags siste fælles stor oplevelse, før vi skulle starte familie sammen.

Anmeld

30. april 2013

mn

Ciss skriver:

Min mand og jeg snakkede en del om det efter, at han havde friet til mig, for han ville også gerne have børn og var ikke så nøje med rækkefølgen på tingene.

Det var egentlig mig, som satte foden ned og bestemte, at vi holdt brylluppet først, før vi gik i gang med pb. Jeg ville gerne, at den dag skulle være bare vores uden bekymringer og ekstra stress pga små børn, og samtidig en slags siste fælles stor oplevelse, før vi skulle starte familie sammen.

Ja det tænker jeg nemlig også, der er noget symbolisk i at det er den sidste store ting inden det hele starter

Anmeld

30. april 2013

pcoramt

Mette N skriver:

Nu har jeg hørt flere af mine veninder snakke om at de vil have børn snart, men ingen snakker om bryllup og jeg har altid tænk man blev gift fordi man elsker hinanden så højt at man har et ønske om at få børn. Så nu er jeg nysgerrig, hvad valgte I skulle ske først? og hvorfor?

ved os bliver det børn først.. jeg synes bryllup er det mest romantiske i verden, og jeg vil da også gerne selv giftes. men det skal bare være når vi er lidt længere hen i livet og tjo så skal manden da os ned på knæ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.