hvad kom først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad gjorde i først?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.577 visninger
54 svar
28 synes godt om
29. april 2013

mn

Nu har jeg hørt flere af mine veninder snakke om at de vil have børn snart, men ingen snakker om bryllup og jeg har altid tænk man blev gift fordi man elsker hinanden så højt at man har et ønske om at få børn. Så nu er jeg nysgerrig, hvad valgte I skulle ske først? og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

2babygirls

Mette N skriver:

Nu har jeg hørt flere af mine veninder snakke om at de vil have børn snart, men ingen snakker om bryllup og jeg har altid tænk man blev gift fordi man elsker hinanden så højt at man har et ønske om at få børn. Så nu er jeg nysgerrig, hvad valgte I skulle ske først? og hvorfor?

Vielse og så barn  ( vi var på rådhuset )

Anmeld

29. april 2013

L&V

Mette N skriver:

For mig betyder ægteskab ikke en disse ud over det er voldsomt praktisk.. Så vi blev gift da jeg var højgravid og der var kun os to.. Vi gjorde det for at sikre hinanden og laura.

Anmeld

29. april 2013

modesty

Mette N skriver:

Det med bryllup har aldrig sagt mig noget. Jeg har ikke brug for en ceremoni som bevis på min kærlighed til min kæreste. Vi blev gift fordi det var det nemmeste og mest ordentlige rent juridisk, efter vi fik barn.

Men derfor var det stadig en skøn dag og jeg er rigtig glad for at vi gjorde det. 

Anmeld

29. april 2013

Drømme

Mette N skriver:

Først barn, og så vielse

Vi er endnu ikke gift, men forlovet, og nu må vi se hvornår vi har råd til et bryllup.

Den primære grund til vi stadig ikke er gift, er at vi er på kontanthjælp. Men nu må vi se hvad der sker inden for de næste par år

Anmeld

29. april 2013

Loa

Først bryllup i 2008 og så barn i 2010..

Vi er nok lidt gammeldags på det område

Anmeld

29. april 2013

Faith

Først bryllup, så børn. Men kun fordi det tog så fandens lang tid for os at blive gravide

Vi blev gift for at sikre hinanden efter huskøb og fordi vi planlagde familieforøgelse. Har ellers altid syntes at ægteskab var opreklameret. Men vi havde bare den skønneste dag, og i dag er jeg glad for at kunne kalde mig FRU

Anmeld

29. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi fik først barn (ups) - og ja så må brylluppet jo komme på et tidspunkt.. men det bliver så mest for at sikre hinanden og vores datter.

Anmeld

29. april 2013

Victoria2013

Jeg har været sammen med min kæreste i over 12 år og det er jo først nu vi skal have barn. Han friede så til mig på vores 12½ års dag, men vi har bestemt at blive gift til efteråret - og der er vi altså blevet forældre. Det var også først da jeg var blevet gravid at han begyndte at snakke om at det kunne da være meget praktisk hvis vi blev gift... så sådan bliver det, men altså først efter vi har fået barnet

Anmeld

29. april 2013

CarinaSB

Vi fik først børn Noah i 09 og Charlie i 12 og vi blev gift for 9 dage siden :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.