En lille leg, måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

Muhmi

Uha, spændende tråd - og modigt, at du tør få sandheden af vide!! 

Knus M, som er vildt nysgerrig, men ikke er sikker på hun tør høre sandheden! 

SÅÅÅ sød, har vist aldrig været uening med dig herinde, så mig skal du i hvert fald ikke være bange for hihihihi 

Sorry kunne ikk dy mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Muhmi

Gittemor09 skriver:

hihi jeg skriver ellers meget herinde... men der er så mange brugere så man hurtig kan blive væk

men er da glad for dine ord tror faktisk vi minder meget om hinanden

og tusind tak skal du have.. de er helt igennem fantastiske

Det er nemlig det

Jeg har da også set dit profilbillede, men ja nogle gange så ryger alting over hovedet på én

Uha, tror du, dejligt Så kan vi jo også hurtigt blive enige om en HEL masse hihi

Anmeld

23. april 2013

Mettefpigen

Sjov idé :-)

Jeg synes du er en frisk kvinde, som er ærlig, skriver altid sødt til folk og har altid et knus til folk :-)

Anmeld

23. april 2013

Gittemor09

Muhmi skriver:

Det er nemlig det

Jeg har da også set dit profilbillede, men ja nogle gange så ryger alting over hovedet på én

Uha, tror du, dejligt Så kan vi jo også hurtigt blive enige om en HEL masse hihi

hihi ja, det kender jeg godt

ja, det tror jeg bestemt vi kunne

Anmeld

23. april 2013

M (:

Muhmi skriver:

SÅÅÅ sød, har vist aldrig været uening med dig herinde, så mig skal du i hvert fald ikke være bange for hihihihi 

Sorry kunne ikk dy mig

Tusind tak for pæne ord søde! Hvis alle er lige så søde som dig, så er der jo ingen grund til bekymring!

Anmeld

23. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Laulund87 skriver:

Hehe du har tænkt lidt efter vores samtale i dag

Men jeg kan jo starte ud med at skrive, som jeg også skrev til dig, at jeg synes du er rigtig sød og cool Vi har jo haft et negativt syn på hinanden og næsten undgik hinandens tråde, men hvor er det skønt man kan ændre sit syn på hinanden og finde ud af at man faktisk har mere tilfælles end man regnede med

Tænker at du virker rigtig stærk, og er gode til at se sagen fra flere vinkler! Vh stine

Anmeld

23. april 2013

Muhmi

Mettefpigen skriver:

Sjov idé :-)

Jeg synes du er en frisk kvinde, som er ærlig, skriver altid sødt til folk og har altid et knus til folk :-)

Hihihi, det er en del af min signatur ( til dig)

Men ja jeg elsker da at dele krammere ud til dem der lige skulle mangle

Mange tak

Anmeld

23. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Muhmi skriver:

Sorry kunne ikk dy mig

Du virket lidt skør og gakket på den coole måde!

Du har nogle klare holdninger, og hvis du ind i mellem formulere dig lidt " hårdt" hvis man ka sige det sådan, er du god til at undskylde pænt bagefter. Håber det giver mening?? Vh stine

Anmeld

23. april 2013

Muhmi

StineW79 skriver:

Tænker at du virker rigtig stærk, og er gode til at se sagen fra flere vinkler! Vh stine

Uha, dig kan jeg rigtig godt lide at debattere med, jeg er ofte meget enig i det du skriver og ser dette som et stort plus Du har jo en forholdsvis meget anonym profil, men du virker for mig som en kvinde med ben i næsen, der ikke er bange for at skrive din mening også selvom den ikke er vel mødt af andre.. Og så virker du også bare til at være rigtig sød

Anmeld

23. april 2013

Muhmi

StineW79 skriver:

Du virket lidt skør og gakket på den coole måde!

Du har nogle klare holdninger, og hvis du ind i mellem formulere dig lidt " hårdt" hvis man ka sige det sådan, er du god til at undskylde pænt bagefter. Håber det giver mening?? Vh stine

Haha! Endnu bedre!!   Tark 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.