Hvordan havde I reageret i denne situation? (Babysam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

Chris86

En fin tanke butikken har haft, MEN jeg havde ringet til jer og tjekket, at det var ok det andet par fik jeres vogn! -hvis jeg var sælgeren!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

lycly

MorDk skriver:

Jeg har stemt blankt da jeg faktisk ikke helt ved hvordan jeg ville reagerer. Jeg ved ikke hvor stort det er af en forretning at sælge en anden kundens varer hvis jeg skal være ærlig. Født for tidligt eller ej. Hvad hvis jeg kun havde mulighed for at hente den på et givent tidspunkt fx? Ej man der er mange ting i det. Tænker nok sådan fordi jeg i forvejen har MEGET dårlig erfaring med BabySam

Flot at du tog det så Cool... Dét er jeg slet ikke sikker på jeg ville have gjort. Og det er da total dårlig service over for jer at I ikke får besked i telefonen. Det er min mening. (Hvad hvis I havde kørt extremt langt)?

Ej men jeg kunne blive ved. BabySam får ingen klapsalver fra mig...

Sorry!

Jeg havde nok også reageret anderledes hvis jeg flere gange havde haft dårlige oplevelser hos dem, men jeg har altid fået super behandling - sjovt så forskellige oplevelser man har haft med dem

Anmeld

17. april 2013

lycly

ano14316 skriver:

Hvis jeg ikke havde født, ville jeg tage det helt stille og roligt, som jer og have fuld forståelse, havde jeg født og manglede vognen NU var jeg blevet rasende, du ved nybagt homon mor rasende..

Min barnevogn var over en måned forsinket og det tog jeg helt roligt, da jeg havde bestilt den 3 mdr før termin.

Måske lige i babysam var jeg flejnet uanset hvad... jeg har fået så dårlig behandling mange gange at jeg slet ikke handler der mere..

Ja, jeg var også blevet tosset hvis jeg HAVDE født, og så skulle gå og vente på barnevognen - men han gjorde det kun fordi han kunne se at jeg først har termin engang i maj, så han vurderede at han sagtens kunne nå at få den anden hjem - han håbede jo nok på at han kunne få den hjem INDEN vi kom og spurgte efter den, så det aldrig var blevet opdaget

Anmeld

17. april 2013

lycly

FruJacobsen skriver:

God service overfor det andet par - men hvad med at forlange et lille afslag på barnevognen som et plaster på såret for ulejligheden? Det havde jeg nok gjort

Jeg tror jeg venter med at kræve diverse afslag i prisen til HVIS nu den ikke bliver leveret til tiden som han har lovet - for så kan det godt være jeg går hen og bliver ret så negativ

Anmeld

17. april 2013

MorDk

LuLy skriver:

Jeg havde nok også reageret anderledes hvis jeg flere gange havde haft dårlige oplevelser hos dem, men jeg har altid fået super behandling - sjovt så forskellige oplevelser man har haft med dem

Ja det er jo det. Men det er KUN den i Kgs. Lyngby jeg har dårlige erfaringer med...

Anmeld

17. april 2013

lycly

JustMe skriver:

Jeg var blevet tosset. Tanken er god, men hvis han kan tage så meget hensyn til det andet, kunne han også have ringet til jer og forhørt sig, om det var ok. Det kan tænkes, at han gjorde det, fordi han gerne ville tage skraldet og så være sikker på, at de fik deres barnevogn. Men overfor jer er det ekstremt dårlig kundeservice.

Jeg tror bare at han har tænkt, at jeg jo først har termin til maj, og da mange er overtroiske omkring barnevognen, så håbede han måske at vi først kom og hentede den lige omkring termin - og så kunne han nå at få den anden skaffet hjem, og så ville ingen opdage noget

Anmeld

17. april 2013

lycly

optimistmor skriver:

Jeg var nok ærlig talt bleven stik tosset, og enten købt min vogn i anden forretning og krævet mine penge retur! eller forlangt erstatning i form af tilbehør til mit køb, da det ikke er emmaljunga der laver fejlen men forretningen.

på det grundlag at de "stjæler" netop DIN vogn. de kunne have ringet, fortalt situationen og spurgt først. i var jo lovet denne indenfor en tidsramme. forretningen kunne jo bare have givet det andet par en lånevogn indtil deres vogn kom. i princippet er det jo ikke rimeligt at det skal gå ud over jer. tænk det værste at du havde født men intet fortalt til nogen og så manglede i jo vognen til den lille ny! 

dette er mit synspunkt.

Han har helt klart dristet sig og taget en chance. Men netop fordi vi bare var ude i god tid for at hente barnevognen, og fordi han ikke ved at jeg SKAL bruge den en uge før den termin jeg har oplyst, og når jeg nu ikke har født eller noget, så kunne jeg ikke blive sur over det MEN hvis jeg som du siger, havde født lige pludselig, så var jeg nok blevet tosset. Men ham sælgeren her havde faktisk også løjet for Emmaljunga og sagt at jeg har født, så de gør alt hvad de kan, og kan nok levere den allerede på fredag

Anmeld

17. april 2013

lycly

Chris86 skriver:

En fin tanke butikken har haft, MEN jeg havde ringet til jer og tjekket, at det var ok det andet par fik jeres vogn! -hvis jeg var sælgeren!

Ja, det havde jeg også gjort. Jeg arbejder selv i butik og havde ALDRIG turde tage den chance bare sådan uden videre

Anmeld

17. april 2013

lycly

MorDk skriver:

Ja det er jo det. Men det er KUN den i Kgs. Lyngby jeg har dårlige erfaringer med...

Ja okay, jeg har brugt både den i Valby og den i Brønshøj, og episoden her var i Brønshøj hvor jeg har fået ekstremt god service, af lige netop denne sælger. Derfor jeg bar lidt over med ham

Anmeld

17. april 2013

FrkZier

LuLy skriver:

Min kæreste og jeg har bestilt en barnevogn i babysam og sidst vi var derude, fik vi at vide at den var ankommet. Så vi skulle bare ringe en dag i forvejen, så kunne de gøre den klar til afhentning.

Jeg ringer så i formiddags og de siger vi kan hente den allerede i dag, efter kl. 14. Det gør vi så, vi er derude kl 14 men den er endnu ikke klar, der ville gå 20-30 minutter endnu. Så vi går en tur i det gode vejr og kommer så tilbage 40 minutter efter.

Her kommer en anden sælger (super sød og ekstremt serviceminded, er blevet ekspederet af ham flere gange) så hen til os og jeg kan se på ham at han skal fortælle noget som han ikke er meget for. Han siger så, at et andet par havde bestilt præcis samme vogn som os, men med senere termin så deres barnevogn var ikke kommet hjem, men de havde født for tidligt så de stod lige pludselig og manglede den barnevogn. Han havde så solgt dem vores barnevogn.
Han har så ringet til Emmaljunga i Sverige og sagt til dem at jeg HAR født, så han skal bruge en ny barnevogn hurtigst muligt (altså den som det andet par skulle have haft) og som service vil han så få den leveret hjem til os i næste uge.

Det generede mig overhovedet ikke, jeg blev hverken sur, skuffet eller noget, synes egentlig bare det var rigtig god service overfor det andet par, og så længe jeg får min barnevogn til tiden, så er det jo fint. Men de var meget overraskede over at vi tog det så pænt

Hvordan havde I reageret?

100% ærligt? Så var jeg blevet sur, ikke stik tosset men ret så irriteret!

jo det er super service overfor det andet par,  men det er jo tilsvarende manglende service overfor jer! Og tænk engang hvis du havde født?? Synes de burde have ringet og spurgt jer inden de bare solgte jeres vogn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.