optimistmor skriver:
Jeg var nok ærlig talt bleven stik tosset, og enten købt min vogn i anden forretning og krævet mine penge retur! eller forlangt erstatning i form af tilbehør til mit køb, da det ikke er emmaljunga der laver fejlen men forretningen.
på det grundlag at de "stjæler" netop DIN vogn. de kunne have ringet, fortalt situationen og spurgt først. i var jo lovet denne indenfor en tidsramme. forretningen kunne jo bare have givet det andet par en lånevogn indtil deres vogn kom. i princippet er det jo ikke rimeligt at det skal gå ud over jer. tænk det værste at du havde født men intet fortalt til nogen og så manglede i jo vognen til den lille ny!
dette er mit synspunkt.
Han har helt klart dristet sig og taget en chance. Men netop fordi vi bare var ude i god tid for at hente barnevognen, og fordi han ikke ved at jeg SKAL bruge den en uge før den termin jeg har oplyst, og når jeg nu ikke har født eller noget, så kunne jeg ikke blive sur over det
MEN hvis jeg som du siger, havde født lige pludselig, så var jeg nok blevet tosset. Men ham sælgeren her havde faktisk også løjet for Emmaljunga og sagt at jeg har født, så de gør alt hvad de kan, og kan nok levere den allerede på fredag 
Anmeld