Hvordan havde I reageret i denne situation? (Babysam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

lycly

Francisca skriver:

Håber virkelig de overholder hvad de har lovet jer. 

Jeg havde købt et vægthængt puslebord i babysam og da vi samler det er der 2 defekte skruer. Jeg ringer derfor ud til babysam og de lover at bestille et nyt hjem til mig og siger der max vil gå 1 uge. Da der er gået 2 uger og jeg stadig intet har hørt tager jeg derud hvor jeg så for afvide at de ikke har fået dem hjem endnu men lover mig at de vil have dem i næste uge om torsdagen. Jeg tager derud som aftalt og står I kø. Ekspedienten er væk i 20min hvor hun går på lageret efter dem da hun kommer op har de stadig ingen skruer og lover mig igen igen at de vil have dem hjemme ugen efter da de nu igen har ringet til firmaet. Tager igen derud som aftalt og venter igen i 20min på at få samme bedked! der siger ekspedienten så at butikschefen nu har overtaget det og de lover at ringe til mig mandag! jeg hører intet fra dem og ringer derfor onsdag hvor de siger at nu er de kommet hjem og ikke kan forstå jeg ikke er blevet kontaktet! 6 uger ventede jeg på et par skide skruer !!! 

Og snart skal jeg derud igen og brokke mig over min barnevogn som også er problemer med og DER gider jeg ikke have så lang lunte igen 

Hold da op en skodoplevelse du har haft! Der var jeg godt nok også blevet hidsig!

Men han sagde at dem fra Emmaljunga HAR vognen klar, den skal bare pakkes og sendes afsted og desuden har babysam i Valby 2 på lager til nogen med termin senere end mig, så jeg skal nok få en vogn til tiden. Så hvis jeg skal have en af dem fra Valby af, så er det jo bare deres problem at få skaffet en ny til dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

3rollinger

LuLy skriver:

Min kæreste og jeg har bestilt en barnevogn i babysam og sidst vi var derude, fik vi at vide at den var ankommet. Så vi skulle bare ringe en dag i forvejen, så kunne de gøre den klar til afhentning.

Jeg ringer så i formiddags og de siger vi kan hente den allerede i dag, efter kl. 14. Det gør vi så, vi er derude kl 14 men den er endnu ikke klar, der ville gå 20-30 minutter endnu. Så vi går en tur i det gode vejr og kommer så tilbage 40 minutter efter.

Her kommer en anden sælger (super sød og ekstremt serviceminded, er blevet ekspederet af ham flere gange) så hen til os og jeg kan se på ham at han skal fortælle noget som han ikke er meget for. Han siger så, at et andet par havde bestilt præcis samme vogn som os, men med senere termin så deres barnevogn var ikke kommet hjem, men de havde født for tidligt så de stod lige pludselig og manglede den barnevogn. Han havde så solgt dem vores barnevogn.
Han har så ringet til Emmaljunga i Sverige og sagt til dem at jeg HAR født, så han skal bruge en ny barnevogn hurtigst muligt (altså den som det andet par skulle have haft) og som service vil han så få den leveret hjem til os i næste uge.

Det generede mig overhovedet ikke, jeg blev hverken sur, skuffet eller noget, synes egentlig bare det var rigtig god service overfor det andet par, og så længe jeg får min barnevogn til tiden, så er det jo fint. Men de var meget overraskede over at vi tog det så pænt

Hvordan havde I reageret?

Min foerste tanke da jeg laeste dit indlaeg var den samme som din.

Synes det er god service for det andet par som jo altsaa staar og skal bruge den med det samme, og han har gjort hvad han kunne for at faa jeres hjem asap.

Maaske er det lidt traels at blive drevet ud af butikken i 20 minutter, men ellers synes jeg det er okay. 

Saa laenge jeres naar at komme inden i skal bruge den, selvfoelgelig.

Anmeld

16. april 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg mangler en svar mulighed, der hedder;
Jeg ville have fuld forståelse for, at de giver barnevognen til det andet par, men irriteret over den manglende kommunikation medarbejderne imellem.

Jeg tror dog ikke jeg havde sagt noget. Det gør jeg kun, hvis jeg virkelig har fået nok af et foretagende.

Anmeld

16. april 2013

Minforevigt

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke er et super overskudsmenneske der havde taget det med et smil... jeg var blevet smadder iriterret.

Anmeld

16. april 2013

Christina74

Jeg var blevet tosset

Jeg bestiller og betaler hel/delvis i lang tid i forvejen

Begge gange jeg har købt vogn i baby Sam, har vi ringet og kunne hente dagen efter.

Jeg var blevet tosset fordi jeg som noget af det første er ude og trille inden for det 1.døgn efter hjemkomst.

Det er faktisk denne tur, jeg husker som noget af det fedeste lige efter mine fødsler. Jeg hade så hellere ikke bil så var blevet fanget i mit hjem.

Så ja jeg var blevet tosset, de skulle hoste op med en stor ''kvaje bajer''

Anmeld

16. april 2013

Muffinmus

Jeg var blevet sur, ville nok have medfølelse for parret der havde brug for den, men nok også sagt tilmbabysam jeg ville have 500 kr nedslag i pris for den bommert....spild af folks tid.

Anmeld

16. april 2013

bøllen

LuLy skriver:

Min kæreste og jeg har bestilt en barnevogn i babysam og sidst vi var derude, fik vi at vide at den var ankommet. Så vi skulle bare ringe en dag i forvejen, så kunne de gøre den klar til afhentning.

Jeg ringer så i formiddags og de siger vi kan hente den allerede i dag, efter kl. 14. Det gør vi så, vi er derude kl 14 men den er endnu ikke klar, der ville gå 20-30 minutter endnu. Så vi går en tur i det gode vejr og kommer så tilbage 40 minutter efter.

Her kommer en anden sælger (super sød og ekstremt serviceminded, er blevet ekspederet af ham flere gange) så hen til os og jeg kan se på ham at han skal fortælle noget som han ikke er meget for. Han siger så, at et andet par havde bestilt præcis samme vogn som os, men med senere termin så deres barnevogn var ikke kommet hjem, men de havde født for tidligt så de stod lige pludselig og manglede den barnevogn. Han havde så solgt dem vores barnevogn.
Han har så ringet til Emmaljunga i Sverige og sagt til dem at jeg HAR født, så han skal bruge en ny barnevogn hurtigst muligt (altså den som det andet par skulle have haft) og som service vil han så få den leveret hjem til os i næste uge.

Det generede mig overhovedet ikke, jeg blev hverken sur, skuffet eller noget, synes egentlig bare det var rigtig god service overfor det andet par, og så længe jeg får min barnevogn til tiden, så er det jo fint. Men de var meget overraskede over at vi tog det så pænt

Selvfølgelig er det god service for det andet par. Men lige i øjeblikket var jeg nok blevet sur. det var jeg af den grund, at I havde ringet og tilmed gået en tur for at vente på den blev klar. Det syntes jeg er dårlig service overfor jer.

Havde han der imod fortalt det i telefonen, havde jeg nok ( måske , ved det ikke ) sagt det var helt ok. Så længe den kom til tiden og I ikke skulle undvære

Anmeld

16. april 2013

Fenja09

LuLy skriver:

Jeg ville gerne have lov at blande to af svar mulighederne for jeg tror at jeg ville reagere med at blive skuffet, men samtidigt have fuld forståelse for, hvorfor butikken har valgt som de har.

/Fenja

Anmeld

16. april 2013

MorDk

Jeg har stemt blankt da jeg faktisk ikke helt ved hvordan jeg ville reagerer. Jeg ved ikke hvor stort det er af en forretning at sælge en anden kundens varer hvis jeg skal være ærlig. Født for tidligt eller ej. Hvad hvis jeg kun havde mulighed for at hente den på et givent tidspunkt fx? Ej man der er mange ting i det. Tænker nok sådan fordi jeg i forvejen har MEGET dårlig erfaring med BabySam

Flot at du tog det så Cool... Dét er jeg slet ikke sikker på jeg ville have gjort. Og det er da total dårlig service over for jer at I ikke får besked i telefonen. Det er min mening. (Hvad hvis I havde kørt extremt langt)?

Ej men jeg kunne blive ved. BabySam får ingen klapsalver fra mig...

Sorry!

Anmeld

16. april 2013

MorDk

3rollinger skriver:

Min foerste tanke da jeg laeste dit indlaeg var den samme som din.

Synes det er god service for det andet par som jo altsaa staar og skal bruge den med det samme, og han har gjort hvad han kunne for at faa jeres hjem asap.

Maaske er det lidt traels at blive drevet ud af butikken i 20 minutter, men ellers synes jeg det er okay. 

Saa laenge jeres naar at komme inden i skal bruge den, selvfoelgelig.

Ja men tænk nu hvis TS fødte også fødte før tid? Og de ikke når at få den hjem. Jeg kan ikke se det fantastiske i deres "service"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.