Hvordan havde I reageret i denne situation? (Babysam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Mom2

LuLy skriver:

Min kæreste og jeg har bestilt en barnevogn i babysam og sidst vi var derude, fik vi at vide at den var ankommet. Så vi skulle bare ringe en dag i forvejen, så kunne de gøre den klar til afhentning.

Jeg ringer så i formiddags og de siger vi kan hente den allerede i dag, efter kl. 14. Det gør vi så, vi er derude kl 14 men den er endnu ikke klar, der ville gå 20-30 minutter endnu. Så vi går en tur i det gode vejr og kommer så tilbage 40 minutter efter.

Her kommer en anden sælger (super sød og ekstremt serviceminded, er blevet ekspederet af ham flere gange) så hen til os og jeg kan se på ham at han skal fortælle noget som han ikke er meget for. Han siger så, at et andet par havde bestilt præcis samme vogn som os, men med senere termin så deres barnevogn var ikke kommet hjem, men de havde født for tidligt så de stod lige pludselig og manglede den barnevogn. Han havde så solgt dem vores barnevogn.
Han har så ringet til Emmaljunga i Sverige og sagt til dem at jeg HAR født, så han skal bruge en ny barnevogn hurtigst muligt (altså den som det andet par skulle have haft) og som service vil han så få den leveret hjem til os i næste uge.

Det generede mig overhovedet ikke, jeg blev hverken sur, skuffet eller noget, synes egentlig bare det var rigtig god service overfor det andet par, og så længe jeg får min barnevogn til tiden, så er det jo fint. Men de var meget overraskede over at vi tog det så pænt

Hvordan havde I reageret?

Vil faktisk give dig ret i, at det er super god service fra Babysams side.
Jeg tror ikke jeg ville blive sur, så længe jeg fik min barnevogn til tiden. Ville nødig stå i det andet pars situation, så kan egentlig godt forstå hvorfor han har gjort som han har.. Det synes jeg ikke man kan blive sur over, tænkt hvis det var en selv, som stod med en fortidlig født og ingen barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Muhmi

Havde sagt at det var fint nok, men at de godt liiige kunne have sagt det til os inden vi havde taget derind for at få en lang næse.. Det lyder da lidt underligt hvis de har hentet barnevognen i de 30 minutter i var ude at gå? Eller det var måske det der skete?

Anmeld

16. april 2013

Carina:-)

Jeg var blevet fornærmet,ihvertfald lige i starten.

Jeg er slet ikke sådan et overskudsmenneske der kan tage sådan noget spild af min tid med et smil... 

Men ja du reagerede rigtigt,jeg erkender bare at det havde jeg ikke gjort i starten -Men havde nok ved videre eftertanke synes det var ok.

Det jeg ikke bryder mig om er at de dælme godt kunne have sagt det istedet for at lade jer tro der bare lige skulle gå yderlig en halv time-undre mig over den manglende kommunikation i hele situationen.

Anmeld

16. april 2013

lycly

Lunae skriver:

Jeg tror måske, at jeg var blevet lidt fornærmet over at de ikke bare havde meldt det ud, da vi ringede eller kom i butikken. De har jo vidst det inden at i gik en tur!

Da vi købte barnevogn, også i babysam, bestilte vi den 3-4 mdr før termin. Vi bestilte den flotteste brune farve, men da vi ville have den, så kunne den pludselig ikke leveres i den farve jeg spurgte så butikken om ikke at de ville ringe rundt til de andre babysam butikker og høre om nogen enten havde den på lager eller måske som udstilling! Han forsikrede mig om, at den IKKE kunne fremskaffes i brun, men at han nok skulle ringe rundt. Jeg var stædig og kørte derfor i en anden babysam, hvor "min" barnevogn stod som udstilling! Jeg kontaktede den første butik og spurgte om han havde snakket med de andre butikker, hvortil han svarede at det havde han, men ingen havde den! Sjovt nu hvor jeg stod og kiggede på den!

Jeg fik så udstillingsmodellen og 10 procent i rabat (havde fået 20 procent tidligere)

Jeg var blevet tosset, hvis ikke at jeg kunne have fået den barnevogn jeg havde bestilt!

Der er vist kæmpe forskel på service niveauet alt efter hvilken butik man kommer i! For i din situation var jeg godt nok også blevet sur. Sælgeren har jo stået og løjet for dig. Altid noget at I fik lidt afslag i prisen!

Men ja, synes som minimum godt de kunne have sagt det dengang vi kom ind i butikken. Han havde ikke haft mulighed for at fortælle det i telefonen, for det var en anden sælger og han vidste ikke på det tidspunkt noget om det. Og der da vi kom ind i butikken har han ikke vidst at den barnevogn der var blevet solgt til de andre var MIN, han troede bare jeg skulle hente en af de andre. Men ja, bedre kommunikation mellem dem havde gjort det lidt nemmere for os

Anmeld

16. april 2013

BigHope13

Jeg tror jeg havde vist fuld forståelse som du selv. Det selvfølgelig ærgeligt at komme ud og oven i købet vente på at få beskeden om at barnevognen ikke kommer med hjem. Men ja tror bare når det handler om børn så kan jeg ikke blive så negativ, det andet par har fået deres barn lidt for tidligt og har måske mere brug for den her og nu. Og nu kan jeg se du venter kejsersnit her sidst på mdr så den skulle jo sagtens kunne nå at komme hjem inden og så fint de så kompensere med at den bliver leveret.. En ok service efter omstændighederne og du har gjort nogle ekspedienten glade ved at være en super kunde.

Anmeld

16. april 2013

lycly

Carina:-) skriver:

Jeg var blevet fornærmet,ihvertfald lige i starten.

Jeg er slet ikke sådan et overskudsmenneske der kan tage sådan noget spild af min tid med et smil... 

Men ja du reagerede rigtigt,jeg erkender bare at det havde jeg ikke gjort i starten -Men havde nok ved videre eftertanke synes det var ok.

Det jeg ikke bryder mig om er at de dælme godt kunne have sagt det istedet for at lade jer tro der bare lige skulle gå yderlig en halv time-undre mig over den manglende kommunikation i hele situationen.

Ja, at de ikke sagde noget til os med det samme undrer også mig, men tror de har været forvirrede og har ikke fået kommunikeret ordentligt.

Jeg er normalt også en smule temperamentsfuld, og havde det nu været snestorm og alt muligt og jeg havde taget bussen i lortevejr, så kan det godt være mit humør havde været helt anderledes

Anmeld

16. april 2013

lycly

Christina88 skriver:

Vil faktisk give dig ret i, at det er super god service fra Babysams side.
Jeg tror ikke jeg ville blive sur, så længe jeg fik min barnevogn til tiden. Ville nødig stå i det andet pars situation, så kan egentlig godt forstå hvorfor han har gjort som han har.. Det synes jeg ikke man kan blive sur over, tænkt hvis det var en selv, som stod med en fortidlig født og ingen barnevogn

Lige præcis, hvis man nu satte sig selv i deres situation, man står og har pludselig født helt uventet, tydeligvis en del for tidligt siden deres barnevogn ikke var kommet hjem, så er det da super rart for sådan et par, at de ikke skal bekymre sig om barnevogn. Så det er faktisk rigtig god service Og så længe de stadig kan levere min til tiden, så er der jo ikke noget der

Anmeld

16. april 2013

lycly

Muhmi skriver:

Havde sagt at det var fint nok, men at de godt liiige kunne have sagt det til os inden vi havde taget derind for at få en lang næse.. Det lyder da lidt underligt hvis de har hentet barnevognen i de 30 minutter i var ude at gå? Eller det var måske det der skete?

Jeg ved det faktisk ikke præcis, tror ikke den er blevet hentet i mellemtiden, men både ham jeg snakkede med i telefonen og ham som sagde at den endnu ikke var klar (samme person) vidste ikke, at den barnevogn jeg skulle hente var den der var blevet solgt. Han havde ikke lige kædet mit navn til barnevognen - tror simpelthen det er der den er gået gal

Anmeld

16. april 2013

lycly

BigHope13 skriver:

Jeg tror jeg havde vist fuld forståelse som du selv. Det selvfølgelig ærgeligt at komme ud og oven i købet vente på at få beskeden om at barnevognen ikke kommer med hjem. Men ja tror bare når det handler om børn så kan jeg ikke blive så negativ, det andet par har fået deres barn lidt for tidligt og har måske mere brug for den her og nu. Og nu kan jeg se du venter kejsersnit her sidst på mdr så den skulle jo sagtens kunne nå at komme hjem inden og så fint de så kompensere med at den bliver leveret.. En ok service efter omstændighederne og du har gjort nogle ekspedienten glade ved at være en super kunde.

Lige præcis, og ekspedienten vidste jo ikke at jeg skal have kejsersnit, han har jo bare læst at jeg først har termin i maj. Så han har jo tænkt at der er tid nok

Anmeld

16. april 2013

Francisca

LuLy skriver:

Min kæreste og jeg har bestilt en barnevogn i babysam og sidst vi var derude, fik vi at vide at den var ankommet. Så vi skulle bare ringe en dag i forvejen, så kunne de gøre den klar til afhentning.

Jeg ringer så i formiddags og de siger vi kan hente den allerede i dag, efter kl. 14. Det gør vi så, vi er derude kl 14 men den er endnu ikke klar, der ville gå 20-30 minutter endnu. Så vi går en tur i det gode vejr og kommer så tilbage 40 minutter efter.

Her kommer en anden sælger (super sød og ekstremt serviceminded, er blevet ekspederet af ham flere gange) så hen til os og jeg kan se på ham at han skal fortælle noget som han ikke er meget for. Han siger så, at et andet par havde bestilt præcis samme vogn som os, men med senere termin så deres barnevogn var ikke kommet hjem, men de havde født for tidligt så de stod lige pludselig og manglede den barnevogn. Han havde så solgt dem vores barnevogn.
Han har så ringet til Emmaljunga i Sverige og sagt til dem at jeg HAR født, så han skal bruge en ny barnevogn hurtigst muligt (altså den som det andet par skulle have haft) og som service vil han så få den leveret hjem til os i næste uge.

Det generede mig overhovedet ikke, jeg blev hverken sur, skuffet eller noget, synes egentlig bare det var rigtig god service overfor det andet par, og så længe jeg får min barnevogn til tiden, så er det jo fint. Men de var meget overraskede over at vi tog det så pænt

Hvordan havde I reageret?

Håber virkelig de overholder hvad de har lovet jer. 

Jeg havde købt et vægthængt puslebord i babysam og da vi samler det er der 2 defekte skruer. Jeg ringer derfor ud til babysam og de lover at bestille et nyt hjem til mig og siger der max vil gå 1 uge. Da der er gået 2 uger og jeg stadig intet har hørt tager jeg derud hvor jeg så for afvide at de ikke har fået dem hjem endnu men lover mig at de vil have dem i næste uge om torsdagen. Jeg tager derud som aftalt og står I kø. Ekspedienten er væk i 20min hvor hun går på lageret efter dem da hun kommer op har de stadig ingen skruer og lover mig igen igen at de vil have dem hjemme ugen efter da de nu igen har ringet til firmaet. Tager igen derud som aftalt og venter igen i 20min på at få samme bedked! der siger ekspedienten så at butikschefen nu har overtaget det og de lover at ringe til mig mandag! jeg hører intet fra dem og ringer derfor onsdag hvor de siger at nu er de kommet hjem og ikke kan forstå jeg ikke er blevet kontaktet! 6 uger ventede jeg på et par skide skruer !!! 

Og snart skal jeg derud igen og brokke mig over min barnevogn som også er problemer med og DER gider jeg ikke have så lang lunte igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.