Min kæreste og jeg har bestilt en barnevogn i babysam og sidst vi var derude, fik vi at vide at den var ankommet. Så vi skulle bare ringe en dag i forvejen, så kunne de gøre den klar til afhentning.
Jeg ringer så i formiddags og de siger vi kan hente den allerede i dag, efter kl. 14. Det gør vi så, vi er derude kl 14 men den er endnu ikke klar, der ville gå 20-30 minutter endnu. Så vi går en tur i det gode vejr og kommer så tilbage 40 minutter efter.
Her kommer en anden sælger (super sød og ekstremt serviceminded, er blevet ekspederet af ham flere gange) så hen til os og jeg kan se på ham at han skal fortælle noget som han ikke er meget for. Han siger så, at et andet par havde bestilt præcis samme vogn som os, men med senere termin så deres barnevogn var ikke kommet hjem, men de havde født for tidligt så de stod lige pludselig og manglede den barnevogn. Han havde så solgt dem vores barnevogn.
Han har så ringet til Emmaljunga i Sverige og sagt til dem at jeg HAR født, så han skal bruge en ny barnevogn hurtigst muligt (altså den som det andet par skulle have haft) og som service vil han så få den leveret hjem til os i næste uge.
Det generede mig overhovedet ikke, jeg blev hverken sur, skuffet eller noget, synes egentlig bare det var rigtig god service overfor det andet par, og så længe jeg får min barnevogn til tiden, så er det jo fint. Men de var meget overraskede over at vi tog det så pænt

Hvordan havde I reageret?
Anmeld