Hvordan havde I reageret i denne situation? (Babysam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan havde I reageret?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.385 visninger
59 svar
58 synes godt om
16. april 2013

lycly

Min kæreste og jeg har bestilt en barnevogn i babysam og sidst vi var derude, fik vi at vide at den var ankommet. Så vi skulle bare ringe en dag i forvejen, så kunne de gøre den klar til afhentning.

Jeg ringer så i formiddags og de siger vi kan hente den allerede i dag, efter kl. 14. Det gør vi så, vi er derude kl 14 men den er endnu ikke klar, der ville gå 20-30 minutter endnu. Så vi går en tur i det gode vejr og kommer så tilbage 40 minutter efter.

Her kommer en anden sælger (super sød og ekstremt serviceminded, er blevet ekspederet af ham flere gange) så hen til os og jeg kan se på ham at han skal fortælle noget som han ikke er meget for. Han siger så, at et andet par havde bestilt præcis samme vogn som os, men med senere termin så deres barnevogn var ikke kommet hjem, men de havde født for tidligt så de stod lige pludselig og manglede den barnevogn. Han havde så solgt dem vores barnevogn.
Han har så ringet til Emmaljunga i Sverige og sagt til dem at jeg HAR født, så han skal bruge en ny barnevogn hurtigst muligt (altså den som det andet par skulle have haft) og som service vil han så få den leveret hjem til os i næste uge.

Det generede mig overhovedet ikke, jeg blev hverken sur, skuffet eller noget, synes egentlig bare det var rigtig god service overfor det andet par, og så længe jeg får min barnevogn til tiden, så er det jo fint. Men de var meget overraskede over at vi tog det så pænt

Hvordan havde I reageret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

De3Guldklumper

LuLy skriver:

Min kæreste og jeg har bestilt en barnevogn i babysam og sidst vi var derude, fik vi at vide at den var ankommet. Så vi skulle bare ringe en dag i forvejen, så kunne de gøre den klar til afhentning.

Jeg ringer så i formiddags og de siger vi kan hente den allerede i dag, efter kl. 14. Det gør vi så, vi er derude kl 14 men den er endnu ikke klar, der ville gå 20-30 minutter endnu. Så vi går en tur i det gode vejr og kommer så tilbage 40 minutter efter.

Her kommer en anden sælger (super sød og ekstremt serviceminded, er blevet ekspederet af ham flere gange) så hen til os og jeg kan se på ham at han skal fortælle noget som han ikke er meget for. Han siger så, at et andet par havde bestilt præcis samme vogn som os, men med senere termin så deres barnevogn var ikke kommet hjem, men de havde født for tidligt så de stod lige pludselig og manglede den barnevogn. Han havde så solgt dem vores barnevogn.
Han har så ringet til Emmaljunga i Sverige og sagt til dem at jeg HAR født, så han skal bruge en ny barnevogn hurtigst muligt (altså den som det andet par skulle have haft) og som service vil han så få den leveret hjem til os i næste uge.

Det generede mig overhovedet ikke, jeg blev hverken sur, skuffet eller noget, synes egentlig bare det var rigtig god service overfor det andet par, og så længe jeg får min barnevogn til tiden, så er det jo fint. Men de var meget overraskede over at vi tog det så pænt

Jeg tror lige i øjeblikket ville jeg blive sur. Men det er kun fordi jeg har haft rigtig dårlige oplevelser med babysam så jeg ville tvivle på om de kunne nå at få min vogn hjem til mig og at det så var som måtte bøde i form af at jeg måske skulle til og vælge en helt anden vogn.

Så jeg synes du tog det pænt og så håber jeg da for jer at de holder hvad de lover denne gang - nemlig at i også får jeres drømme vogn.

Anmeld

16. april 2013

-Sigrid-

LuLy skriver:

Det var rigtig stort gjort af butikken!

Anmeld

16. april 2013

Diana2013

Grunden til at jeg ville blive skuffet hvis jeg kom som aftalt til kl 14, og så skal vente 20-30 min på at få fejlen afvide, så ville jeg hellere have det afvide med det samme og ellers kunne de have forklaret det i telefonen.

Anmeld

16. april 2013

1990h

LuLy skriver:

synes det flot han hjælper det andet par.

men i mit tilfælde. hvor vi ikke længere har en babysam i byen og derfor skal køre lidt efter den, var jeg faktisk blevet sur.. men dels fordi i ringer og siger i kommer. (i får intet afvide). i kommer og bliver bedt om at vente og i får stadig intet afvide. i kommer så tilbage igen efter 40minutter og får så afvide de slet ikke har den på nuværende tidspunkt..det var jeg nok blevet en anelse pist over..

men syntes det flot du tager det som du gør.

Anmeld

16. april 2013

lycly

DianaBaastrup skriver:

Grunden til at jeg ville blive skuffet hvis jeg kom som aftalt til kl 14, og så skal vente 20-30 min på at få fejlen afvide, så ville jeg hellere have det afvide med det samme og ellers kunne de have forklaret det i telefonen.

Ja, det var også egentlig det der irriterede mig lidt, og hvis det havde pisset ned udenfor eller været -10 grader, så var jeg nok blevet negativ. Men ham jeg snakkede med i telefonen vidste slet ikke hvad der var foregået, så han havde ikke mulighed for at fortælle mig det

Anmeld

16. april 2013

C-Dog

Så længe de ville levere den nye vogn hjem til os ville jeg ta det pænt, om end være en smule skuffet i al hemmelighed. Vi bor langt fra babysam og det koster os altid 300 i bus og tog ud og hjem så jeg ville ikke ha taget det pænt hvis de bare havde sagt surt show kom igen i næste uge. :-)

Anmeld

16. april 2013

lycly

1990h skriver:

synes det flot han hjælper det andet par.

men i mit tilfælde. hvor vi ikke længere har en babysam i byen og derfor skal køre lidt efter den, var jeg faktisk blevet sur.. men dels fordi i ringer og siger i kommer. (i får intet afvide). i kommer og bliver bedt om at vente og i får stadig intet afvide. i kommer så tilbage igen efter 40minutter og får så afvide de slet ikke har den på nuværende tidspunkt..det var jeg nok blevet en anelse pist over..

men syntes det flot du tager det som du gør.

Ja, det irriterede mig også lidt, men ham jeg snakkede med i telefonen vidste ikke at den var blevet solgt, han kunne bare se i papirerne at den var ankommet. Der skulle de måske have kommunikeret bedre med hinanden, så han kunne have oplyst mig om det

Anmeld

16. april 2013

Lunae

Jeg tror måske, at jeg var blevet lidt fornærmet over at de ikke bare havde meldt det ud, da vi ringede eller kom i butikken. De har jo vidst det inden at i gik en tur!

Da vi købte barnevogn, også i babysam, bestilte vi den 3-4 mdr før termin. Vi bestilte den flotteste brune farve, men da vi ville have den, så kunne den pludselig ikke leveres i den farve jeg spurgte så butikken om ikke at de ville ringe rundt til de andre babysam butikker og høre om nogen enten havde den på lager eller måske som udstilling! Han forsikrede mig om, at den IKKE kunne fremskaffes i brun, men at han nok skulle ringe rundt. Jeg var stædig og kørte derfor i en anden babysam, hvor "min" barnevogn stod som udstilling! Jeg kontaktede den første butik og spurgte om han havde snakket med de andre butikker, hvortil han svarede at det havde han, men ingen havde den! Sjovt nu hvor jeg stod og kiggede på den!

Jeg fik så udstillingsmodellen og 10 procent i rabat (havde fået 20 procent tidligere)

Jeg var blevet tosset, hvis ikke at jeg kunne have fået den barnevogn jeg havde bestilt!

Anmeld

16. april 2013

lycly

FrkHamilton skriver:

Så længe de ville levere den nye vogn hjem til os ville jeg ta det pænt, om end være en smule skuffet i al hemmelighed. Vi bor langt fra babysam og det koster os altid 300 i bus og tog ud og hjem så jeg ville ikke ha taget det pænt hvis de bare havde sagt surt show kom igen i næste uge. :-)

Ja okay, kan forstå at du var blevet lidt negativ når det er lidt bøvlet for jer at komme derud, vi skal også med bus og sådan, så jeg synes det hjælper godt på det at de tilbyder at levere den og ikke bare beder os om at komme igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.