Hvordan havde I reageret i denne situation? (Babysam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

gædde/gitte

LuLy skriver:

Min kæreste og jeg har bestilt en barnevogn i babysam og sidst vi var derude, fik vi at vide at den var ankommet. Så vi skulle bare ringe en dag i forvejen, så kunne de gøre den klar til afhentning.

Jeg ringer så i formiddags og de siger vi kan hente den allerede i dag, efter kl. 14. Det gør vi så, vi er derude kl 14 men den er endnu ikke klar, der ville gå 20-30 minutter endnu. Så vi går en tur i det gode vejr og kommer så tilbage 40 minutter efter.

Her kommer en anden sælger (super sød og ekstremt serviceminded, er blevet ekspederet af ham flere gange) så hen til os og jeg kan se på ham at han skal fortælle noget som han ikke er meget for. Han siger så, at et andet par havde bestilt præcis samme vogn som os, men med senere termin så deres barnevogn var ikke kommet hjem, men de havde født for tidligt så de stod lige pludselig og manglede den barnevogn. Han havde så solgt dem vores barnevogn.
Han har så ringet til Emmaljunga i Sverige og sagt til dem at jeg HAR født, så han skal bruge en ny barnevogn hurtigst muligt (altså den som det andet par skulle have haft) og som service vil han så få den leveret hjem til os i næste uge.

Det generede mig overhovedet ikke, jeg blev hverken sur, skuffet eller noget, synes egentlig bare det var rigtig god service overfor det andet par, og så længe jeg får min barnevogn til tiden, så er det jo fint. Men de var meget overraskede over at vi tog det så pænt

Hvordan havde I reageret?

butikken skulle ha ringet og spurgt Jer først... så havde det været et storsindet forsøg på at imødekomme alle parter...

Flere skriver at han er super servicemindet overfor det andet par - nix du...han er sælger, og tog chancen

men fint af Jer at I godtog den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

lycly

FrkZier skriver:

100% ærligt? Så var jeg blevet sur, ikke stik tosset men ret så irriteret!

jo det er super service overfor det andet par,  men det er jo tilsvarende manglende service overfor jer! Og tænk engang hvis du havde født?? Synes de burde have ringet og spurgt jer inden de bare solgte jeres vogn!

Ja, synes også de burde have ringet til os inden, også så vi vidste at vi ikke skulle komme ned forgæves efter vognen. Jeg ville have ringet til kunden hvis jeg var ham sælgeren - den chance havde jeg ikke turde tage

Anmeld

17. april 2013

lycly

gædde/gitte skriver:

butikken skulle ha ringet og spurgt Jer først... så havde det været et storsindet forsøg på at imødekomme alle parter...

Flere skriver at han er super servicemindet overfor det andet par - nix du...han er sælger, og tog chancen

men fint af Jer at I godtog den

Ja, de burde have ringet, og ja han tog i den grad en chance. De stod også og sagde begge to at det absolut ikke var i orden, men at de var glade for at vi tog det så pænt - men at det selvfølgelig ikke er noget de normalt gør for det ER ikke i orden. Så de var godt klar over det

Anmeld

17. april 2013

JustMe

LuLy skriver:

Jeg tror bare at han har tænkt, at jeg jo først har termin til maj, og da mange er overtroiske omkring barnevognen, så håbede han måske at vi først kom og hentede den lige omkring termin - og så kunne han nå at få den anden skaffet hjem, og så ville ingen opdage noget

Det har du sikkert også ret i. Men det er stadig dårlig behandling af jer som kunder

Anmeld

17. april 2013

Frk. Himmelblå

DianaBaastrup skriver:

Grunden til at jeg ville blive skuffet hvis jeg kom som aftalt til kl 14, og så skal vente 20-30 min på at få fejlen afvide, så ville jeg hellere have det afvide med det samme og ellers kunne de have forklaret det i telefonen.

Præcis, jeg var ikke blevet sur over gerningen, at de andre forældre havde fået vognen, men jeg var sgu blevet sur over i den grad at skulle spilde min tid, fordi de ikke kan finde ud af at informere ordentligt og i tide. 

Anmeld

17. april 2013

lycly

JustMe skriver:

Det har du sikkert også ret i. Men det er stadig dårlig behandling af jer som kunder

Ja, i bund og grund er det dårlig behandling

Anmeld

17. april 2013

lycly

Frk. Himmelblå skriver:

Præcis, jeg var ikke blevet sur over gerningen, at de andre forældre havde fået vognen, men jeg var sgu blevet sur over i den grad at skulle spilde min tid, fordi de ikke kan finde ud af at informere ordentligt og i tide. 

Det var også det eneste der sådan irriterede mig lidt. Og havde det fosset ned med sne i -10 graders frost, så var mit humør nok også anderledes

Anmeld

17. april 2013

Faith

Havde reageret som dig. Det ville ikke kunne sætte mit pis i kog.

Anmeld

28. april 2013

Kamilla-m

LuLy skriver:

Min kæreste og jeg har bestilt en barnevogn i babysam og sidst vi var derude, fik vi at vide at den var ankommet. Så vi skulle bare ringe en dag i forvejen, så kunne de gøre den klar til afhentning.

Jeg ringer så i formiddags og de siger vi kan hente den allerede i dag, efter kl. 14. Det gør vi så, vi er derude kl 14 men den er endnu ikke klar, der ville gå 20-30 minutter endnu. Så vi går en tur i det gode vejr og kommer så tilbage 40 minutter efter.

Her kommer en anden sælger (super sød og ekstremt serviceminded, er blevet ekspederet af ham flere gange) så hen til os og jeg kan se på ham at han skal fortælle noget som han ikke er meget for. Han siger så, at et andet par havde bestilt præcis samme vogn som os, men med senere termin så deres barnevogn var ikke kommet hjem, men de havde født for tidligt så de stod lige pludselig og manglede den barnevogn. Han havde så solgt dem vores barnevogn.
Han har så ringet til Emmaljunga i Sverige og sagt til dem at jeg HAR født, så han skal bruge en ny barnevogn hurtigst muligt (altså den som det andet par skulle have haft) og som service vil han så få den leveret hjem til os i næste uge.

Det generede mig overhovedet ikke, jeg blev hverken sur, skuffet eller noget, synes egentlig bare det var rigtig god service overfor det andet par, og så længe jeg får min barnevogn til tiden, så er det jo fint. Men de var meget overraskede over at vi tog det så pænt

Hvordan havde I reageret?

Altså så den var blevet solgt i løbet af de der 40 min i var væk?s:
Jeg ville nok heller ikke blive sur, men ville nok ha satte pris på at de havde kontaktet mig i første omgang i stedet for de bare havde solgt MIN barnevogn .

Anmeld

28. april 2013

lycly

MortilMogL skriver:

Altså så den var blevet solgt i løbet af de der 40 min i var væk?s:
Jeg ville nok heller ikke blive sur, men ville nok ha satte pris på at de havde kontaktet mig i første omgang i stedet for de bare havde solgt MIN barnevogn .

Aner faktisk ikke hvornår den præcis er blevet solgt, men tror ikke det var samme dag. For han sagde, at grunden til at vi ikke fik noget at vide i telefonen eller da vi kom ind i butikken, var fordi at ham den anden sælger ikke lige havde kædet vores navne sammen med den barnevogn. Tror det har været en mindre forvirring for dem Men vi har fået vores barnevogn nu heldigvis, men er enig, de BURDE have spurgt om lov først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.