Hvordan havde I reageret i denne situation? (Babysam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

ano14316

Min kæreste og jeg har bestilt en barnevogn i babysam og sidst vi var derude, fik vi at vide at den var ankommet. Så vi skulle bare ringe en dag i forvejen, så kunne de gøre den klar til afhentning.

Jeg ringer så i formiddags og de siger vi kan hente den allerede i dag, efter kl. 14. Det gør vi så, vi er derude kl 14 men den er endnu ikke klar, der ville gå 20-30 minutter endnu. Så vi går en tur i det gode vejr og kommer så tilbage 40 minutter efter.

Her kommer en anden sælger (super sød og ekstremt serviceminded, er blevet ekspederet af ham flere gange) så hen til os og jeg kan se på ham at han skal fortælle noget som han ikke er meget for. Han siger så, at et andet par havde bestilt præcis samme vogn som os, men med senere termin så deres barnevogn var ikke kommet hjem, men de havde født for tidligt så de stod lige pludselig og manglede den barnevogn. Han havde så solgt dem vores barnevogn.
Han har så ringet til Emmaljunga i Sverige og sagt til dem at jeg HAR født, så han skal bruge en ny barnevogn hurtigst muligt (altså den som det andet par skulle have haft) og som service vil han så få den leveret hjem til os i næste uge.

Det generede mig overhovedet ikke, jeg blev hverken sur, skuffet eller noget, synes egentlig bare det var rigtig god service overfor det andet par, og så længe jeg får min barnevogn til tiden, så er det jo fint. Men de var meget overraskede over at vi tog det så pænt

Hvordan havde I reageret?

Hvis jeg ikke havde født, ville jeg tage det helt stille og roligt, som jer og have fuld forståelse, havde jeg født og manglede vognen NU var jeg blevet rasende, du ved nybagt homon mor rasende..

Min barnevogn var over en måned forsinket og det tog jeg helt roligt, da jeg havde bestilt den 3 mdr før termin.

Måske lige i babysam var jeg flejnet uanset hvad... jeg har fået så dårlig behandling mange gange at jeg slet ikke handler der mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

annec

LuLy skriver:

Min kæreste og jeg har bestilt en barnevogn i babysam og sidst vi var derude, fik vi at vide at den var ankommet. Så vi skulle bare ringe en dag i forvejen, så kunne de gøre den klar til afhentning.

Jeg ringer så i formiddags og de siger vi kan hente den allerede i dag, efter kl. 14. Det gør vi så, vi er derude kl 14 men den er endnu ikke klar, der ville gå 20-30 minutter endnu. Så vi går en tur i det gode vejr og kommer så tilbage 40 minutter efter.

Her kommer en anden sælger (super sød og ekstremt serviceminded, er blevet ekspederet af ham flere gange) så hen til os og jeg kan se på ham at han skal fortælle noget som han ikke er meget for. Han siger så, at et andet par havde bestilt præcis samme vogn som os, men med senere termin så deres barnevogn var ikke kommet hjem, men de havde født for tidligt så de stod lige pludselig og manglede den barnevogn. Han havde så solgt dem vores barnevogn.
Han har så ringet til Emmaljunga i Sverige og sagt til dem at jeg HAR født, så han skal bruge en ny barnevogn hurtigst muligt (altså den som det andet par skulle have haft) og som service vil han så få den leveret hjem til os i næste uge.

Det generede mig overhovedet ikke, jeg blev hverken sur, skuffet eller noget, synes egentlig bare det var rigtig god service overfor det andet par, og så længe jeg får min barnevogn til tiden, så er det jo fint. Men de var meget overraskede over at vi tog det så pænt

Tror jeg vil være blevet lidt irriteret over at de ikke sagde det med det samme i stedet?

Anmeld

16. april 2013

Mother-love

Så længe i kan få vognen er ingen skade sket. vi oplevede i uge 38 da vi kom ned for at se vores barnevogn at han ikke havde fået den hjem og at den ikke kom. Jeg blev rasene jeg var i uge 38 og skulle føde ved pks 38 +4. Vi fik tilbuddet om nogen af de andre vogne han havde og det var nogen der lå 500 kr over den vi havde bestilt. Jeg blev så rasende og sagde at jeg ville have mine penge igen og at jeg på ingen måde ville anbefale folk at handle hos ham. S kørte vi ud i låsby i børnebiksen hvor vi fik den bedste service. Vi fik ikke vores drømme vogn men vi fik en vi blev ligeså glade for. Og vi havde intet fået afvide om at der ikke var madrasser i den anden vogn så det ville han anbefale vi fik med. Han havde så ondt af vores situation og at vi ikke kunne få vores drømme vogn at vi fik madrasser til både lift og barnevognen. Og myggenet, regnslag og punkterfridæk og så self vognen for 400 kr mindre end vi skulle give for barnevognen det andet sted. Så vi var lidt reddet. Men kæft jeg var sur og skuffet.

Anmeld

16. april 2013

LR85

synes i har fået god service

Anmeld

16. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg ville kontakte hovedkontoret og fortælle om denne supersøde sælger og forklare hvordan du selv følte det hele gik

Synes også de er supersøde i Babysam samlede vores klapvogn og lod os prøve om den passede i bilen førend vi betalte for den

Sørgede for at finde en ældre model da jeg hellere ville have den farve i en af de andre butikker som de så fik sendt for at vi kunne få den

Anmeld

16. april 2013

FruJacobsen

God service overfor det andet par - men hvad med at forlange et lille afslag på barnevognen som et plaster på såret for ulejligheden? Det havde jeg nok gjort

Anmeld

16. april 2013

JustMe

Jeg var blevet tosset. Tanken er god, men hvis han kan tage så meget hensyn til det andet, kunne han også have ringet til jer og forhørt sig, om det var ok. Det kan tænkes, at han gjorde det, fordi han gerne ville tage skraldet og så være sikker på, at de fik deres barnevogn. Men overfor jer er det ekstremt dårlig kundeservice.

Anmeld

16. april 2013

mommy1991

LuLy skriver:

Bare de så holder hvad de lover og du får den i næste uge, så synes jeg det er helt i orden  

Anmeld

16. april 2013

Kay

jeg mangler en svar mulighed der hedder jeg var blevet super skuffet og HAVDE givet udtryg for det... mest fordi at den besked kunne de godt havde givet os i telefonen... frem for at vi var taget afsted der ned...

nu er min opfattelse af babysam nok også farvet af at jeg flere gange har fået ekstrem dårlig service... men tror jeg havde hft det sådan lige meget hvilken butil at jeg selvfølgelig kan forstå hvorfor de har gjort som de har... men at jeg syntes det er meget skuffende at de ikke kunne fortælle det i telefonen! 

Anmeld

16. april 2013

optimistmor

Jeg var nok ærlig talt bleven stik tosset, og enten købt min vogn i anden forretning og krævet mine penge retur! eller forlangt erstatning i form af tilbehør til mit køb, da det ikke er emmaljunga der laver fejlen men forretningen.

på det grundlag at de "stjæler" netop DIN vogn. de kunne have ringet, fortalt situationen og spurgt først. i var jo lovet denne indenfor en tidsramme. forretningen kunne jo bare have givet det andet par en lånevogn indtil deres vogn kom. i princippet er det jo ikke rimeligt at det skal gå ud over jer. tænk det værste at du havde født men intet fortalt til nogen og så manglede i jo vognen til den lille ny! 

dette er mit synspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.