Får enlige for mange penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

Anonym

Sabina92 skriver:

Surt opstød! - sådan er jeg!! - men hør en gang mine designer ting er ikke købt på 1 mdr. Men over hele livet.. Det vægter jeg højt! - det er vidst din misundelse der strykker der! ( er ikke enlig)

Dvs du køber dyre designerting på afdragsbetaling? Hvis det er rigtigt forstået er det da sandelig ikke noget at være stolt af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

DianaRJS

Wimmie skriver:

50 m2 og 3850 kr. Og jeg er på SU.

det er også højest satsen for boligsikring i hvert fald i vores kommune

Anmeld

2. juli 2013

Sabina92

Anonym skriver:

Dvs du køber dyre designerting på afdragsbetaling? Hvis det er rigtigt forstået er det da sandelig ikke noget at være stolt af

Nej jeg har ingen lån eller noget! Jeg køber bare lidt af gangen. Fx. I januar købte jeg 6 Charles eames. Det er jo ikke fordi alt i mit hjem et købt på 1 mdr. Forstå mig ret. Jeg prioterere bare andre ting.

Anmeld

2. juli 2013

Isabella_mor

jeg synes ikke at enlige får for mange penge... de får mange penge, men jeg tænker også at man altså er alene til at dække de udgifter som man som ikke enlig er to mennesker til at dække... 

så jeg syntes de får mange penge, men ikke for mange penge... 

hvis jeg selv skulle stå i den situation at jeg ville gå hen og blive enlig studerende, så tror jeg ikke jeg kommer helt ud og skide...

Anmeld

2. juli 2013

Wimmie

DianaRJS skriver:

det er også højest satsen for boligsikring i hvert fald i vores kommune

3850 kr er huslejen - ikke boligsikringen

Anmeld

2. juli 2013

DianaRJS

Wimmie skriver:

3850 kr er huslejen - ikke boligsikringen

nååårh var trætheden der talte

men så er det jo også derfor du ikke får så meget du får jo også ca halvdelen af huslejen betalt jo

Anmeld

3. juli 2013

Wimmie

DianaRJS skriver:

nååårh var trætheden der talte

men så er det jo også derfor du ikke får så meget du får jo også ca halvdelen af huslejen betalt jo

Jaja, jeg klager skam heller ikke og jeg synes bestemt ikke det er for lidt, det var udelukkende fordi én påstod at enlige altid fik højste boligstøtte

Anmeld

3. juli 2013

DianaRJS

Wimmie skriver:

Jaja, jeg klager skam heller ikke og jeg synes bestemt ikke det er for lidt, det var udelukkende fordi én påstod at enlige altid fik højste boligstøtte

nårh jamen ja. men ud fra din husleje får du jo også

ikke den højeste men en høj

Anmeld

3. juli 2013

Wimmie

DianaRJS skriver:

nårh jamen ja. men ud fra din husleje får du jo også

ikke den højeste men en høj

Jep

Synes bare ikke man kunne antage at alle enlige automatisk får højste sats - jeg er jo på SU - havde fået mindre hvis jeg var i job. Fik omkring 900 kr da jeg var på barsel - før jeg startede uddannelse.

Nogle tror bare at enlige får højeste sats uanset hvad, men det afhænger jo stadig af indkomst.

Anmeld

3. juli 2013

C-Dog

Sabina92 skriver:

Surt opstød! - sådan er jeg!! - men hør en gang mine designer ting er ikke købt på 1 mdr. Men over hele livet.. Det vægter jeg højt! - det er vidst din misundelse der strykker der! ( er ikke enlig)

Perspektiv;-) jeg kender min veninde og ved hun har købt tingene på kh og ikke over en lang periode. Sååå. Hvad har det med dig og mig at gøre? du synes måske det er fair nok at have råd til lv tasker og burberry men ikke engang betale for institution til sit barn. Well, det synes jeg ikke er ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.