Får enlige for mange penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

modesty

Det er baseret på indtægt så nej det er ikke korrekt

Men den her tråd handler om enlige på kontanthjælp og det er dét der bliver svaret på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

dorthemus

modesty skriver:

Men den her tråd handler om enlige på kontakthjælp og det er dét der bliver svaret på?

Ok

Anmeld

2. juli 2013

DianaRJS

dorthemus skriver:

Det er baseret på indtægt så nej det er ikke korrekt

hvad er baseret på indtægt? -.-

Anmeld

2. juli 2013

Anonym

Wimmie skriver:

+Man får ikke altid højste sats - jeg får 2200 hvor højste sats er omkring 3300.

så er det formegentlig fordi din lejlighed er for stor, eller du har en meget høj huslege

Anmeld

2. juli 2013

dorthemus

DianaRJS skriver:

hvad er baseret på indtægt? -.-

Boligsikring

Anmeld

2. juli 2013

DianaRJS

dorthemus skriver:

Boligsikring

jamen hvis det omhandler kh så er det jo en fast lån uanset hvad

Anmeld

2. juli 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Ja hvad er DIN mening? Synes du enlige på kontanthjælp, får for meget udbetalt? Eller for lidt? Eller lige tilpas?

Jeg høre mange sige at enlige mødre på KH får ALT for meget udbetalt, når man også kigger på bolig tilskud osv.

Min mening? JA, jeg synes de får for mange penge.

Anonyme svar tilladt!

Og HUSK en ordentlig tone piger

JA det syns jeg, kender MANGE som bare dovner den og ikke gider fordi de lever fint på den..

Men jeg arbejder røven ud af bukserne for at have bare lidt mere end hvis jeg var på KH altså omkring 40-50 timer i ugen fordi hvis jeg havde en 37 timers uge ville det slet ikke kunne svare sig at arbejde  det hænger ik sammen jo, og får desuden også taget 1500 i boligsikring pga arbejde men hvis jeg var på KH så ville jeg egentlig have mere 

Anmeld

2. juli 2013

Sabina92

C-Dog skriver:

Uhh det er svært at svare på. Jeg kender to enlige mødre- den ene er altid flad og den anden tar på shopping, café, i byen, til frisør konstant, har en mega fin lejlighed indrettet med lutter mærkevare og dyre ting. Og det kan godt lidt irritere mig, hun har udentvivl! Fortjent et godt liv. Men burde man virkelig have råd til den form for luksus på kh?! Det synes jeg faktisk ikke. Men igen, andre klare knap dagen og vejen så at sætte div ting lavere ville gå ud over dem også :-S

Surt opstød! - sådan er jeg!! - men hør en gang mine designer ting er ikke købt på 1 mdr. Men over hele livet.. Det vægter jeg højt! - det er vidst din misundelse der strykker der! ( er ikke enlig)

Anmeld

2. juli 2013

NovemberBaby2013

Ja, det gør de. -Og en del af de enlige bruger pengene på lort og lagkage, for at sige det lige ud. Har respekt for dem som lever normalt, har en ordentlig forsikring, tandlæge mm. Ingen respekt til dem der bruger hele lortet på læder sofaer osv på en gang! Dermed ikke sagt at dem der engang imellem går i bio, tager ud at spise osv, sjatter med pengene, for det gør de ikke! Der skal være plads til forkælelse engang i mellem. Men det kan blive for meget.

Anmeld

2. juli 2013

Wimmie

Anonym skriver:

så er det formegentlig fordi din lejlighed er for stor, eller du har en meget høj huslege

50 m2 og 3850 kr. Og jeg er på SU.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.