Får enlige for mange penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

emsaroto

Altså .. har læst med nu ikke, og at man er enlig forældre, betyder BESTEMT IKKE at man er på kontanthjælp!

Vi er altså også studerende nogen af os. Synes jeg bare lige at jeg ville fortælle jer.

Jeg er enlig og studerende, og jeg ved godt der er mange penge at hente som enlig. Men jeg henter ikke flere penge end jeg har brug for. Jeg har ikke sat mig i den dyreste bolig, og jeg har ikke valgt at købe dyre møbler eller dyrt tøj, jeg køber det som jeg har det godt med at have.

Jeg synes jeg får tilpas penge hjælp. Bestemt, men jeg synes bestemt heller ikke at jeg en der "nasser" på samfundet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Altså .. har læst med nu ikke, og at man er enlig forældre, betyder BESTEMT IKKE at man er på kontanthjælp!

Vi er altså også serende nogen af os. Synes jeg bare lige at jeg ville fortælle jer.

Jeg er enlig og serende, og jeg ved godt der er mange penge at hente som enlig. Men jeg henter ikke flere penge end jeg har brug for. Jeg har ikke sat mig i den dyreste bolig, og jeg har ikke valgt at købe dyre møbler eller dyrt tøj, jeg køber det som jeg har det godt med at have.

Jeg synes jeg får tilpas penge hjælp. Bestemt, men jeg synes bestemt heller ikke at jeg en der "nasser" på samfundet.

Ved det, derfor skrev jeg også enlige på kontanthjælp Ikke enlige generelt

Anmeld

14. april 2013

emsaroto

Anonym skriver:

Ved det, derfor skrev jeg også enlige på kontanthjælp Ikke enlige generelt

måske overskriften skal rettes, for jeg føler mig nok en smule "stødet" af den generelle overskrift ..

Anmeld

14. april 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

måske overskriften skal rettes, for jeg føler mig nok en smule "stødet" af den generelle overskrift ..