Har din mand veninder? Og opfølgning på tidligere tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

Muhmi

Jeg gav dig i din sidste tråd ham ros for at han var meget moden og tog hensyn til jer som familie...

Det tager jeg hermed tilbage. Hold nu op altså, det der skal du altså ikke finde dig i.. Han skal IKKE have lov til at sidde på forskellige chatsider og slet ikke sexdate og sidde og komme med undskyldninger om at det er for at snakke om jeres forhold...

Han leder efter noget andet, desværre... Har set det for mange gange, har levet i det... Enten så stopper han det fis lige nu, eller også skal han simpelthen have støvlen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Muhmi

Tak for dit søde svar. 

Jeg HAR flere gange sagt at jeg syntes han skulle tage et andet sted hen. Men så siger han bare at så må han jo sove i bilen og fryse ihjel, for han har ikke andre steder at tage hen. Hvis jeg bare kunne få 2% overskud og se klart. Som jeg plejer. Jeg tænker også at baby i maven ikke har særlig godt at det stress. Og hvad med de andre børn. Jeg er en dårlig mor pt for mit overskud er fuldstændig væk. 

Det er ikke frostvejr mere og dynerne er opfundet, hvis han virkelig insisterer på at skulle sove i bilen, så vil han ikke fryse ihjel på det her tidspunkt af året... 

Ved godt det er virkelig svært at overskue at skulle stå alene med snart fire børn, men mit eneste råd her, er at du skal passe på dig selv... Ud med ham!

Og du er ikke en dårlig mor, du skal ikke lade ham ødelægge dig på den måde, op med hagen!

Anmeld

15. april 2013

Holbæktrunten

Minforevigt skriver:

Jeg lavede en tråd sidst vedr min mands udmelding om han ikke elsker mig som man bør. 

Tingene er IKKE ligefrem blevet bedre

I går opdagede jeg at han har haft en SMS chat kørende med en anden kvinde i et halvt år(!) uden jeg har vidst en skid. Man har haft profiler på sexfriends og xklub og har derigennem snakket med hende og så privat på sms efterfølgende. 

Jeg føler mig simpelthen så forrådt. Og snydt. Og ked af det. Bedraget, skuffet. You name it. Hele mit følelsesregister kører og jeg ved ikke hvad ben jeg skal stå på. At jeg er gravid hjælper ikke ligefrem.....

han siger selv at snakken har været almindelig og ikke om sex osv (særlig meget). Han siger han har gjort det fordi han har behov for at snakke med andre kvinder om mig?? Og at en mand bare vil give ham ret i koner er åndsvage, men en anden kvinde vil sige hvorfor jeg siger eller reagerer som jeg gør.

Det er hans argument, hvilket udløser nye følelses dilemmaer hos mig. Jeg bryder mig ikke spor om han snakket med andre fremmede om MIG? Og han taler aldrig med mig om noget. Ikke en skid, men han har talt med hende et halvt år

har han ret, er mænd bare sådan? Er det virkelig normalt? Og hvad havde i andre følt hvis det var jeres mand??

i forhold til tidligere tråd, så får jeg 27 forskellige svar. Han sagde så sent som i går at han ikke var afklaret om han elskede mig eller ej og at han ikke ved om han vil flytte endnu. Altså hvad er det for noget pi*! Enten ved man det vel eller ikke. Nu har han haft 10 dage hvor jeg har været i helvede og han fiser bare rundt som intet er hændt

Æv hvor er det bare træls den situatation.

Jeg er ked af at sige det her så direkte, men jeg tror at du kommer til at forberede dig på at du vil være såret og ked og skulle bruge en masse energi i laaaang tid fremover...

Spørgsmålet er så "bare" hvad du helst vil bruge alt det hårde arbejde på?

Vil du helst arbejde på parforholdet? I så fald: Er der overhovedet mulighed for at det kan blive godt igen? Vil du nogensinde kunne stole på ham igen, og hvis ikke, kan du så leve med det? Hvordan vil jeres forhold påvirke dig og dermed jeres børn i den periode der arbejdes på sagerne, og efterfølgende? Og mange mange andre spørgsmål.

Du kan også vælge at være den stærke og være den der slår bremsen i. På mange måder er det det der er aller-sværest, for man vil altid betvivle sin beslutning, og måske i baghovedet have en ide om at man altid kan komme tilbage. Men hvad vil der ske hvis det er denne beslutning du træffer? Det bliver akkurat ligeså hårdt arbejde som hvis du vælger at blive, til tider nok endda hårdere ifht børnene. Men du vil være frit stillet, og engang når du er klar vil du have muligheden for at starte på en frisk med en fantastisk mand der måske lige nu leder efter DIG. Dine børn vil have en ked mor i en periode, men vil den periode være kortere eller længere end hvis du bliver?

Jeg HÅBER sådan for dig at du har et godt bagland, for det er næsten uundværligt uanset hvilket scenarie du vælger.

Ting tager tid, tag dig den tid der skal til at du finder modet og overskuddet til at træffe DIN beslutning.

Og slutteligt: Husk at man ikke kan passe på andre, hvis ikke man passer på sig selv...

Anmeld

15. april 2013

Krussedulle

Minforevigt skriver:

Jeg lavede en tråd sidst vedr min mands udmelding om han ikke elsker mig som man bør. 

Tingene er IKKE ligefrem blevet bedre

I går opdagede jeg at han har haft en SMS chat kørende med en anden kvinde i et halvt år(!) uden jeg har vidst en skid. Man har haft profiler på sexfriends og xklub og har derigennem snakket med hende og så privat på sms efterfølgende. 

Jeg føler mig simpelthen så forrådt. Og snydt. Og ked af det. Bedraget, skuffet. You name it. Hele mit følelsesregister kører og jeg ved ikke hvad ben jeg skal stå på. At jeg er gravid hjælper ikke ligefrem.....

han siger selv at snakken har været almindelig og ikke om sex osv (særlig meget). Han siger han har gjort det fordi han har behov for at snakke med andre kvinder om mig?? Og at en mand bare vil give ham ret i koner er åndsvage, men en anden kvinde vil sige hvorfor jeg siger eller reagerer som jeg gør.

Det er hans argument, hvilket udløser nye følelses dilemmaer hos mig. Jeg bryder mig ikke spor om han snakket med andre fremmede om MIG? Og han taler aldrig med mig om noget. Ikke en skid, men han har talt med hende et halvt år

har han ret, er mænd bare sådan? Er det virkelig normalt? Og hvad havde i andre følt hvis det var jeres mand??

i forhold til tidligere tråd, så får jeg 27 forskellige svar. Han sagde så sent som i går at han ikke var afklaret om han elskede mig eller ej og at han ikke ved om han vil flytte endnu. Altså hvad er det for noget pi*! Enten ved man det vel eller ikke. Nu har han haft 10 dage hvor jeg har været i helvede og han fiser bare rundt som intet er hændt

Var det mig, så havde jeg simpelthen taget valget for ham! Jeg var smuttet!!

Ville ikke finde mig i den behandling!

Hvis han ikke ved om han elsker dig, så har han sgu heller ikke fortjent at du bare accepterer den behandling!

Men det er bare MIN mening!

Stort til dig!

Anmeld

15. april 2013

Minforevigt

Jeg ved det. Er nødt til at være den der træffer valget. Så er det jo også nemmere at sige til verden bagefter at jeg var den dumme kælling.....

det er bare mega hårdt at være helt knust følelsesmæssigt og samtidig træffe beslutningen. Jeg vil også skulle være leder i forhold til bodeling. Altså han er så pisse passiv! Han har hverken søgt bolig eller udfyldt til skilsmisse. Intet. Han er her bare og smadrer mit liv. Han ser ingen konsekvenser. Og det hele handler om HAM HAM HAM OG MERE HAM! Han har brug for fred (nå det har jeg ikke måske??) han har brug for at tænke. Han har brug for jeg ikke spørger hvor han er. Han har brug for jeg ikke ringer. Han har brug for at snakke med andre kvinder-om mig! Han har brug for lidt tid til at koble af og bla bla bla. Jeg står alene med alle børnene, jeg er højgravid, jeg hænger på huset, jeg hænger på alt. Fordi der skal være plads til HAM og til at HAN kan gøre hvad han vil. Og jeg er mega røvtræt af det!

håber bare mine følelser hurtigt damper af. For jeg vil sgu savne ham. Eller i hvertfald den han skulle ha været/var engang. 

Anmeld

15. april 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Minforevigt skriver:

Jeg ved det. Er nødt til at være den der træffer valget. Så er det jo også nemmere at sige til verden bagefter at jeg var den dumme kælling.....

det er bare mega hårdt at være helt knust følelsesmæssigt og samtidig træffe beslutningen. Jeg vil også skulle være leder i forhold til bodeling. Altså han er så pisse passiv! Han har hverken søgt bolig eller udfyldt til skilsmisse. Intet. Han er her bare og smadrer mit liv. Han ser ingen konsekvenser. Og det hele handler om HAM HAM HAM OG MERE HAM! Han har brug for fred (nå det har jeg ikke måske??) han har brug for at tænke. Han har brug for jeg ikke spørger hvor han er. Han har brug for jeg ikke ringer. Han har brug for at snakke med andre kvinder-om mig! Han har brug for lidt tid til at koble af og bla bla bla. Jeg står alene med alle børnene, jeg er højgravid, jeg hænger på huset, jeg hænger på alt. Fordi der skal være plads til HAM og til at HAN kan gøre hvad han vil. Og jeg er mega røvtræt af det!

håber bare mine følelser hurtigt damper af. For jeg vil sgu savne ham. Eller i hvertfald den han skulle ha været/var engang. 

Du er nød til at være den dumme kælling... Og det er du for du bliver altså passe på dig selv og barnet.. Og man kommer ikke igennem livet uden at være kællingen engang imellem...

Du har det absolut ikke godt nu og det bliver uden tvivl en hård periode, men tror det bliver lettere end det du gennemgår nu... og det er fordi du ikke skal konfronteres med hans tvivl hverdag... 

Han skal ud og det skal være hurtigst muligt og du skal ikke tage hensyn til om han har nogen steder at tage hen.... 

Jeg har gennemlevet det, som du står i og det bliver lettere, når du ikke skal se på han hver dag og så kan du glæde dig til barnet kommer...

Anmeld

15. april 2013

Minforevigt

Så står han og giver mig et kys. Jeg kigger på ham og når ikke at sige noget før han siger "Hids dig ned. Vi bor jo sammen lidt endnu"!

jeg svarer at det er virkelig lidt. 

og han siger jaeh en måned eller noget. Jo i hvertfald til jeg har fundet noget andet.....

hvordan kan man være så kold i røven? Jeg forstår det ikke. 

Jeg kyssede selvfølgelig ikke tilbage og han skal ikke prøve igen. Jeg forstår bare ikke man kan være sådan en kold skid!

Anmeld

15. april 2013

VIPpigen

Minforevigt skriver:

Så står han og giver mig et kys. Jeg kigger på ham og når ikke at sige noget før han siger "Hids dig ned. Vi bor jo sammen lidt endnu"!

og han siger jaeh en måned eller noget. Jo i hvertfald til jeg har fundet noget andet.....

Jeg kyssede selvfølgelig ikke tilbage og han skal ikke prøve igen. Jeg forstår bare ikke man kan være sådan en kold skid!

Kan du så give ham sparket..... Om han så skal sove i bilen, i dont Care........... Han er virkelig ikke godt for dig... Og du fortjener så meget bedre... Bor i, i hus, eller lejlighed?? Og kan du blive boende der hvor i bor nu??

Anmeld

15. april 2013

Minforevigt

VIPpigen skriver:

Kan du så give ham sparket..... Om han så skal sove i bilen, i dont Care........... Han er virkelig ikke godt for dig... Og du fortjener så meget bedre... Bor i, i hus, eller lejlighed?? Og kan du blive boende der hvor i bor nu??

Jeg sagde det jo til ham i nat. Men det skider han så på åbenbart. Han mener jeg overreagere fordi jeg mener man skal gå fra hinanden når først beslutningen er taget. Han mener ikke det haster og at det er meget bedre og nænsomt at vente lidt. Jeg kan sguda ikke vente! Mit hjerte er knust. Jeg kan ikke sove, ikke spise, ikke tænke og jeg er fuldstændig passiv i forhold til rengøring osv. Orker ikke at sidde ned, men heller ikke at rejse mig. 

Vi bor i hus og det kan jeg blive i. 

Fatter bare ikke hvad fanden det kys skal gøre godt for. Har han bare brug for lige at håne lidt eller hvad

Anmeld

15. april 2013

morethanperfect

Minforevigt skriver:

Ej

Hvor er han dog bare dum dum dum !

Selvf. kan alle ha brug for at ha en og snakke med af det modsatte køn , men jeg har selv været der  
Og det er ikke kun snak man leder efter . 

Jeg ville skynde mig og smutte uden og se mig tilbage hvis jeg var dig .. 
Du må fatte mod , for det er såå hårdt og se en man elsker opfører sig sådan på den måde .. 

Stort knus herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.