Minforevigt skriver:
Puha der satte du lige ord på meget af det jeg føler.
Jeg føler også det er et enormt svigt. Han har delt hele sin verden( eller vores verden. Aner ikke hvad der er skrevet) med hende, i et halvt år!!! Og han har ikke delt en skid med mig! Føler mig så trådt på. Så såret og blottet. Ydmyget. Og jeg spekulerer som en gal over hvordan jeg har fortjent det. Jeg har den sorteste samvittighed overfor maven. Sikke noget at byde en lille en i maven 
jeg kan simpelthen ikke regne ud hvad jeg har gjort galt. Måske har jeg været for sur? Måske for doven? Træt? Kedelig? Men burde han så ikke ha talt med mig? Eller prøvet at nærme sig mig igen? Hvorfor er jeg ikke værd at kæmpe for? Blir snart sindssyg.
Det er muligt at du har været doven, træt, kedelig og/eller sur, men det berettiger da ikke ham til at gøre sådan overfor dig! Under ingen omstændigheder skal du føle at det er din skyld. Det kan godt være at i har været "to til tango" og begge været med til at forholdet ikke har kørt som det skulle, men derfor gør man ikke som han har gjort. Så åbner man op og taler om det - eller gør det forbi.
Når i nu venter barn sammen, så synes jeg at du endnu engang ( når du har tænkt dig om) skal få ham i tale - hvis du vælger at satse på at i kan få det bedre, hvis han også vil. Men tænk dig først godt om, find ud af om det er ham du vil, om du kan leve med det han har gjort, vend det hele i dit hoved, tag en beslutning og snak med ham om det. Hvis han lader dig stå i venteposition, så tager du en beslutning. Det er efter min mening klart det bedste for dig og baby. Men du skal forene dig med tanken - det kan være at du affinder dig med at stå standby indtil han ved hvad han vil, men det kan også være du vælger at sige at han skal flytte med det samme.
Tænk scenarierne igennem.
Jeg har været i næsten samme situation og det er ulideligt, så føler med dig. Du skal vide, at hvis du vælger at være sammen med ham og han dig, så kan det følge dig i laaaaaaang tid. Tilliden skal bygges helt op fra bunden.
Håber det bedste for dig!

Anmeld