Jeg lavede en tråd sidst vedr min mands udmelding om han ikke elsker mig som man bør.
Tingene er IKKE ligefrem blevet bedre 
I går opdagede jeg at han har haft en SMS chat kørende med en anden kvinde i et halvt år(!) uden jeg har vidst en skid. Man har haft profiler på sexfriends og xklub og har derigennem snakket med hende og så privat på sms efterfølgende.
Jeg føler mig simpelthen så forrådt. Og snydt. Og ked af det. Bedraget, skuffet. You name it. Hele mit følelsesregister kører og jeg ved ikke hvad ben jeg skal stå på. At jeg er gravid hjælper ikke ligefrem.....
han siger selv at snakken har været almindelig og ikke om sex osv (særlig meget). Han siger han har gjort det fordi han har behov for at snakke med andre kvinder om mig?? Og at en mand bare vil give ham ret i koner er åndsvage, men en anden kvinde vil sige hvorfor jeg siger eller reagerer som jeg gør.
Det er hans argument, hvilket udløser nye følelses dilemmaer hos mig. Jeg bryder mig ikke spor om han snakket med andre fremmede om MIG? Og han taler aldrig med mig om noget. Ikke en skid, men han har talt med hende et halvt år
har han ret, er mænd bare sådan? Er det virkelig normalt? Og hvad havde i andre følt hvis det var jeres mand??
i forhold til tidligere tråd, så får jeg 27 forskellige svar. Han sagde så sent som i går at han ikke var afklaret om han elskede mig eller ej og at han ikke ved om han vil flytte endnu. Altså hvad er det for noget pi*! Enten ved man det vel eller ikke. Nu har han haft 10 dage hvor jeg har været i helvede og han fiser bare rundt som intet er hændt 
Anmeld