Minforevigt skriver:
Nej det gør jeg desværre ikke, for så havde jeg taget dit tilbud med kyshånd. Han smiler bare og lunter rundt som om intet er hændt. Siger jeg til ham at han skal stoppe sit pis, svarer han at det faktisk er en meget hård situation for ham.... For HAM? Hvis det er SÅ hårdt for ham, hvordan kan han så køre på job, spille som han plejer, kalde mig skat hverandet øjeblik osv. Jeg kan ikke smIle, jeg kan ikke handle, jeg kan ikke sove, jeg kan ikke vise mig udenfor en dør fordi mit ansigt ligner noget der er løgn efter 11 dages gråd. Jeg orker ikke er bad, madlavning. Jeg har ingen appetit. Og i går spurgte han om jeg ikke snart bagte en kage!
Vi står slet ikke samme sted, det er jeg så klar over. Men at man kan mangle almindelig medmennskelighed på den måde. Det har jeg aldrig oplevet før.
Hold op, han kan slet ikke se ud over sin næsetip...... Nøj jeg er chokeret, og har sådan lyst til at give ham et ordentlig spark i røven.... (Ved vold ikke løser noget,..... Meeeen)
spørg ham lige hvad han syntes er hårdt... Når han svare, så spørg lige om det måske ikke er hårdt for dig, er det ikke hårdt for dig at gå rundt ikke føle sig elsket, ikke føle sig dejlig, ikke føle sig værdsat, ikke føle sig behandlet respektabelt, ikke føle sig nær den mand man troede man skulle være sammen med resten af sit liv.....
hvad regner han med... Syntes virkelig du skal få skiftet låsene, købe en masse sorte sække, og når han er ude af døren, så pakker du hans lort, og får en låsesmed til at skifte låsene... Jeg ved de er lidt dyre, min onkel er låsesmed, men du vil glæde dig over det senere....
Du kan ikke bruge ham til en skid længere. Han ikke kun elsker dig som en mor, men han behandler dig som SIN MOR.......