Har din mand veninder? Og opfølgning på tidligere tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

VIPpigen

Minforevigt skriver:

Jeg sagde det jo til ham i nat. Men det skider han så på åbenbart. Han mener jeg overreagere fordi jeg mener man skal gå fra hinanden når først beslutningen er taget. Han mener ikke det haster og at det er meget bedre og nænsomt at vente lidt. Jeg kan sguda ikke vente! Mit hjerte er knust. Jeg kan ikke sove, ikke spise, ikke tænke og jeg er fuldstændig passiv i forhold til rengøring osv. Orker ikke at sidde ned, men heller ikke at rejse mig. 

Vi bor i hus og det kan jeg blive i. 

Fatter bare ikke hvad fanden det kys skal gøre godt for. Har han bare brug for lige at håne lidt eller hvad

Mener ikke det haster.... Amen, bor du i Sønderjylland?? Så skal jeg da gerne komme og hjælpe med at pakke hans ting, så han forstår det...

du køre psykisk ned, og du har virkelig brug for energi til når den lille kommer... Og specielt med børn ved siden af (jeg er kun mor til en, men nogen gange er det da også nok)

han respektere overhovedet ikke dig, dine grænser, eller dine behov... Skal han virkelig have det skåret så meget ud i pap.... Øv hvor jeg syntes han er en vatp*k..........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Minforevigt

VIPpigen skriver:

Mener ikke det haster.... Amen, bor du i Sønderjylland?? Så skal jeg da gerne komme og hjælpe med at pakke hans ting, så han forstår det...

du køre psykisk ned, og du har virkelig brug for energi til når den lille kommer... Og specielt med børn ved siden af (jeg er kun mor til en, men nogen gange er det da også nok)

han respektere overhovedet ikke dig, dine grænser, eller dine behov... Skal han virkelig have det skåret så meget ud i pap.... Øv hvor jeg syntes han er en vatp*k..........

Nej det gør jeg desværre ikke, for så havde jeg taget dit tilbud med kyshånd. Han smiler bare og lunter rundt som om intet er hændt. Siger jeg til ham at han skal stoppe sit pis, svarer han at det faktisk er en meget hård situation for ham.... For HAM? Hvis det er SÅ hårdt for ham, hvordan kan han så køre på job, spille som han plejer, kalde mig skat hverandet øjeblik osv. Jeg kan ikke smIle, jeg kan ikke handle, jeg kan ikke sove, jeg kan ikke vise mig udenfor en dør fordi mit ansigt ligner noget der er løgn efter 11 dages gråd. Jeg orker ikke er bad, madlavning. Jeg har ingen appetit. Og i går spurgte han om jeg ikke snart bagte en kage! 

Vi står slet ikke samme sted, det er jeg så klar over. Men at man kan mangle almindelig medmennskelighed på den måde. Det har jeg aldrig oplevet før. 

Anmeld

15. april 2013

hesøth

Minforevigt skriver:

Nej det gør jeg desværre ikke, for så havde jeg taget dit tilbud med kyshånd. Han smiler bare og lunter rundt som om intet er hændt. Siger jeg til ham at han skal stoppe sit pis, svarer han at det faktisk er en meget hård situation for ham.... For HAM? Hvis det er SÅ hårdt for ham, hvordan kan han så køre på job, spille som han plejer, kalde mig skat hverandet øjeblik osv. Jeg kan ikke smIle, jeg kan ikke handle, jeg kan ikke sove, jeg kan ikke vise mig udenfor en dør fordi mit ansigt ligner noget der er løgn efter 11 dages gråd. Jeg orker ikke er bad, madlavning. Jeg har ingen appetit. Og i går spurgte han om jeg ikke snart bagte en kage! 

Vi står slet ikke samme sted, det er jeg så klar over. Men at man kan mangle almindelig medmennskelighed på den måde. Det har jeg aldrig oplevet før. 

Kan du ikke ringe efter nogen, der kan hjælpe dig med at sætte hans ting ud - og få så skiftet låsen.

Han fatter jo slet ingenting!

Anmeld

15. april 2013

Minforevigt

hesøth skriver:

Kan du ikke ringe efter nogen, der kan hjælpe dig med at sætte hans ting ud - og få så skiftet låsen.

Han fatter jo slet ingenting!

Har intet netværk desværre. Står Palle alene. Derfor er det så hårdt. For jeg skal vitterlig klare alt selv. Den med låsen må jeg se om jeg kan. Han fatter virkelig intet. Eller også er han ligeglad. 

Anmeld

15. april 2013

hesøth

Minforevigt skriver:

Har intet netværk desværre. Står Palle alene. Derfor er det så hårdt. For jeg skal vitterlig klare alt selv. Den med låsen må jeg se om jeg kan. Han fatter virkelig intet. Eller også er han ligeglad. 

Ja hvis det er dit hus, så sæt hans ting ud - og skift låsen. Ærgerligt at du slet ikke har noget netværk fysisk - er der slet ikke nogen du kan komme i tanke om?

Hvis det var mig ville jeg helt klart undersøge mulighederne for at flytte i nærheden af familie....hvis en sådan findes?

Og ja jeg tror han er dum og doven.....han gider da ikke gøre noget aktivt, så længe han kan komme ind af døren, og dermed har et sted at "bo".....

Øv hvor en situation.

Anmeld

15. april 2013

Holbæktrunten

Minforevigt skriver:

Jeg ved det. Er nødt til at være den der træffer valget. Så er det jo også nemmere at sige til verden bagefter at jeg var den dumme kælling.....

det er bare mega hårdt at være helt knust følelsesmæssigt og samtidig træffe beslutningen. Jeg vil også skulle være leder i forhold til bodeling. Altså han er så pisse passiv! Han har hverken søgt bolig eller udfyldt til skilsmisse. Intet. Han er her bare og smadrer mit liv. Han ser ingen konsekvenser. Og det hele handler om HAM HAM HAM OG MERE HAM! Han har brug for fred (nå det har jeg ikke måske??) han har brug for at tænke. Han har brug for jeg ikke spørger hvor han er. Han har brug for jeg ikke ringer. Han har brug for at snakke med andre kvinder-om mig! Han har brug for lidt tid til at koble af og bla bla bla. Jeg står alene med alle børnene, jeg er højgravid, jeg hænger på huset, jeg hænger på alt. Fordi der skal være plads til HAM og til at HAN kan gøre hvad han vil. Og jeg er mega røvtræt af det!

håber bare mine følelser hurtigt damper af. For jeg vil sgu savne ham. Eller i hvertfald den han skulle ha været/var engang. 

Altså, havde ellers tænkt mig at undlade at nævne min holdning til hvad du skal gøre - men kan altså ikke holde mund efter dette indlæg. Al respekt for dit svære valg uanset hvad det bliver, MEN: han er jo færdig med jeres forhold, og pt er han bare en tryghedsnasser og det er meget belejligt at overlade styringen til dig. Jo længere han får lov at være passiv, jo federe for ham. Han slipper for at søge bolig, skilsmisse, samvær med børn og børnebidrag... Så let skal du ikke lade ham slippe! Søg selv skilsmisse, mener bestemt du kan printe papirerne på nettet. Kontakt en advokat hvis i ejer huset sammen, og find ud af hvordan du skal forholde dig ifht evt salg hvis ikke han ønsker huset. Ellers kontakt udlejer og forklar situationen. Søg efter din egen bolig, og søg alt det hjælp du ksn på kommunen når du har fundet en. Boligstøtte, friplads osv. Læg allerede nu dit eget fremtidige buget, så du ved hvor dyr en bolig du har råd at sidde i. Hvis ikke det allerede var planen, så se at meld dig til noget mødregruppe - det er ikke sikkert at det giver et netværk, men det er da et forsøg værd, og starten på at lære at finde et. Gør nogle ting der er gode for dig, og glæd dig til at få dit eget hjem som du kan indrette spm du ønsker og hvor du bager kage fordi DU har lyst, ikke fordi der står en lækkersulten og kropsdoven stodder der kræver det. Synes han træder SÅ langt over anstændighedens grænse ved at kysse dig og kalde dig skat, og være så passiv i forhold til sin ret så definitive udmelding om at flytte ud om en mdr's tid. Desuden lyder det på mig som om at han ikke har været i jeres forhold længe, når han i så lang en periode har været på (SEX) dating sider... Det er ikke et sted at søge en omgangskreds for en gift mand, medmindre konen er indforstået med det... Det er et sted man søger noget uforpligtende der kan lette det uundgåelige brud... Øv, hvor er han grim og tarvelig. Du fortjener så meget bedre, og jeg lover dig at du nok skal komme ud på den anden side! Og det være sig som et menneske der ved at du kan klare skærene, der kan stå på egne ben, bliver gladere og desuden ikke en anden gang vil fonde dig i den behandling, netop fordi at du ved du kan klare dig selv...

Anmeld

15. april 2013

Minforevigt

Holbæktrunten skriver:

Altså, havde ellers tænkt mig at undlade at nævne min holdning til hvad du skal gøre - men kan altså ikke holde mund efter dette indlæg. Al respekt for dit svære valg uanset hvad det bliver, MEN: han er jo færdig med jeres forhold, og pt er han bare en tryghedsnasser og det er meget belejligt at overlade styringen til dig. Jo længere han får lov at være passiv, jo federe for ham. Han slipper for at søge bolig, skilsmisse, samvær med børn og børnebidrag... Så let skal du ikke lade ham slippe! Søg selv skilsmisse, mener bestemt du kan printe papirerne på nettet. Kontakt en advokat hvis i ejer huset sammen, og find ud af hvordan du skal forholde dig ifht evt salg hvis ikke han ønsker huset. Ellers kontakt udlejer og forklar situationen. Søg efter din egen bolig, og søg alt det hjælp du ksn på kommunen når du har fundet en. Boligstøtte, friplads osv. Læg allerede nu dit eget fremtidige buget, så du ved hvor dyr en bolig du har råd at sidde i. Hvis ikke det allerede var planen, så se at meld dig til noget mødregruppe - det er ikke sikkert at det giver et netværk, men det er da et forsøg værd, og starten på at lære at finde et. Gør nogle ting der er gode for dig, og glæd dig til at få dit eget hjem som du kan indrette spm du ønsker og hvor du bager kage fordi DU har lyst, ikke fordi der står en lækkersulten og kropsdoven stodder der kræver det. Synes han træder SÅ langt over anstændighedens grænse ved at kysse dig og kalde dig skat, og være så passiv i forhold til sin ret så definitive udmelding om at flytte ud om en mdr's tid. Desuden lyder det på mig som om at han ikke har været i jeres forhold længe, når han i så lang en periode har været på (SEX) dating sider... Det er ikke et sted at søge en omgangskreds for en gift mand, medmindre konen er indforstået med det... Det er et sted man søger noget uforpligtende der kan lette det uundgåelige brud... Øv, hvor er han grim og tarvelig. Du fortjener så meget bedre, og jeg lover dig at du nok skal komme ud på den anden side! Og det være sig som et menneske der ved at du kan klare skærene, der kan stå på egne ben, bliver gladere og desuden ikke en anden gang vil fonde dig i den behandling, netop fordi at du ved du kan klare dig selv...

Tusind tak for dit svar. Det hjælper altså at andre sætter ord på og bekræfter mig i det ikke er mig den er gal med. Det hjælper mig til at holde fast i virkeligheden for han gør jo alt for at vælte den. 

Tak fordi du skrev alligevel. Gemmer alle jers gode svar og læser dem igen og igen. 

Anmeld

15. april 2013

Miin'Baby'Mus

Minforevigt skriver:

Jeg lavede en tråd sidst vedr min mands udmelding om han ikke elsker mig som man bør. 

Tingene er IKKE ligefrem blevet bedre

I går opdagede jeg at han har haft en SMS chat kørende med en anden kvinde i et halvt år(!) uden jeg har vidst en skid. Man har haft profiler på sexfriends og xklub og har derigennem snakket med hende og så privat på sms efterfølgende. 

Jeg føler mig simpelthen så forrådt. Og snydt. Og ked af det. Bedraget, skuffet. You name it. Hele mit følelsesregister kører og jeg ved ikke hvad ben jeg skal stå på. At jeg er gravid hjælper ikke ligefrem.....

han siger selv at snakken har været almindelig og ikke om sex osv (særlig meget). Han siger han har gjort det fordi han har behov for at snakke med andre kvinder om mig?? Og at en mand bare vil give ham ret i koner er åndsvage, men en anden kvinde vil sige hvorfor jeg siger eller reagerer som jeg gør.

Det er hans argument, hvilket udløser nye følelses dilemmaer hos mig. Jeg bryder mig ikke spor om han snakket med andre fremmede om MIG? Og han taler aldrig med mig om noget. Ikke en skid, men han har talt med hende et halvt år

har han ret, er mænd bare sådan? Er det virkelig normalt? Og hvad havde i andre følt hvis det var jeres mand??

i forhold til tidligere tråd, så får jeg 27 forskellige svar. Han sagde så sent som i går at han ikke var afklaret om han elskede mig eller ej og at han ikke ved om han vil flytte endnu. Altså hvad er det for noget pi*! Enten ved man det vel eller ikke. Nu har han haft 10 dage hvor jeg har været i helvede og han fiser bare rundt som intet er hændt

Min kæreste har veninder, veninder hvor jeg endda opfordre ham til at snakke om vores problemer herhjemme (når de er der), tingene skal jo ud og det er, fra mit synspunkt, meget godt at få en andens synspunkt på tingenen.. 
Så er faktisk tilbøjelig til at give din mand ret på det punkt. Et er hvad mænd siger, noget andet er hvad kvinder siger og en kvindelig ven ville nemmere kunne forklare hvorfor du reagere som du gør 

MEN, at snakke med vildfremmed kvinder (og i så lang tid!!), oprette sex-profiler og hvad ved jeg    ville nok ikke kunne holde min vrede inde..
Jeg synes at han burde have fortalt dig om hans veninde, hvis hun virkelig er en veninde så burde der jo ikke være nogen problemer, det andet er jo bare åndssvagt!

Anmeld

15. april 2013

VIPpigen

Minforevigt skriver:

Hold op, han kan slet ikke se ud over sin næsetip...... Nøj jeg er chokeret, og har sådan lyst til at give ham et ordentlig spark i røven.... (Ved vold ikke løser noget,..... Meeeen) 

spørg ham lige hvad han syntes er hårdt... Når han svare, så spørg lige om det måske ikke er hårdt for dig, er det ikke hårdt for dig at gå rundt ikke føle sig elsket, ikke føle sig dejlig, ikke føle sig værdsat, ikke føle sig behandlet respektabelt, ikke føle sig nær den mand man troede man skulle være sammen med resten af sit liv.....

hvad regner han med... Syntes virkelig du skal få skiftet låsene, købe en masse sorte sække, og når han er ude af døren, så pakker du hans lort, og får en låsesmed til at skifte låsene... Jeg ved de er lidt dyre, min onkel er låsesmed, men du vil glæde dig over det senere.... 

Du kan ikke bruge ham til en skid længere. Han ikke kun elsker dig som en mor, men han behandler dig som SIN MOR.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.