Har din mand veninder? Og opfølgning på tidligere tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

frkanonym

Minforevigt skriver:

Det er præcis sådan jeg har det. Han havde snakket med hende om ALT. Og spurgt ind til hende og hendes hverdag osv. Mig kommer han ikke engang hjem og spørger om jeg har haft en god dag, eller noget!

og så er det hemmelighedskræmmeriet jeg har det skide svært med. Et halvt år!! Det er jo sindssygt. Og det værste er at i hele den periode har jeg flere gange spurt om der var noget galt osv. For han trak sig længere og længere væk. Men ville ikke svare når jeg spurgte. 

jeg var 100% i din båd for 2 år siden. min kæreste var også sådan. han skjulte alt, sin telefon, facebook, alt - fordi han skrev med hende pigen. og han trak sig længere væk. ind til en dag jeg, ærlig talt - ved en fejl opdagede hans samtale med pigen. jeg gik helt amok og konfronterede ham. lige siden har han ikke haft kontakt til hende og han snakker med mig om alt nu. det hjalp heldigvis at tale med store bogstaver, så han kunne forstå, det var alvorssnak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

maria_wlt

Minforevigt skriver:

Jeg lavede en tråd sidst vedr min mands udmelding om han ikke elsker mig som man bør. 

Tingene er IKKE ligefrem blevet bedre

I går opdagede jeg at han har haft en SMS chat kørende med en anden kvinde i et halvt år(!) uden jeg har vidst en skid. Man har haft profiler på sexfriends og xklub og har derigennem snakket med hende og så privat på sms efterfølgende. 

Jeg føler mig simpelthen så forrådt. Og snydt. Og ked af det. Bedraget, skuffet. You name it. Hele mit følelsesregister kører og jeg ved ikke hvad ben jeg skal stå på. At jeg er gravid hjælper ikke ligefrem.....

han siger selv at snakken har været almindelig og ikke om sex osv (særlig meget). Han siger han har gjort det fordi han har behov for at snakke med andre kvinder om mig?? Og at en mand bare vil give ham ret i koner er åndsvage, men en anden kvinde vil sige hvorfor jeg siger eller reagerer som jeg gør.

Det er hans argument, hvilket udløser nye følelses dilemmaer hos mig. Jeg bryder mig ikke spor om han snakket med andre fremmede om MIG? Og han taler aldrig med mig om noget. Ikke en skid, men han har talt med hende et halvt år

har han ret, er mænd bare sådan? Er det virkelig normalt? Og hvad havde i andre følt hvis det var jeres mand??

i forhold til tidligere tråd, så får jeg 27 forskellige svar. Han sagde så sent som i går at han ikke var afklaret om han elskede mig eller ej og at han ikke ved om han vil flytte endnu. Altså hvad er det for noget pi*! Enten ved man det vel eller ikke. Nu har han haft 10 dage hvor jeg har været i helvede og han fiser bare rundt som intet er hændt

Han ¨fiser¨rundt fordi han har MAGTEN rent ud sagt.. Han ved at du ikke gør noget ved det og så køre han bare sit eget løb.

Anmeld

14. april 2013

C-Dog

Tror du han fortæller sandheden? Altså at det er så uskyldigt som at han bare havde brug for en ven? For i mit hovede lyder det en kende suspekt at manden opretter sig på sex sider i al hemmelighed bare for at finde en og tale med. Det minder mig lidt om 'er græsset mon grønnere og er der et knald jeg ikke kan undvære' og det er bare overhovedet ikke ok, heller ikke selvom han besluttede sig for ikke at lave noget. Alene tanken er da et mega tillidsbrud og man bør vel som minimum fortælle sin kæreste hvis ens tro på forholdet halter. Hvis man virkelig bare mangler en ven, er der da uskyldige chat sider man kan oprette sig på?! Ville ønske jeg kunne råde dig, men bliver faktisk bare enormt sur på din mand og har lyst til at skælde ham ud. Hvad er det for en lortesituation at sætte dig i? Dumme røv altså!

Anmeld

14. april 2013

Minforevigt

maria_wlt skriver:

Han ¨fiser¨rundt fordi han har MAGTEN rent ud sagt.. Han ved at du ikke gør noget ved det og så køre han bare sit eget løb.

Det har du såmænd nok ret i. Jeg er bare så langt nede ligenu at jeg ikke ved hvad jeg skal. Men jeg burde vel bare få det overstået og klare mig og børnene selv. Det er bare svært når man elsker idioten.

Anmeld

14. april 2013

LaSeIs

Hør søde ven, det der shit fortjener du sku ikke... De skriver sammen? er du sikker på det er det eneste de gør? jeg ville ikke kunne stole på ham igen, hvis det var mig.. min mand må gerne have veninder, ligesom jeg har kammerater, men vi skjuler ikke dem for hinanden.. og det din mand har mødt hende på en dating side.. Hmmm.. han skulle slet ikke være på en dating side..! I mit hoved slutte jeres forhold, da han besluttede at lave en dating profil.. 

Men det er bare min mening, håber du finder en løsning der gøre DIG glad... han fortjener ikke du tænker på hans behov.. ignorere ham.. vis du kan fungere uden ham..

det at du er gravid burde gøre ham 100 gange mere kærlig og omsorgsfuld... burde ikke virke modsat..  

Anmeld

14. april 2013

maria_wlt

Minforevigt skriver:

Det har du såmænd nok ret i. Jeg er bare så langt nede ligenu at jeg ikke ved hvad jeg skal. Men jeg burde vel bare få det overstået og klare mig og børnene selv. Det er bare svært når man elsker idioten.

I KNOW... Har selv brugt 7 år på en STODDER..

Det er altid nemmere at sige end at gøre..

Håber VIRKELIG at du tager dig sammen inden dine børn opsnapper hvordan de tror man skal behandle en kvinde på.

Anmeld

14. april 2013

mariamiss6

Minforevigt skriver:

Var det en idé at sige til ham, at han må være et andet sted mens han tænker?

Altså, at du ikke siger det er slut, og smider ham ud. Men at du beder ham opholde sig, og sove, et andet sted, ind til han har tænkt tingene igennem?

Du er IKKE tjent med bare at skulle sige ja og amen, det kan simpelthen ikke være rigtigt. 

Det er muligt han lige nu er i en personlig krise, men i så fald ved han heller ikke han savner jer, før han har undværet jer. 

Hvis han nægter at tale med dig, og høre dine tanker og følelser, og tænke over det.  Så synes jeg ærligt talt du skal bede ham tænke et andet sted. 

Du kan ikke bare stå stand by for ham i måske et halvt år, til det er "gået i glemmebogen" 

Ja, du risikerer at miste ham, hvis han flytter ud en uges tid, og han så opdager at det synes han er bedst. 
Men helt ærligt, hvis det er sådan han så virkeligt har det, vil du så overhovedet have ham?
Vil du finde dig, og sætte dig selv i den situation, hvor du er in-house standby, ind til han enten beslutter sig for noget andet, eller til han har proppet det i glemmebogen?
så kan du gå der, og for evigt  vente på at han gør noget lignenede igen, eller være bange for at han pludselig er væk, når du mindst forventede det.

Ærligt jeg synes du skal bede ham finde et andet sted at være en uges tid, og sige at han skal tænke over sagerne, og så melde tilbage hvad han finder frem til, for du kan ikke gå rundt og bare vente, og finde dig i at man ikke må snakke om de ting der gør ondt, og presser sig på.

Kram til dig. 

Anmeld

14. april 2013

Minforevigt

LaSeIs skriver:

Hør søde ven, det der shit fortjener du sku ikke... De skriver sammen? er du sikker på det er det eneste de gør? jeg ville ikke kunne stole på ham igen, hvis det var mig.. min mand må gerne have veninder, ligesom jeg har kammerater, men vi skjuler ikke dem for hinanden.. og det din mand har mødt hende på en dating side.. Hmmm.. han skulle slet ikke være på en dating side..! I mit hoved slutte jeres forhold, da han besluttede at lave en dating profil.. 

Men det er bare min mening, håber du finder en løsning der gøre DIG glad... han fortjener ikke du tænker på hans behov.. ignorere ham.. vis du kan fungere uden ham..

det at du er gravid burde gøre ham 100 gange mere kærlig og omsorgsfuld... burde ikke virke modsat..  

Hvor er du venlig. Tak. Følelserne sidder udenpå pt. Det indrømmer jeg. Jeg føler bare han giver mig skylden for alt. JEG er sur, JEG spørger for meget, JEG bærer nag. Han har på intet tidspunkt nævnt nogen fejl ved sig selv. Intet. Han ryger i "ynke hjørnet" engang imellem hvor han siger det er ham der er fucked up og at han ville ønske han aldrig havde sagt det, for så kunne vi bare ha fortsat". 2 minutter efter starter han forfra med at jeg er sur og MIG MIG MIG MIG. Jamen HVORFOR er jeg sur? Måske fordi jeg aldrig ved hvor jeg har ham

han sidder oppe hver nat, sex hvad er det? Han har ikke gidet lave noget sammeN LÆNGE og han spiller bare pc. Medmindre han skal ud til sine kunder (it konsulent) så er han glad. Synger i badet osv. Og jeg tænker på om det så er andre kvinder i stedet

Anmeld

14. april 2013

Diana2013

Kan du ikke skrive til hende og forhøre dig, kan du ikke få hans bruger navn til de sites så du har en chance for at stole på ham og om du vil give ham echance til

Anmeld

14. april 2013

Minforevigt

mariamiss6 skriver:

Var det en idé at sige til ham, at han må være et andet sted mens han tænker?

Altså, at du ikke siger det er slut, og smider ham ud. Men at du beder ham opholde sig, og sove, et andet sted, ind til han har tænkt tingene igennem?

Du er IKKE tjent med bare at skulle sige ja og amen, det kan simpelthen ikke være rigtigt. 

Det er muligt han lige nu er i en personlig krise, men i så fald ved han heller ikke han savner jer, før han har undværet jer. 

Hvis han nægter at tale med dig, og høre dine tanker og følelser, og tænke over det.  Så synes jeg ærligt talt du skal bede ham tænke et andet sted. 

Du kan ikke bare stå stand by for ham i måske et halvt år, til det er "gået i glemmebogen" 

Ja, du risikerer at miste ham, hvis han flytter ud en uges tid, og han så opdager at det synes han er bedst. 
Men helt ærligt, hvis det er sådan han så virkeligt har det, vil du så overhovedet have ham?
Vil du finde dig, og sætte dig selv i den situation, hvor du er in-house standby, ind til han enten beslutter sig for noget andet, eller til han har proppet det i glemmebogen?
så kan du gå der, og for evigt  vente på at han gør noget lignenede igen, eller være bange for at han pludselig er væk, når du mindst forventede det.

Ærligt jeg synes du skal bede ham finde et andet sted at være en uges tid, og sige at han skal tænke over sagerne, og så melde tilbage hvad han finder frem til, for du kan ikke gå rundt og bare vente, og finde dig i at man ikke må snakke om de ting der gør ondt, og presser sig på.

Kram til dig. 

Tak for dit søde svar. 

Jeg HAR flere gange sagt at jeg syntes han skulle tage et andet sted hen. Men så siger han bare at så må han jo sove i bilen og fryse ihjel, for han har ikke andre steder at tage hen. Hvis jeg bare kunne få 2% overskud og se klart. Som jeg plejer. Jeg tænker også at baby i maven ikke har særlig godt at det stress. Og hvad med de andre børn. Jeg er en dårlig mor pt for mit overskud er fuldstændig væk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.