Har din mand veninder? Og opfølgning på tidligere tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

Mokka

Minforevigt skriver:

Jeg har svært ved at finde hoved og hale i det hele. Især fordi jeg er gravid også. Hormonerne drøner rundt i forvejen og jeg er virkelig langt nede og kysse bunden pt. 

Jeg føler ikke jeg nogensinde kan stole på ham igen. Jeg VIL ikke rende og skulle tjekke ham i hoved og rø* altid.

da jeg sagde det til ham svarede han "altså fortid er fortid, så hold dog op med at bære nag". 

Jamen for fanden jeg opdagede det i går??? Er det ikke normalt at have en masse spørgsmål man vil ha svar på? 

Men hans argument er at de ikke har skrevet sammen i en måned eller halvanden, så nu er det ligemeget

og han meddelte mig at jeg altså hurtigt blev iriterrende fordi jeg spurgte ind til hvad det gik ud på. 

Jeg har mest lyst til at banke hovedet ind i en væg indtil jeg ikke kan føle mere. Hvis man bare kunne slukke på en knap. 

Det ene øjeblik er jeg helt afklaret med han bare skal skride(!) hvilket han jo så ikke vil, for det blir han også sur over og næste øjeblik har jeg lyst til at klamre mig til ham og bede ham blive og love jeg nok skal være sød. Jeg ved bare ikke hvad jeg skulle ha gjort anderledes. Jeg har vendt og drejet det 8000 gange nu. 

Du må altså ikke dunke dig selv i hovedet ved at tviste det som værende din skyld.

Det er så pokkers en situation at stå i. Jeg er oftest af den holdning at vi i dag er så forkælede at det er nemt bare at kaste håndklædet i ringen og give slip, at man skal acceptere op og nedturene og bruge de ture til at lære mere om hinanden og hinandens grænser.

Men det her, synes jeg, er lidt ekstremt. Jeg ville personligt nok altid få ondt i maven hver gang min mand fik en sms, opkald, går han på fb på job osv.. Hvis han en periode var lidt mentalt fraværende, tænke om noget nyt var i gærde... Har han måske gjort det før uden min viden og sker det igen osv..

Oven i alt det stress du står i nu, skal man jo også overveje om det er skelletter man kan leve med fremover?!

Tanker og

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Mettefpigen

Fuck en idiot!!... Jeg fandt ud at min eks skrev sammen med min eks bedste veninde om alt i vores forhold (på det tidspunkt kom vi sammen) og at han følte noget for hende..... Fuck jeg blev gal... Han sagde til mig at det var fordi at han ikk følte at jeg gav ham nok opmærksomhed, og det fik han der....

Synes ærgeligt talt at han lyder som en spade.....

Anmeld

14. april 2013

mariamiss6

Minforevigt skriver:

Tak for dit søde svar. 

Jeg HAR flere gange sagt at jeg syntes han skulle tage et andet sted hen. Men så siger han bare at så må han jo sove i bilen og fryse ihjel, for han har ikke andre steder at tage hen. Hvis jeg bare kunne få 2% overskud og se klart. Som jeg plejer. Jeg tænker også at baby i maven ikke har særlig godt at det stress. Og hvad med de andre børn. Jeg er en dårlig mor pt for mit overskud er fuldstændig væk. 

Okay. Hvad så om du og din mave tog en tur hjem til din mor eller din bedste veninde? 

Så kan han da bare blive i det dejligt varme hus, og passe de andre børn, mens han tænke over verdens sammnhæng

Jeg ved godt det absolut ikke er så nemt. Men hvis du ikke lige gror nogle boller, og stiller ham nogle konsekvenser, kører han dig simpelthen i sænk. 

Og du har ret, det er ikke sundt for en gravid at rend erund tog være trist og stresset. Jeg tror skam ikke dit barn tager skade, men du kan jo i slemme tilfælde risikere at få veer, simpelthen fordi du er stresset. Eller svangerskabsforgiftning. JA, elle rhvad ved jeg. 

Tag nu vare på dig selv. Tag dit eget liv i dine egne hænder. Lad ikke ham køre dig sådan rundt. 

Giv ham forslag til hvor han kan tage hen, sig du gerne vil hjælpe med at arrangere det, og ellers hvis han nævner bilen igen, så sig ja, hvis du ikke vil køre hjem til nogle, så må du jo sove i bilen, men du skal ikke holder her hjemme i indkørslen. 

Helt ærligt, der MÅ findes et sted han kan være. Det er et spørgsmål om at han ikke VIL finde et sted at være. 

Anmeld

14. april 2013

Mamalou

Jeg er altså helt enig med flertallet. 

Det er ikke okay. Intentionerne bag oprettelsen af en profil på sexsider er vel ikke at finde en, der kan give en råd til sit parforhold. Det har jeg i hvert fald svært ved at tro. Hvis det er en veninde, så burde han - i min verden - have været ærlig og fortalt dig om hende. Det er meget muligt, at han ikke ved hvad han vil, men jeg synes du skal trække din grænse i forhold til, hvad du vil finde dig i. Hvis jeg var dig, så ville jeg give ham noget tid for sig selv, og først lade ham komme tilbage, når han var endelig afklaret. 

Kæmpe knus!

Vh. Louise

Anmeld

14. april 2013

Minforevigt

Mokka skriver:

Du må altså ikke dunke dig selv i hovedet ved at tviste det som værende din skyld.

Det er så pokkers en situation at stå i. Jeg er oftest af den holdning at vi i dag er så forkælede at det er nemt bare at kaste håndklædet i ringen og give slip, at man skal acceptere op og nedturene og bruge de ture til at lære mere om hinanden og hinandens grænser.

Men det her, synes jeg, er lidt ekstremt. Jeg ville personligt nok altid få ondt i maven hver gang min mand fik en sms, opkald, går han på fb på job osv.. Hvis han en periode var lidt mentalt fraværende, tænke om noget nyt var i gærde... Har han måske gjort det før uden min viden og sker det igen osv..

Oven i alt det stress du står i nu, skal man jo også overveje om det er skelletter man kan leve med fremover?!

Tanker og

Jeg kan også mærke det er et farligt spor. At jeg begynder at tvivle på mig selv. Om han måske har ret. Og jeg kunne jo også bare dit og jeg kunne også bare dat osv. Men altså, Hvad har han selv gjort. Jeg har ikke oprettet sådan nogle profiler. Jeg har ikke nogen hemmelige jeg skriver med og jeg har ikke behov for at skrive eller chatte med hemmelige mænd. Hvad sku jeg det for. 

Men ifølge ham er det jo nærmest mig der er unormal. og han siger at alle mænd har det behov for "andre kvinder". Altså til at snakke med. 

Jeg får jo netop ondt i mavsen når han får en SMS. Når han kører nogen steder, når han sidder alene oppe om natten osv. Har konstant mareridt om han laver "noget" og jeg ligner en pose lort fordi jeg ikke har sovet i mange dage nu. Samtidig er dagene ret lange. Han skifter mellem at være "morsom" , sur, arrogant osv hele tiden. Jeg kan slet ikke følge med og har mest lyst til at grave mig ned eller løbe skrigende væk. Eller håbe alt er godt når jeg vågner af dette mareridt. 

Anmeld

14. april 2013

Fenja09

Minforevigt skriver:

Jeg lavede en tråd sidst vedr min mands udmelding om han ikke elsker mig som man bør. 

Tingene er IKKE ligefrem blevet bedre

I går opdagede jeg at han har haft en SMS chat kørende med en anden kvinde i et halvt år(!) uden jeg har vidst en skid. Man har haft profiler på sexfriends og xklub og har derigennem snakket med hende og så privat på sms efterfølgende. 

Jeg føler mig simpelthen så forrådt. Og snydt. Og ked af det. Bedraget, skuffet. You name it. Hele mit følelsesregister kører og jeg ved ikke hvad ben jeg skal stå på. At jeg er gravid hjælper ikke ligefrem.....

han siger selv at snakken har været almindelig og ikke om sex osv (særlig meget). Han siger han har gjort det fordi han har behov for at snakke med andre kvinder om mig?? Og at en mand bare vil give ham ret i koner er åndsvage, men en anden kvinde vil sige hvorfor jeg siger eller reagerer som jeg gør.

Det er hans argument, hvilket udløser nye følelses dilemmaer hos mig. Jeg bryder mig ikke spor om han snakket med andre fremmede om MIG? Og han taler aldrig med mig om noget. Ikke en skid, men han har talt med hende et halvt år

har han ret, er mænd bare sådan? Er det virkelig normalt? Og hvad havde i andre følt hvis det var jeres mand??

i forhold til tidligere tråd, så får jeg 27 forskellige svar. Han sagde så sent som i går at han ikke var afklaret om han elskede mig eller ej og at han ikke ved om han vil flytte endnu. Altså hvad er det for noget pi*! Enten ved man det vel eller ikke. Nu har han haft 10 dage hvor jeg har været i helvede og han fiser bare rundt som intet er hændt

Jeg synes faktisk at det er utroskab på højeste plan og for mig meget værre end hvis min mand havde knaldet ved siden af en enkelt gang med en fremme kvinde. Synes det er tarveligt, bedragerisk og usselt, at man vælger at oprette forskellige datingprofiler og dermed finde en anden kvinde at dele alle tanker og følelser med - og så i et halvt år!

For mig drejer det sig slet ikke om at ens partner må have veninder for selvfølgelig må han det, men venner kan man godt "dele" med sin kæreste/ægtefælle eller andre - en ven holder man ikke skjult.

Jeg kan ikke sige, hvad du skal gøre, men synes du skal tænke godt og grundigt over om han fortjener at være sammen med dig - og om du ønsker at det er ham der skal vælge om han skal flytte eller ej - det synes jeg faktisk at du skal bestemme!

/Fenja

Anmeld

14. april 2013

Kofoed.

har selv været i noget lignede og ville have ønsket, at jeg kunne have været stærker og smutte med det samme, det havde været meget sundere for mig i det lange løb. Det kræver virkelig meget af jer begge, hvis et parforhold skal fungere efter sådan noget her, mere end hvis i bare slutter det nu, selvom det lige nu føles omvendt. Find din personlige grænser og overhold den, du skal have det godt med dig selv, det er vigtigere end noget som helst parforhold..

Anmeld

14. april 2013

Minforevigt

Fenja09 skriver:

Jeg synes faktisk at det er utroskab på højeste plan og for mig meget værre end hvis min mand havde knaldet ved siden af en enkelt gang med en fremme kvinde. Synes det er tarveligt, bedragerisk og usselt, at man vælger at oprette forskellige datingprofiler og dermed finde en anden kvinde at dele alle tanker og følelser med - og så i et halvt år!

For mig drejer det sig slet ikke om at ens partner må have veninder for selvfølgelig må han det, men venner kan man godt "dele" med sin kæreste/ægtefælle eller andre - en ven holder man ikke skjult.

Jeg kan ikke sige, hvad du skal gøre, men synes du skal tænke godt og grundigt over om han fortjener at være sammen med dig - og om du ønsker at det er ham der skal vælge om han skal flytte eller ej - det synes jeg faktisk at du skal bestemme!

/Fenja

Puha der satte du lige ord på meget af det jeg føler. 

Jeg føler også det er et enormt svigt. Han har delt hele sin verden( eller vores verden. Aner ikke hvad der er skrevet) med hende, i et halvt år!!! Og han har ikke delt en skid med mig! Føler mig så trådt på. Så såret og blottet. Ydmyget. Og jeg spekulerer som en gal over hvordan jeg har fortjent det. Jeg har den sorteste samvittighed overfor maven. Sikke noget at byde en lille en i maven

jeg kan simpelthen ikke regne ud hvad jeg har gjort galt. Måske har jeg været for sur? Måske for doven? Træt? Kedelig? Men burde han så ikke ha talt med mig? Eller prøvet at nærme sig mig igen? Hvorfor er jeg ikke værd at kæmpe for? Blir snart sindssyg. 

Anmeld

14. april 2013

LaSeIs

Minforevigt skriver:

Hvor er du venlig. Tak. Følelserne sidder udenpå pt. Det indrømmer jeg. Jeg føler bare han giver mig skylden for alt. JEG er sur, JEG spørger for meget, JEG bærer nag. Han har på intet tidspunkt nævnt nogen fejl ved sig selv. Intet. Han ryger i "ynke hjørnet" engang imellem hvor han siger det er ham der er fucked up og at han ville ønske han aldrig havde sagt det, for så kunne vi bare ha fortsat". 2 minutter efter starter han forfra med at jeg er sur og MIG MIG MIG MIG. Jamen HVORFOR er jeg sur? Måske fordi jeg aldrig ved hvor jeg har ham

han sidder oppe hver nat, sex hvad er det? Han har ikke gidet lave noget sammeN LÆNGE og han spiller bare pc. Medmindre han skal ud til sine kunder (it konsulent) så er han glad. Synger i badet osv. Og jeg tænker på om det så er andre kvinder i stedet

Ja det lyder meget mystisk.. han ligger hele lortet over på dig, som om alt er din skyld.. han må sku mande sig lidt op.. og tage ansvar for sine handlinger... han er lidt fej i mit hoved.. alle kan vokse fra hinanden, men han holder dig for nar ved at køre den så langt ud.. Jeg tror det er bedre at i får noget afstand fra hinanden.. så kan du også finde ud af hvad du vil.... 

Anmeld

14. april 2013

Monski

Minforevigt skriver:

Jeg lavede en tråd sidst vedr min mands udmelding om han ikke elsker mig som man bør. 

Tingene er IKKE ligefrem blevet bedre

I går opdagede jeg at han har haft en SMS chat kørende med en anden kvinde i et halvt år(!) uden jeg har vidst en skid. Man har haft profiler på sexfriends og xklub og har derigennem snakket med hende og så privat på sms efterfølgende. 

Jeg føler mig simpelthen så forrådt. Og snydt. Og ked af det. Bedraget, skuffet. You name it. Hele mit følelsesregister kører og jeg ved ikke hvad ben jeg skal stå på. At jeg er gravid hjælper ikke ligefrem.....

han siger selv at snakken har været almindelig og ikke om sex osv (særlig meget). Han siger han har gjort det fordi han har behov for at snakke med andre kvinder om mig?? Og at en mand bare vil give ham ret i koner er åndsvage, men en anden kvinde vil sige hvorfor jeg siger eller reagerer som jeg gør.

Det er hans argument, hvilket udløser nye følelses dilemmaer hos mig. Jeg bryder mig ikke spor om han snakket med andre fremmede om MIG? Og han taler aldrig med mig om noget. Ikke en skid, men han har talt med hende et halvt år

har han ret, er mænd bare sådan? Er det virkelig normalt? Og hvad havde i andre følt hvis det var jeres mand??

i forhold til tidligere tråd, så får jeg 27 forskellige svar. Han sagde så sent som i går at han ikke var afklaret om han elskede mig eller ej og at han ikke ved om han vil flytte endnu. Altså hvad er det for noget pi*! Enten ved man det vel eller ikke. Nu har han haft 10 dage hvor jeg har været i helvede og han fiser bare rundt som intet er hændt

Åh Gud hvor er jeg ked af det på dine vegne!
Jeg synes VIRKELIG IKKE at det er okay!! Hvis han har brug for en kvindelig ven, kunne han så ikke finde én han kender lidt i forvejen? Især hvis han vil bruge hende til at snakke om dig, en fremmed kan jo aldrig sætte sig ind i situationen da hun ikke kender dig, eller din mand!
Jeg synes at han behandler dig pisse uretfærdigt!
Og kan heller ikke helt forstå at han har valgt en sex chat, til at finde en veninde på?

Jeg synes slet ikke det er i orden det han har gang i og så sætter han endda dig i en endnu værre situation ved at sige at han ikke ved hvor han står .. For det ér skide svært at stå i din situation og jeg føler virkelig med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.