Minforevigt skriver:
Tak for dit søde svar.
Jeg HAR flere gange sagt at jeg syntes han skulle tage et andet sted hen. Men så siger han bare at så må han jo sove i bilen og fryse ihjel, for han har ikke andre steder at tage hen. Hvis jeg bare kunne få 2% overskud og se klart. Som jeg plejer. Jeg tænker også at baby i maven ikke har særlig godt at det stress. Og hvad med de andre børn. Jeg er en dårlig mor pt for mit overskud er fuldstændig væk.
Okay. Hvad så om du og din mave tog en tur hjem til din mor eller din bedste veninde?
Så kan han da bare blive i det dejligt varme hus, og passe de andre børn, mens han tænke over verdens sammnhæng 
Jeg ved godt det absolut ikke er så nemt. Men hvis du ikke lige gror nogle boller, og stiller ham nogle konsekvenser, kører han dig simpelthen i sænk.
Og du har ret, det er ikke sundt for en gravid at rend erund tog være trist og stresset. Jeg tror skam ikke dit barn tager skade, men du kan jo i slemme tilfælde risikere at få veer, simpelthen fordi du er stresset. Eller svangerskabsforgiftning. JA, elle rhvad ved jeg.
Tag nu vare på dig selv. Tag dit eget liv i dine egne hænder. Lad ikke ham køre dig sådan rundt.
Giv ham forslag til hvor han kan tage hen, sig du gerne vil hjælpe med at arrangere det, og ellers hvis han nævner bilen igen, så sig ja, hvis du ikke vil køre hjem til nogle, så må du jo sove i bilen, men du skal ikke holder her hjemme i indkørslen.
Helt ærligt, der MÅ findes et sted han kan være. Det er et spørgsmål om at han ikke VIL finde et sted at være.
Anmeld