Hvornår blev i forlovet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

MyLove E

Jeg var 26 og min mand 39. Vi havde været sammen i 6 mdr. Vi blev gift 1 år efter:-) Til september har vi været gift i 3år:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Annemette07

Vi havde været sammen i ca 3 1/4 år da vi blev forlovede og vi har lige "fejret" at vi har været sammen i fem år den anden dag. Jeg var 18 og han var 21 :-)

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

Vi har været sammen i 9 år og er ikke forlovet Har heller ingen planer om det.

Anmeld

24. april 2013

Hulubulu86

tarkoflen skriver:

Hold da op det var hurtigt! Må jeg spørge hvorfor det skulle gå så stærkt?

Til TS
Vi er ikke forlovet... Vi har været kærester i 4 år til juli og venter vores første barn med termin om 2 1/2 uge, er ved at sælge lejlighed og købe hus, så der er vist lige i overkanten ting at bruge penge på lige nu

Vi skal giftes på et tidspunkt, men det bliver vist ikke lige med det første

Beklager det ret sene svar .

Af religioese grunde, det er ikke tilladt for os at date over laengere tid. Foerst var planen at moedes med henblik paa en eventuel forlovelse, men vi besluttede os for at vi lige saa godt kunne blive gift nu vi havde muligheden

Anmeld

24. april 2013

channie-g

Barnepigen skriver:

Hej.

Kunne godt tænke mig og høre hvor gammel du og din kæreste var da i blev forlovet 

vi blev kærester da vi var henholdsvis 15 (min mand) og 16 (mig) og forlovet da vi var 19 og 20 og gift d. 13 okt. 2012 så der var vi 23 og 24... vi har været samme godt 9 år, og har vores 2. barn på vej.

Anmeld

24. april 2013

M (:

Hej.

Kunne godt tænke mig og høre hvor gammel du og din kæreste var da i blev forlovet 

Min kæreste er 25, jeg bliver 24 d. 1/6, og d. 20/6 har vi været sammen i 6 år. Vi fik vores søn d. 7/3 i år. Vi er ikke forlovede (endnu), men familien mener bestemt vi skal giftes til barnedåben (nooot!!).. (:

Anmeld

24. april 2013

FruStolpe

Barnepigen skriver:

Hej.

Jeg har aldrig været forlovet, men om lidt har vi 3 års bryllupsdag

Anmeld

24. april 2013

gonefishing

Barnepigen skriver:

Hej.

jeg var 25 og min mand var 31

Anmeld

24. april 2013

Pigent

Okay sjovt at høre hvor forskellig det er 

Anmeld

24. april 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Vi blev forlovet da jeg var 18 og kæresten 19 efter 1 års forhold.
Til august er det 9 år siden vi blev forlovet og har været samnen i 10 år. Et bryllup er det endnu ikke blevet til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.