Hvornår blev i forlovet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.262 visninger
70 svar
18 synes godt om
10. april 2013

Pigent

Hej.

Kunne godt tænke mig og høre hvor gammel du og din kæreste var da i blev forlovet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Krussedulle

Barnepigen skriver:

Hej.

Kunne godt tænke mig og høre hvor gammel du og din kæreste var da i blev forlovet 

Vi blev forlovet på min 19-års fødselsdag min mand var 20. Og vi havde været kærester i et år og et par måneder!

Anmeld

10. april 2013

Dulgretz

Barnepigen skriver:

Hej.

Jeg var 22 og manden var 20, vi havde været sammen i 2 1/2 år og har nu været gift i 2 1/2 år

Anmeld

10. april 2013

Peanut

Hmm, omkring 19 år tror jeg. 

Anmeld

10. april 2013

esioul

Barnepigen skriver:

Hej.

Vi har snart været sammen i 5 år. og vi er ikke forlovet . . . .  endnu

Anmeld

10. april 2013

2013anonym

Jeg var 20 og kæresten var 21, da vi blev forlovet.  Vi blev dog hurtig forlovet (7 mdr. efter vi officielt blev kærester). Og vi har nu været sammen i knap 3 år. 

Anmeld

10. april 2013

Misscbn

Barnepigen skriver:

Hej.

Blev faktisk forlovet da jeg var 15 da jeg havde været sammen med min daværende kæreste i et år på vores årsdag 

vi var sammen i 4 år i alt og var forlovet i 3 og havde hele vores liv planlagt

Anmeld

10. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Min eks og jeg blev forlovet nogen måneder før jeg blev 19 og han var 21 . Og vi havde været sammen i fem måneder men kendt hinanden i 15 år. Men vi er ikke sammen mere.

Anmeld

10. april 2013

Lilje82

Barnepigen skriver:

Hej.

Vi blev forlovet juleaften 2010, hvor jeg var 28 og min kæreste 27. Og vi havde sammen i knap 5 år.

Anmeld

10. april 2013

CaWi

Barnepigen skriver:

Hej.

Jeg blev forlovet med min x da jeg var 18 og han var 19. Vi havde været sammen i et år på daværende tidspunkt.
Forholdet holdte i yderligere fire år.

Min nuværende kæreste er lidt gammeldags mht til forlovelse, så vi bliver forlovet når vi ved der ca er et års tid til vi skal giftes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.