Hvornår blev i forlovet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

Flødebollen

Barnepigen skriver:

Hej.

Kunne godt tænke mig og høre hvor gammel du og din kæreste var da i blev forlovet 

Jeg var 17, han var 16. I år har vi været kærester i 10 år og forlovet i 8½ år ca

Vi skal giftes den........ det er hemmeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

mpr

Barnepigen skriver:

Hej.

Kunne godt tænke mig og høre hvor gammel du og din kæreste var da i blev forlovet 

Jeg var 19 og min kæreste 26 og vi havde været sammen i lidt over et halvt år Lidt hurtigt måske, men vi har aldrig fortrudt det

Anmeld

11. april 2013

Team Putte

Barnepigen skriver:

Hej.

Vi blev forlovet på  vores datters dåbsdag.. der havde vi været sammen i knap halvandet år, jeg 29 og kæresten 31

Anmeld

11. april 2013

Lene Unik

Vi blev kærester da jeg var 19 og han var 23 år gammel. Vi nåede ikke at blive forlovede, men blev i stedet gift da jeg var 24 og han var 28 år - og det er så efterhånden 18 år siden!!

Anmeld

11. april 2013

EnSødMor

Barnepigen skriver:

Hej.

På min 18 års fødselsdag, samme dag som jeg blev student.... 

Anmeld

11. april 2013

C-Dog

Jeg var 19 han 22. Vi blev gift et par år efter og har snart været sammen 7 år.

Anmeld

11. april 2013

Lunae

Jeg er 26 og min kæreste er 25. Vi har været samme i 9 år, her d. 3 juni og vi er ikke forlovet! Vi vil egentlig gerne begge to, men timingen har åbenbart ikke lige været der for kæresten han mener også, at når man bliver forlovet, så har man et år til at gifte sig i

Anmeld

11. april 2013

Lunae

raca skriver:

vi blev slet ikke ring forlovet.. vi aftalte at vi skulle giftet også var vi vel i pricippet forlovet med unden ringe..

hvilket var vigtigt for os, da vi mener hele den der vi forlover os men skal ikke giftes før om 100 år måske aldrig.. har udvandet begræbet..

men bliver forlovet forde man skal giftens inden for et år..

og man har først en sviger familie når man er gift.

Jeg er helt enig omkring det med at forlovelsen efterhånden er udvandet, fordi mange misbruger begrebet.

Mht til svigerfamilien, synes jeg den er svær! Jeg ser min kærestes familie, som min svigerfamilie! Vi har været sammen i 9 år og er ikke gift! Tænker at nogle mennesker aldrig bliver gift, men tror da stadig at de ser deres kærestes familie, som svigerfamilie.

Anmeld

11. april 2013

Hullabullabulla

På vores 1 års dag, jeg var 16, han 17 - vi har været kærester i 10 år her til august..

Dengang blev vi "teenageforlovet" og planen er at vi skal giftes når han frier rigtigt

Anmeld

11. april 2013

BigHope13

Vi blev forlovet, sådan lala en fælles beslutning efter en snak, da vi havde været sammen i to år hvor jeg var 22og han 32.
Og nu har vi så været sammen i 6 1/2 år uden der er sket mere. Så den dag han mener vi skal rigtig giftes må han på knæ

nu venter vi vores første barn til november. Hvem ved måske man skulle splejses sammen til barnedåb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.