Hvornår blev i forlovet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

BellaCiinea

Barnepigen skriver:

Hej.

Kunne godt tænke mig og høre hvor gammel du og din kæreste var da i blev forlovet 

Vi blev forlovet på vores 1 årsdag, da vi var hhv. 18 og 19 år. Kæresten min blev 19, 9 dage efter og jeg blev 20 ca. 3 mdr. efter

Vi har nu været sammen i 4 år og 3 måneder, og forlovet i 3 år og 3 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi blev kærester i oktober 2002.
Forlovet i juni 2004 og gift i juli 2007.
Fik Isabell i november 2009 og Elina i september 2012.

Jeg var 20 år og min mand var 25 år.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

10. april 2013

Frk.S

HopinWishin skriver:

Jeg synes jo meningen med at blive forlovet, er at man skal giftes, og gerne indenfor et år!

Fuldstændig enig.

I min verden bliver man ikke bare forlovet, og er det i årevis, uden at det er planen man skal giftes. I min verden er man forlovet når man er blevet enige om at skulle giftes - indenfor ét år.

Vi blev forlovet d 13. august sidste år. Der var vi begge 29 - det var på vores 13 års dag - hvor kæresten friede.  Vi skal giftes om en måned! 

Anmeld

10. april 2013

modesty

Barnepigen skriver:

Hej.

Kunne godt tænke mig og høre hvor gammel du og din kæreste var da i blev forlovet 

Vi blev ikke forlovede, vi blev gift. 

Jeg har vel været 32 og min mand 51.

Anmeld

10. april 2013

MortilElias2010

Barnepigen skriver:

Hej.

Mm  vi blev forlovet i 2009 så jeg har været 30 og min mand har været 37-38 

Anmeld

10. april 2013

Victoria2013

Min dejlige elskede kæreste friede til mig på vores 12½ års dag - vores 'Kobberdag' - for et par uger siden (det var mig som lavede en anonym tråd om det herinde) 

Vi har været kærester siden jeg var 18 og han 20 og nu er jeg 31 og han bliver 33 i næste måned. Så 12½ år... vil selv mene jeg har været en meget tålmodig kæreste at vente så længe på et frieri

Vi planlægger at blive gift til efteråret, måske i forbindelse med vores 13-års dag og slår det sammen med en navngivningsfest for vores datter, som gerne skulle komme til verden om ca. 2½ måned 

Anmeld

10. april 2013

pcoramt

Jeg var 18, manden var 24 vi havde været sammen knap 2 år

Anmeld

10. april 2013

FrkZier

Barnepigen skriver:

Hej.

pt er jeg 21 og min kæreste er 24 - vi har været sammen mere eller mindre 6 år.. vi er IKKE forlovet, men han får da en del hints om at han godt snart må fri

Anmeld

10. april 2013

Lotus86

Vi blev forlovet i december 2012 (på min fødselsdag), og skal giftes til oktober. Vi har været sammen i 8 år og er begge 26.

Anmeld

10. april 2013

Miss Church

Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år. Vi er ikke forlovet, men håber da han falder på knæ en dag Men når vi bliver det en dag, vil jeg gerne giftes inden alt for længe (indenfor et år) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.