Hvornår blev i forlovet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

tarkoflen

UmmA skriver:

Beklager det ret sene svar .

Af religioese grunde, det er ikke tilladt for os at date over laengere tid. Foerst var planen at moedes med henblik paa en eventuel forlovelse, men vi besluttede os for at vi lige saa godt kunne blive gift nu vi havde muligheden

Det er helt ok, jeg har heller ikke være så meget herinde

Det er interessant at høre, hvordan det er i en anden kultur end min egen jeg kunne slet ikke forestille mig at blive forlovet eller gift så hurtigt. Men vi flyttede hurtigt sammen og det havde jeg heller ikke troet, at jeg ville, men man bliver jo klogere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

baby012

Første gang var jeg 15 han var 18

a den gang 18 han var 22

tredje gang 22 da min søn kom til verdenen 

Anmeld

21. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Hej.

Kunne godt tænke mig og høre hvor gammel du og din kæreste var da i blev forlovet 

jeg var 19, og manden var 20 

Anmeld

21. juni 2013

baby012

Dobbel

Anmeld

21. juni 2013

Kløver

Barnepigen skriver:

Hej.

Kunne godt tænke mig og høre hvor gammel du og din kæreste var da i blev forlovet 

Puha så skal jeg jo regne vi blev forlovet da vi havde været sammen i 2 år, og det var 2 mdr før jeg blev 24 og 3 mdr før min mand blev 30. Vi blev så gift 3.5 år efter
Uh gik da lige op for mig der "kun" er 1.5 år til jeg bliver 30 og min mand bliver 35 næste gang (6 år mellem os) kan man have en kvartlivs krise

Anmeld

25. juni 2013

CroQuis

20 år og vi havde været sammen 2 år forinden og blev gift året efter 

Anmeld

25. juni 2013

B&J

vi er det ikke i nu vi venter til vi kan blive gift men der går nok nogle år eller mange inu vi har været sammen i snart 5år

Anmeld

25. juni 2013

SjeBets

Hvis vi skal forloves bliver det ikke før at vi har en dato for bryllup, vi har været sammen i 4½ år, og er 34 år, og det er mig der ikke vil giftes. Jeg har det fint som jeg har det   Vores forhold bliver ikke bedre at der kommer papir og ring på

Anmeld

25. juni 2013

Chili

Barnepigen skriver:

Hej.

Min mand friede en aften vi lå og snakkede i sengen efter en fest (vi var lidt små fulde ) dagen efter kom han hjem med blomster og gjorde det rigtigt, dog uden ring, jeg var 17 han 18. Vi blev gift 3 måneder efter jeg fyldte 18 år og igår havde vi 3 års bryllupsdag
Alt i alt har vi været sammen i 4,5 år og har en søn på 8 måneder

Mine forældre betalte vores vielsesringe da vi fortalte det til familien 1,5 år efter

Anmeld

26. juni 2013

Disarobi

Jeg var 22, kæresten 27 -havde været kærester 6 mdr og blev gift efter yderligere 6 mdr... Har tre års bryllupsdag til oktober

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.