Hvornår blev i forlovet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

K&S

Barnepigen skriver:

Hej.

Kunne godt tænke mig og høre hvor gammel du og din kæreste var da i blev forlovet 

Jeg var 23 og manden var 25 - vi blev forlovet på vores 2-års dag og gift året efter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Hulubulu86

Nu naaede vi ikke rigtigt at blive forlovet da vi blev gift stortset med det samme.

Men vi aftalte af blive gift da jeg var 23 og han var 21. Vi blev gift 5 dage efter vi moedtes foerste gang.

Vi har snart vaeret gift i 3 aar og venter vores andet barn til september.

Anmeld

10. april 2013

morethanperfect

Barnepigen skriver:

Hej.

Kunne godt tænke mig og høre hvor gammel du og din kæreste var da i blev forlovet 

Vi var 20 han friede til mig da han var 19 og jeg var 18 , men fik først ringene da vi var 20 ..

vi har været sammen siden vi var 18 så 5 år

Anmeld

10. april 2013

Trinebaby

Barnepigen skriver:

Hej.

vi blev forlovet efter et år så må min 19 års fødselsdag og min kæreste var 19 

Anmeld

10. april 2013

jydeinden

vi er ikke forlovet.. og har været sammen i 4 år til september

Anmeld

10. april 2013

raca

vi blev slet ikke ring forlovet.. vi aftalte at vi skulle giftet også var vi vel i pricippet forlovet med unden ringe..

hvilket var vigtigt for os, da vi mener hele den der vi forlover os men skal ikke giftes før om 100 år måske aldrig.. har udvandet begræbet..

men bliver forlovet forde man skal giftens inden for et år..

og man har først en sviger familie når man er gift.

Anmeld

10. april 2013

tarkoflen

UmmA skriver:

Nu naaede vi ikke rigtigt at blive forlovet da vi blev gift stortset med det samme.

Men vi aftalte af blive gift da jeg var 23 og han var 21. Vi blev gift 5 dage efter vi moedtes foerste gang.

Vi har snart vaeret gift i 3 aar og venter vores andet barn til september.

Hold da op det var hurtigt! Må jeg spørge hvorfor det skulle gå så stærkt?

Til TS
Vi er ikke forlovet... Vi har været kærester i 4 år til juli og venter vores første barn med termin om 2 1/2 uge, er ved at sælge lejlighed og købe hus, så der er vist lige i overkanten ting at bruge penge på lige nu

Vi skal giftes på et tidspunkt, men det bliver vist ikke lige med det første

Anmeld

10. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vi blev forlovet januar 04, efter at have kendt hinanden i 13 dage og været kærester i 6 dage...

Jeg blev 21 i marts det år, og kæresten blev 23 i oktober det år..

det er det vildeste jeg nogensinde har gjort...

havde tidligere forhold hvor jeg også var forlovet men inderst inde godt vidste de var tidsbegrænsede..

dette var mit første forhold hvor det gik så stærkt og hvor det har været så intenst følelsesmæssigt...

Mødtes 10. januar, og 17. januar flyttede vi sammen i hans lejlighed og ja 23. januar sad jeg på knæ i ankelhøj sne og spurgte om han ville forloves med mig...

Anmeld

11. april 2013

khaleesi

Vi blev forlovet i Alanya i April 2011 

Jeg var 20, og min kæreste var 29. 

Anmeld

11. april 2013

DKTiha

vi blev forlovet 2 mdr efter vi var blevet kærester, og jeg var 18 og han var 21... vi har snart 3års dag..

vi har så kendt hinanden siden 2008 og var os kærester der men slog op, og så først hinanden igen i 2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.