pcoramt skriver:
Nu er det ikke din skyld, men aktivering tager jo job fra dem der mangler., om det så er i en dagpleje eller det er som service medarbejder i det offentlige.. Selv om man ikke kan komme ind på drømme uddannelsen, så kan man finde et alternativ. Jeg skulle selv ind på finansøkonom uddannelsen, men manglede 1 fag, og det resultere så i 3 års anden uddannelse,, surt for mig, men bedre en kh.
Nej ikke hvor jeg er. Der gør de det på den måde, for jeg har jobbet mens en anden er på efteruddannelse.
Ja jeg kunne sagtens tage en anden uddannelse, hvis jeg kunne holde til det. Den uddannelse jeg gerne vil tage, passe til den person jeg er. Og hvis man ikke er 100% rask, kan man ikke altid bare lige tage noget andet. Nogen kan, andre kan ikke og så må vi få den hjælp vi kan.
Vi skal bare være glad for at vi overhovedet får penge, for at gå i skole. Andre lande, der skal de jo arbejde for at leve, mens de studere.
Vi lever i luksus og så brokker vi os over at vi ikke har nok penge. Jeg synes helt ærligt at vi er snotforkælet.
Anmeld