hvor mange er vi der stadigvæk prøver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Krydser fingre for jer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

silden85

with.love skriver:

Skal teste i morgen og er ved at omkomme af spænding...

jeg krydser virkelig finger for dig glæder mig til at hører svaret har du kunne mærke noget ?

Anmeld

4. oktober 2009

silden85

Karoline skriver:

Krydser fingre for jer alle sammen

mange tak så vil jeg håbe at det giver held  ellers må vi bare prøve igen i næste mdr

Anmeld

4. oktober 2009

Nova's mor

silden85 skriver:

jeg krydser virkelig finger for dig glæder mig til at hører svaret har du kunne mærke noget ?

Ja, har haft det som om jeg skulle have mens de sidste mange dage, men vil se de to streger før jeg glæder mig..  Vi prøve at få lidt søvn, skal nok give info hvis den er hjemme..

Anmeld

4. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Årh det er sådan en fantastisk tid, når man prøver at lave et barn. Og den intense tid inden den positive test er uforglemmelig.

Anmeld

5. oktober 2009

trunte24

Hej Allesammen,

Jeg/ vi melder os også under fanen, her ved dem der prøver.

Det er første måned vi prøver i, og jeg kan love for, at man kan bliver forbavset over hvor lang tiden føles...hehe

Jeg havde først æl i fredags så der er jo laaang tid til jeg forhåbentlig kan teste, d. 19/10.

Prøver ikke at tænke alt for meget på det, men det er dælme svært Synes selv, jeg har en masse symptomer, men er bange for det er noget jeg bilder mig selv ind, så hver anden dag, tror jeg den er der og hver anden dag tror jeg ikke der er noget..hihi.

Vi har ikke brugt æl tests i denne omgang, men hvis der ikke er noget, kar jeg købt nogle til næste måned, så vi kan være lidt mere fokuserede på de dage.

Nå, men nu vil jeg tage i skole, og se om ikke jeg kan tænke på noget andet, bare de næste 4 timer

Jeg ønsker alle andre heldog lykke

Knus Trunte24

Anmeld

5. oktober 2009

lotte32

Vi prøver stadig... skal til læge imorgen

Anmeld

5. oktober 2009

Sujan

Er stadigvæk med. Skulle have haft mens i lørdags men er ikke kommet. Testede negativt i går

Men nu venter jeg bare på at mens kommer så vi kan komme i gang igen. Bliver forsøg nr. 5 og ved jeg har ramt ÆL de sidste 2 gange. Ja hvor er ventetiden lang og nu må det da snart være vores tur

Anmeld

5. oktober 2009

Nova's mor

Tog en test i morges og den var positiv, jeg er endelig gravid og ekstrem lykkelig...

Anmeld

5. oktober 2009

trunte24

with.love skriver:

Tog en test i morges og den var positiv, jeg er endelig gravid og ekstrem lykkelig...

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.