hvor mange er vi der stadigvæk prøver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2009

Anetski

hemli' skriver:

Jeg får ondt i den ene eller anden side (ægleder), når jeg har ægløsning. Som regel en el. to dage. Tror du ikke, det kan være det? Eller er du sikker på, det først er efter ægløsning, det kommer?

Tak for svaret!

Det kommer en dag eller 2 efter aegloesning og jeg er nu paa dag 25 og jeg har det stadig. Det er naesten en svigen som en infection men jeg var til vores laege og han sagde at det ikke var normalt at have det saa laenge. Det kunne vaere lidt bloedning fra arvaev indeni og de vil ogsaa checke for cyster.

Jeg har altid troet det bare var aegloesnings smerter og det er maaske ogsaa en kombination men det er over en uge nu.

Held og lykke til alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Pellemor

Jeg krydser fingre for Jer allesammen. Er selv i uge 36 + 6 så fra i morgen af kan det ske når som helst 
Vi prøvede selv i over 1 år (14-15mdr) før vi blev gravide, så kender det godt med at man bliver skuffet hver gang .. men så skete der noget i familien som gjorde at vi fik vores tanker hen på noget andet og faktisk "glemte" at vi var igang med at lave baby og vupti som meldte hun hendes ankomst!
Så der kan jo være noget om det når folk siger at man skal prøve at koncentrere sig om noget andet, selvom jeg jo udemærket jo godt ved at det er svært...
Men  for Jer allesammen og håber det lykkedes for Jer.

Anmeld

11. august 2009

6800

Hej tøser...
Her er vi lige gået igang med at prøve, venter på at få første mens efter p-pille stop (stoppede i fredags), der plejer at gå max 2 dage, når jeg holder alm pause før mens kommer, men nu er der gået 4 dage og stadig ingenting, nu må den godt snart komme, så vi kan komme rigtigt igang

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi prøver selvfølgelig - har testet første gang i dag, men ingen ekstra streg - bedre held i næste måned

Anmeld

11. august 2009

pussekat

hejsa
ja vi skal ud og se hvornår vi skal have æg ud det skal vi på torsdag  til at få en dag på nu

Anmeld

20. august 2009

Angel

Vi prøver også, og har gjort det over et halvt år nu.. Så den må gerne snart være der

Anmeld

20. august 2009

NoName

Angel skriver:

Vi prøver også, og har gjort det over et halvt år nu.. Så den må gerne snart være der

Tjaa, den melder jeg mig også under.
Vi har været i gang siden sidst i januar, såee er ved at blive lidt utålmodig.
Overvejer om jeg skal tage til lægen og få en snak med ham.

Anmeld

20. august 2009

Slettet

Jeg prøver fra om ca. 6-7 uger

Anmeld

20. august 2009

Angel

Miss Ingolf skriver:

Tjaa, den melder jeg mig også under.
Vi har været i gang siden sidst i januar, såee er ved at blive lidt utålmodig.
Overvejer om jeg skal tage til lægen og få en snak med ham.

Er det ikk "hurtigt" at bringe lægen ind i det?

Anmeld

20. august 2009

Jordbærpigen

Vi prøver også stadig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.