hvor mange er vi der stadigvæk prøver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2009

Nova's mor

tb skriver:

Hej med jer herinde,

Vi prøver os stadigvæk. Har prøvet i lidt over 2 år nu.
Vi har været igennem et helt år med inseminering og jeg har nu fået sat et befrugtet æg op for 1 uge siden ved hjælp af reagensmetoden. Så skal ud og have taget en blodprøve på næste tirsdag. Det er utroligt så langsomt 2 uger kan gå!!!!

Held og lykke til alle herinde

Hilsen Tina

fingre for det lykkes for jer... Kender de 14 dag og det er mega hårdt, føler med dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

fit_fys

FrkT skriver:

Uhhh hvor spændende  Du må jo lige skrive når du har testet!

Testede i morges og den var negativ som jeg havde regnet med. Men mens er endnu ikke kommet...  Så må vi bare op på hesten igen når den kommer...

Anmeld

6. oktober 2009

tb

with.love skriver:

fingre for det lykkes for jer... Kender de 14 dag og det er mega hårdt, føler med dig..

det er hårdt at blive ved med at tro på at det kan lade sig gøre..

Anmeld

6. oktober 2009

Nova's mor

tb skriver:

det er hårdt at blive ved med at tro på at det kan lade sig gøre..

Kender det kun alt for godt, men det skal nok komme

Anmeld

7. oktober 2009

FrkT

T.K. skriver:

Testede i morges og den var negativ som jeg havde regnet med. Men mens er endnu ikke kommet...  Så må vi bare op på hesten igen når den kommer...

Er mens dukket op???

Anmeld

7. oktober 2009

fit_fys

FrkT skriver:

Er mens dukket op???

Jep! Det gjorde den i morges. Ved ikke om det er en go ting, men nu kan vi jo bare prøve igen...
Jeg synes bare det er frustrerende, at man kan have nok så meget sex lige midt mens man har ægløsning, men der sker ikke noget som helst! Og så render man rundt og træner regelmæssigt, ryger ikke, drikker meget sjældent, spiser sundt og varieret og er oven i købet stoppet med at drikke kaffe. Og der sker ikke noget.. Vi har kun været igang i et halvt år, men synes bare det er lidt uretfærdigt at der er nogen som kan blive gravide bare de låner en tandbørste...

Tine - Der ikke rettede dette mod nogen bestemt, men bare skulle af med noget varm luft...

Anmeld

7. oktober 2009

FrkT

T.K. skriver:

Jep! Det gjorde den i morges. Ved ikke om det er en go ting, men nu kan vi jo bare prøve igen...
Jeg synes bare det er frustrerende, at man kan have nok så meget sex lige midt mens man har ægløsning, men der sker ikke noget som helst! Og så render man rundt og træner regelmæssigt, ryger ikke, drikker meget sjældent, spiser sundt og varieret og er oven i købet stoppet med at drikke kaffe. Og der sker ikke noget.. Vi har kun været igang i et halvt år, men synes bare det er lidt uretfærdigt at der er nogen som kan blive gravide bare de låner en tandbørste...

Tine - Der ikke rettede dette mod nogen bestemt, men bare skulle af med noget varm luft...

Hehe, jeg har det præcis på samme måde.

Det er ikke fordi man ikke under de andre at blive gravide hurtigt, det er bare det at man også SELV gerne vil. Og hvis man selv har prøvet x antal måneder/år og veninden og hendes mand så beslutter sig for at få børn, og i 1. hug bliver gravide, SÅ føler man sig sq lidt snydt

Jeg venter mens i morgen. Kan ikke finde ud af om jeg tror den kommer eller ej, det ene tidspunkt tror jeg, det næste ikke. Har siden i går haft menssmerter som om jeg allerede HAVDE mens, sådan nogle der er kommet og gået lidt. Men nu må vi se. Har ømme bryster og kvalme også, men det har jeg også haft de sidste par cyklusser, og mens er alligevel dukket op.

Anmeld

7. november 2009

silden85

eder nogen derer blevet gravid her på det sidste ?

Anmeld

7. november 2009

Trolde_mor

Nej desværre... er i gang med at sexe lige nu, så håber der er pote..

Går ud fra der heller er sket noget hos jer?

Anmeld

7. november 2009

otlitrom

silden85 skriver:

Næææh... 2 dage over og negativ test.... Så nu tror jeg bare jeg vil vente på min mens.... De 2 næste "forsøg" er manden bortrejst, så det bliver en laaaang pause for os...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.