T.K. skriver:
Jep! Det gjorde den i morges. Ved ikke om det er en go ting, men nu kan vi jo bare prøve igen...
Jeg synes bare det er frustrerende, at man kan have nok så meget sex lige midt mens man har ægløsning, men der sker ikke noget som helst! Og så render man rundt og træner regelmæssigt, ryger ikke, drikker meget sjældent, spiser sundt og varieret og er oven i købet stoppet med at drikke kaffe. Og der sker ikke noget.. Vi har kun været igang i et halvt år, men synes bare det er lidt uretfærdigt at der er nogen som kan blive gravide bare de låner en tandbørste... 
Tine - Der ikke rettede dette mod nogen bestemt, men bare skulle af med noget varm luft...
Hehe, jeg har det præcis på samme måde.
Det er ikke fordi man ikke under de andre at blive gravide hurtigt, det er bare det at man også SELV gerne vil. Og hvis man selv har prøvet x antal måneder/år og veninden og hendes mand så beslutter sig for at få børn, og i 1. hug bliver gravide, SÅ føler man sig sq lidt snydt

Jeg venter mens i morgen. Kan ikke finde ud af om jeg tror den kommer eller ej, det ene tidspunkt tror jeg, det næste ikke. Har siden i går haft menssmerter som om jeg allerede HAVDE mens, sådan nogle der er kommet og gået lidt. Men nu må vi se. Har ømme bryster og kvalme også, men det har jeg også haft de sidste par cyklusser, og mens er alligevel dukket op.
Anmeld