hvor mange er vi der stadigvæk prøver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

otlitrom

with.love skriver:

Tog en test i morges og den var positiv, jeg er endelig gravid og ekstrem lykkelig...

Srort tillykke! Hvor er det skønt for jer!! Er glad på jeres vegne!!

Vi er også stadig igang med missionen, har prøvet i 18 måneder. Har mens for tiden, men når den er overstået ringer jeg til lægen, for jeg er ved a blive godt frustreret... Jeg forsøger endnu engang ÆL-test i denne måned!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

fit_fys

Vi prøver også stadig.. skal teste torsdag, så det bliver spændende at se hvad den siger

til os alle herinde

Anmeld

5. oktober 2009

FrkT

T.K. skriver:

Vi prøver også stadig.. skal teste torsdag, så det bliver spændende at se hvad den siger

til os alle herinde

Jeg skal også teste torsdag, hvis ikke mens dukker op.....

Anmeld

5. oktober 2009

FrkC

Vi arbejer oss på sagen Har lige haft mens, så vi må i gang  nu..

10. måned..  Det føles som en evighed!!!

Anmeld

5. oktober 2009

fit_fys

FrkT skriver:

Jeg skal også teste torsdag, hvis ikke mens dukker op.....

Er faktisk lige kommet i tvivl om min cyklus, holder ikke så godt styr på den... Er ret sikker på min mens skal komme i morgen, så tester nok der....

Anmeld

5. oktober 2009

FrkT

T.K. skriver:

Er faktisk lige kommet i tvivl om min cyklus, holder ikke så godt styr på den... Er ret sikker på min mens skal komme i morgen, så tester nok der....

Uhhh hvor spændende  Du må jo lige skrive når du har testet!

Anmeld

5. oktober 2009

fit_fys

FrkT skriver:

Uhhh hvor spændende  Du må jo lige skrive når du har testet!

Det vil jeg gøre Har haft nogle symptomer, men det kan jo lige så godt være min mens der er på vej, så regner med at den kommer snart...

Anmeld

5. oktober 2009

Charlotte1911

Vi prøver oså stadig væk. Fik 1 reagensglas behandlin 1/9 Men ægene blev fejl befrugtet        Held og lykke til jer alle vi    for jer alle.

Anmeld

5. oktober 2009

silden85

with.love skriver:

Ja, har haft det som om jeg skulle have mens de sidste mange dage, men vil se de to streger før jeg glæder mig..  Vi prøve at få lidt søvn, skal nok give info hvis den er hjemme..

mange gange tillykke

Anmeld

6. oktober 2009

tb

Hej med jer herinde,

Vi prøver os stadigvæk. Har prøvet i lidt over 2 år nu.
Vi har været igennem et helt år med inseminering og jeg har nu fået sat et befrugtet æg op for 1 uge siden ved hjælp af reagensmetoden. Så skal ud og have taget en blodprøve på næste tirsdag. Det er utroligt så langsomt 2 uger kan gå!!!!

Held og lykke til alle herinde

Hilsen Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.