hvor mange er vi der stadigvæk prøver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2009

silden85

Caliha skriver:

Hmm frøken rød er ikke kommet endnu her, skulle ellers været kommet i tirsdags. havde regnet forkert med hensyn til tidligere indlæg

krydser finger for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Olsen10

Vi prøver stadig..

Anmeld

4. august 2009

Ungmor18

-Her prøver vi også

HELD OG LYKKE TIL JER ALLE SAMMEN PIGER !!!

Anmeld

4. august 2009

otlitrom

Vi prøver også.. Har prøvet i 16 måneder.. Nu må der gerne snart være baby på vej...

for os allesammen!

Anmeld

4. august 2009

Anetski

Jeg proever ogsaa stadig. Er i de 2 ugers ventetid foer mens. Ved at blive skoer! Nogen gange forstaar jeg bare ikke hvorfor det ikke virker.

Kan jeg spoerge andre. Maerker i et par dage efter aegloesning smerter (kramper) i en aegleder? Jeg har altid smerter i venstre aegleder i flere dage. Nogen siger det kan vaere cyster.

Anmeld

5. august 2009

lotte32

vi arbejder osse stadig på sagen, har prøvet siden okt.08  der må meget gerne snart ske noget,  syns hele familien og vennekredsen render rundt med babyer eller tykke maver... hepper på alle os der stadig prøver

Anmeld

6. august 2009

Charlotte1911

lotte30 skriver:

vi arbejder osse stadig på sagen, har prøvet siden okt.08  der må meget gerne snart ske noget,  syns hele familien og vennekredsen render rundt med babyer eller tykke maver... hepper på alle os der stadig prøver

Kære Lotte30

Kan Godt følege dig i at det er hårdt at se på alle dem der har babyer og store maver. Jeg har det på samme måde, synes at lige meget hvor man kikker hen er der babyer osv. I vores vennekreds er der et babyboom og min svigerinde kan føde hvornår det skal være.
Så ja det er hårdt. Det eneste vi kan gøre er at holde humøret højt, for vores egen skyld og vores babyers. (har selv prøvet i 4½ år og er lige startet hormoner igen)

Charlotte1911

Anmeld

7. august 2009

Trolde_mor

Vi prøver også, men går først for alvor pr. 12 sep, hvor diverse ting skulle være ude af min krop.

Men man ligger da lige og hæver lænden bagefter, det bedste man har lært og har hørt er bedst

Anmeld

7. august 2009

hemli'

Anetski skriver:

Jeg proever ogsaa stadig. Er i de 2 ugers ventetid foer mens. Ved at blive skoer! Nogen gange forstaar jeg bare ikke hvorfor det ikke virker.

Kan jeg spoerge andre. Maerker i et par dage efter aegloesning smerter (kramper) i en aegleder? Jeg har altid smerter i venstre aegleder i flere dage. Nogen siger det kan vaere cyster.

Jeg får ondt i den ene eller anden side (ægleder), når jeg har ægløsning. Som regel en el. to dage. Tror du ikke, det kan være det? Eller er du sikker på, det først er efter ægløsning, det kommer?

Anmeld

7. august 2009

hemli'

Vi prøver også. Håber snart der er bid. Utroligt så hurtigt man kan blive utålmodig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.