hvor mange er vi der stadigvæk prøver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2009

FrkC

silden85 skriver:

eder nogen derer blevet gravid her på det sidste ?

Heller ik her  

Nu er vi lige gået ind i 11. måned (ja okay bogstavelig talt faktisk &nbsp Hvis der ik sker noget her de næste par måneder så prøver vi med æl-tests..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

silden85

vi har hellere ikke haft held endnu og vi e gået ind i 7 mdr nu

Anmeld

7. november 2009

Sujan

Der sker heller ingenting her. Fik mens i går. ÆV... Ih hvor jeg håber den snart er der. Nu er der gået 6 mdr. Ja er egentlig gået hurtigt. Kan mærke jeg ikke har tænkt så meget over det her på det sidste. De sidste måneder har jeg tænkt på projekt baby næste hver dag, men de sidste 14 dage har jeg nok mistet håbet en smule. Men der er også sket så mange andre ting. Så vi må bare prøve videre og tro på det sker på et tidspunkt

Anmeld

16. december 2009

silden85

nogen af os som prøver? har i haft lykken endnu ?

Anmeld

16. december 2009

trunte89

Vi prøver stadig. Smed pillerne i august. (Der har dog ikke været den vilde aktivitet)

Anmeld

16. december 2009

otlitrom

silden85 skriver:

nogen af os som prøver? har i haft lykken endnu ?

Næh, ikke så vidt jeg ved.. det varer lidt inden jeg kan teste, men det ville da være et sandt julemirakel! Manden har været ude at rejse, så nægter at tro på at den er der!

Så vi må heppe på os allesammen i 2010!!

Anmeld

16. december 2009

silden85

ja i prøver også stadigvæk.. så må vi håbe at vi har heldet med os i 2010

Anmeld

16. december 2009

mullesmith2

Hej vi prøver også i anden. måned. Men regner ikke med det sker lige med det samme efter p pille stop ;-) men der behøver da ikke gå alt for længe ;-) Håber også 1010 er vores år.

Anmeld

16. december 2009

FrkC

Vi er oss stadig igang !  Håber på et julemirakel for os alle

2010 må absolut være vores år

Anmeld

16. december 2009

silden85

Alle os som ikke blev gravid i år. så må det være vores tur i 2010 men vi må håbe at nogen af os får en god julegave eller nytårsgave jeg krydser finger for os alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.