hvor mange børn har i, hvor mange skal i have og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

Aagaard

Vi har et barn nu, og jeg vil nok egentlig gerne have 3 det har altid været mit ønske - mest pga at søskende er så vigtige i mit liv og det vil jeg ikke lade min datter undvære.
Men det har været en MEGET hård omgang efter Milja blev født - vi har begge haft fødselsdepression og jeg ved sgu ikke hvornår jeg tør prøve igen, det må simpelthen ikke ske igen altså! Der skal være meget overskud før jeg tør satse på et barn mere - så må der være længe mellem dem, det er der ikke noget at gøre ved, vi skal begge to være ovenpå og klar før vi skal have nr. 2 det er helt sikkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Har 1 datter på lidt over 3 år og en lille pige på knap 6 måneder. Vi har også en lille pige vi ikke fik lov at beholde.

De meste af tiden vil jeg gerne have 1-2 mere, men tror max. jeg kan lokke manden med på 1 mere, hvis jeg er heldig. Vi har ikke haft så gode graviditeter, desværre. Føler ikke at familien er helt komplet endnu

Synes børn er skønne og er selv ud af en flok på 3 piger og det er dejligt med søskende og udsigten til en masse fætre og kusiner til mine børn.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

19. marts 2013

Fine_007

1990h skriver:

Ja hvor mange børn har i nu?

og hvor mange ønsker i at få?

hvad er grunden til at i lige ønsker at få det antal børn.

her tænker jeg at nogle vil kun have en, andre 2-3-4. hvad grundene var?

Hyggelig tråd
Jeg har en søn, som er 13 dage gammel, så lige nu er tanken om endnu en graviditet, og ikke mindst fødsel (!), lidt fjern..
Jeg vil dog rigtig gerne have flere børn, da jeg selv har haft enorm glæde af mine søskende, og gerne vil have at min søn får samme oplevelse.. jeg har en lille drøm om at få en mere selv og adoptere den tredje

Anmeld

19. marts 2013

LMX

Benjamins'mor skriver:

11+0 imorgen.

Har det fint, har ikke ondt men bløder stadig lidt.

Ville bare lige sige at jeg styrtblødte on/off de første 18 uger PGA hæmatomer i livmoderen.. Så længe du ikke oplever at der kommer vævsklumper med ud så behøver det ikke ha betydning.

Krydser for dig og baby.  

Anmeld

19. marts 2013

Juliekp

Vi har et barn og skal ikke have flere. Vi har altid troet at vi skulle have 2 børn, men vi vil gerne kunne give vores fulde opmærksomhed til vores datter

Anmeld

19. marts 2013

Christina :-)

Jeg har elias på 3 :-) og venter lillebror:-) og skal ikk ha flere:-) 

Anmeld

19. marts 2013

Lene Unik

Før jeg blev kæreste med min mand var jeg ikke sikker på at overhovedet ville have børn. Jeg var meget målrettet omkring uddannelse og karriere. Men det blev så noget anderledes. Først blev vi gift og fik det første barn - og så nr. 2 mens jeg studerede, og på det tidspunkt havde jeg ændret mig så meget, at vi nærmere snakkede om 4-5 stykker. Desværre så er jeg rigtig dårlig til at være gravid (svangerskabsforgiftning), så måtte vi sige stop efter nr. 3. Og det tog mange år før jeg havde det ok med den beslutning, som jeg ikke følte var min egen. Jeg har som person ændret mig meget, og den karriere som jeg var helt sikker på, er blevet til noget helt andet, fra at det handlede om økonomi og udenrigshandel, er næsten alt i mit liv nu omkring børn (arbejder i SFO, har aflastningstimer på to handicappede piger og har firma hvor vi sælger til børn).

Anmeld

19. marts 2013

Dorthe1986

Vi har Emil der fylder 2 i næste måned og vi skal i hvert fald have en mere og tror vi går igang inden for et års tid. Jeg har dog pco, så skal lige ned på en bestemt vægt, og gerne længere ned, før jeg kan blive gravid

Men vi er enige om max 3 børn :-) jeg er sikker på at jeg kommer til at synes at to børn er for lidt, og så vol jeg gerne give Emil søskende

Anmeld

19. marts 2013

emsaroto

Jeg får snart nummer to

Og jeg vil rigtig gerne have en god søskende flok. Aner ikke hvor mange, men nu må vi se.

Anmeld

19. marts 2013

chael

Har 3. Og skal ikke have flere...

Hvorfor det lige blev 3, ved jeg ikke... Men sådan blev det bare. Og jeg er glad for at have de 3 unger med samme far.

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.