hvor mange børn har i, hvor mange skal i have og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

LilleMie

1990h skriver:

Ja hvor mange børn har i nu?

og hvor mange ønsker i at få?

hvad er grunden til at i lige ønsker at få det antal børn.

her tænker jeg at nogle vil kun have en, andre 2-3-4. hvad grundene var?

Vi har 1 barn nu og vil gerne have 1-2 mere, men vi tager det som det kommer! Hvis næste barn viser sig at være meget krævende, så stopper vi nok, ellers vil vi gerne have 3. Ved os er 3 også et lidt praktisk tal, for det er stadig til at få råd til ferier, vi skal ikke ud og investere i en "bus", et større hus osv.

Jeg vil dog aldrig sige aldrig 4 børn, men umiddelbart så stopper vi efter 3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

gædde/gitte

1990h skriver:

Hvis Vi bare kan få 1 enkelt bebs, så er vi mere end tilfredse...... Vi har 2 tomme værelser, men bare lykken tilsmiler os 1 gang, så skal jeg ikke be om mere

Anmeld

19. marts 2013

Krussedulle

1990h skriver:

Har det ligesom Faith

Vi har 3 skønne unger, og vil meget gerne have en mere, om et par år!

Vi havde ikke kendt hinanden så længe da jeg blev gravid, og så var vi samtidig unge, så lige nu kan vi slet ikke forestille os et liv uden børnene

Og 4 børn er vel, for os, bare det antal der fuldender vores familie
Og vi føler os meget privilligeret i og med at vi kan få børn, at det ikke er noget vi skal kæmpe for

Vi har masser af kærlighed og overskud til en mere, og elsker bare at være sammen med vores børn

Anmeld

19. marts 2013

Fenja09

1990h skriver:

Jeg har en datter på snart 19 måneder og ville da meget gerne have et par stykker mere, men der er meget der spiller ind.

Da jeg var i starten af 20´erne var jeg sikker på at jeg nok fik omkring 3-4 stykker, men det tog 3 år at blive gravid med den første og nu er jeg 31 år.

Så her er det alder der er ret afgørende for om jeg får det antal jeg ønsker - MEN skulle det vise sig at jeg ikke får flere børn end min datter, så er jeg stadig dybt taknemmelig  men ville gerne have en søskende til hende. I min verden er det næsten uundværligt med søskende.

/Fenja

Anmeld

19. marts 2013

Levi&LilysMor

Min kæreste og Jeg har en søn på 17 måneder, og vi har planer om en mere hvert fald... Jeg ville gerne have 3, men han 2... 

Vi vil gerne have 2 børn fordi vi ved hvor meget glæde søskende har af hinanden, han har en storebror og jeg har en lillesøster... 

Anmeld

19. marts 2013

Tanja1234

Vi har en datter som snart fylder 2 år og planen har hele tiden været at vi gerne vil have én til, men gerne med nogle års mellemrum.

Lige nu ved jeg dog ikke helt om det bliver til en nr. 2. Synes der er rigeligt at se til med et barn og to karrierer

Og så har jeg rigtig svært ved tanken om at "starte forfra" med en ny baby. Nu er vores datter endelig begyndt at være sjov - kunne gå, snakke osv.

Men hvis lysten skulle melde sig om et par år, så har vi da et værelse til én mere

Anmeld

19. marts 2013

Tip!

Jeg har en søn på 4 1/2 år, og vi satser på at få 2 eller 3 mere.. men først om nogle år, da jeg først skal være færdig uddannet.. (og manden skal finde andet job )

Anmeld

19. marts 2013

H+S Skjolgborg.

1990h skriver:

Jeg har 3.

Min plan var endelig kun en dreng så en pige 4-6 år efter. Det var mit ønske fra jeg var 16 år.

Men men ja så møde jeg jo Steen i sommer 2007 og jeg ville stadig ikke have flere. Han have/har en søn med sin eks så han ønskede meget en mere især med mig og jeg gav mig jo så.

Så i April 2009 var jeg gravid så vi prøve endelig kun siden dec 2008 så det gik endelig ret hurtigt tros vores aldre jeg var 33 og Steen var 39 år.

Ja så fik vi jo stor Tobbyfur/Tobias den 23/12-2009 kl:8,27 efter kun 5 timer og 27 min

han var en stor drenge på 4160 g og 54-55 cm.

Jeg får så ikke flere for jeg valgte pga blødninger tit og slemme smerter af få fjerne min livmoder  D.5/6-2012 også pga jeg have nogle sygdomme + 4 børn er jo en del og ville heller kæmpe for dem os og mig selv.Dit er mit liv ind en baby mere.

Men ville gerne have haft en mere(datter) med Steen men sådan bliver det ikke og det er nu ok.

I det jeg har været gået pysisk ned flere gang især værre fra jeg har født de sidste 2 børn .

Så 4 er jo også en del tilsammen.

Henriette

Anmeld

19. marts 2013

Helle toft

Har en datter på 10. Og kæmpede en brav kamp for at få tvillinger piger.  Som er 2 år nu. Er derfor mega taknemmelig for nu at være gravid med Nr. 4 helt økologisk.Men så er det også slut.

Fra starten var vores plan 2 el. 3 så den sidste er bare en bonus. Man kan ikke altid lave planer for sådan noget. Holdninger ændre sig. Og vi ved jo slet ikke hvad naturen vil give os.

Anmeld

19. marts 2013

Isaac's mor

1990h skriver:

Jeg har en søn og vi vil ha en lille søs eller bror til ham men så heller ikk flere, kan godt lide at være ung mor, manden ville nok gerne have flere, men jeg har kun én mere i tankerne lige nu i hvertfald, hvem ved måske det ændre sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.