hvor mange børn har i, hvor mange skal i have og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

1990h

undskyld på forhånd hvis jeg ikke for svaret jer alle men læser hver og enkelt besked..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Lulle25

Jeg har 4 dejlige børn. Pige på 11, pige på 5, dreng på 3 og dreng på 2 på fredag

Jeg har masser af overskud til vores unger og de er dejlige på hver deres måde. Jeg kunne sagtens være klar på en mere, men når jeg så tænker på de andre børn, er jeg bange for det bliver på deres bekostning. Og vil heller være glad mor til 4 børn, end en mor med dårlig samvittighed  til 5 børn...

Anmeld

18. marts 2013

1990h

Benjamins'mor skriver:

Vi har 1. Er gravid med nr. 2, har dog styrtblødt hertil aften, så nu må vi se om den stadig er der.

Men ellers 2-3 i alt.

krydser for bebs er der

Anmeld

18. marts 2013

1990h

Lulle25 skriver:

Jeg har 4 dejlige børn. Pige på 11, pige på 5, dreng på 3 og dreng på 2 på fredag

Jeg har masser af overskud til vores unger og de er dejlige på hver deres måde. Jeg kunne sagtens være klar på en mere, men når jeg så tænker på de andre børn, er jeg bange for det bliver på deres bekostning. Og vil heller være glad mor til 4 børn, end en mor med dårlig samvittighed  til 5 børn...

årh det kan jeg godt forstå dig i..4 børn er også et dejligt antal..

Anmeld

18. marts 2013

MortilElias2010

1990h skriver:

Ja hvor mange børn har i nu?

og hvor mange ønsker i at få?

hvad er grunden til at i lige ønsker at få det antal børn.

her tænker jeg at nogle vil kun have en, andre 2-3-4. hvad grundene var?

Vi har 1 barn, overvejer nr. 2 så 2 i alt. Både pågrund af vores relative "høje" alder og fordi vi gerne vil have søskend til vores søn. Vi har begge flere - jeg har 4 og min mand har to halvbrødre, 2 storesøstre og en halvsøster 

Anmeld

18. marts 2013

Monski

Benjamins'mor skriver:

Vi har 1. Er gravid med nr. 2, har dog styrtblødt hertil aften, så nu må vi se om den stadig er der.

Men ellers 2-3 i alt.

Åh nej, hvordan har du det nu?
Hvor langt er du henne?

Anmeld

18. marts 2013

1990h

Amanda Stage skriver:

ja det er mange, men jeg kender en der har 7 børn og det ser så hyggeligt og nemt ud og så har jeg meget let ved at blive skruk 

det var noget af en sjat

Anmeld

18. marts 2013

1990h

MortilElias2010 skriver:

Vi har 1 barn, overvejer nr. 2 så 2 i alt. Både pågrund af vores relative "høje" alder og fordi vi gerne vil have søskend til vores søn. Vi har begge flere - jeg har 4 og min mand har to halvbrødre, 2 storesøstre og en halvsøster 

det med søskende er også en af grundene til at jeg vil ha flere end 1

Anmeld

18. marts 2013

Amanda Stage

1990h skriver:

det var noget af en sjat

ja hehe, det koster vist også lidt i madbudgettet 

Anmeld

18. marts 2013

1990h

Amanda Stage skriver:

ja hehe, det koster vist også lidt i madbudgettet 

det tror jeg gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.