Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1990h skriver: trist med din krop. men ja man skal jo lytte til den
trist med din krop. men ja man skal jo lytte til den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: Tja inden længe har jeg to lækre, sunde og raske unger så jeg er godt tilfreds
Tja inden længe har jeg to lækre, sunde og raske unger så jeg er godt tilfreds
o1Mutte skriver: Jeg vil gerne ha to børn. Dog har det vist sig at det åbenbart ikke er så nemt at blive gravid som jeg havde håbet, så nu vil jeg bare gerne have en i hvert fald Og min mand har to piger fra tidligere forhold
Jeg vil gerne ha to børn. Dog har det vist sig at det åbenbart ikke er så nemt at blive gravid som jeg havde håbet, så nu vil jeg bare gerne have en i hvert fald Og min mand har to piger fra tidligere forhold
1990h skriver: årrh okaija det smart at tænke frem i tiden også
årrh okaija det smart at tænke frem i tiden også
Jeps
Jeg skal være geolog og min kæreste skal nano-teknolog.. (tror jeg det hedder) så det er ret krævende =)
IsabellaCiinea skriver: Jeps Jeg skal være geolog og min kæreste skal nano-teknolog.. (tror jeg det hedder) så det er ret krævende =)
1990h skriver: hehe ja det kan jeg godt se
hehe ja det kan jeg godt se
Anna111 skriver: Har ingen endnu men vi prøver Vi er enige om vi kun vil have 2 børn Fordi vi vil have søkskene der kan få glæde af hinanden men vil ikke have flere at vi vil kunne give dem lige meget opmarksomhed og min sygdom ville ikke kunne tillade flere
Har ingen endnu men vi prøver Vi er enige om vi kun vil have 2 børn Fordi vi vil have søkskene der kan få glæde af hinanden men vil ikke have flere at vi vil kunne give dem lige meget opmarksomhed og min sygdom ville ikke kunne tillade flere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128