hvor mange børn har i, hvor mange skal i have og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

Lunae

Jeg har altid drømt om tre børn, men er nu gravid med nr 2 og pga genfejl og generelle gener i denne graviditet, må jeg indrømme at både min mand og jeg er rimelig afklaret med, at vi nok skal nøjes med de to børn vi får!

Så vi har 1 barn, 1 barn på vej og stopper højest sandsynligt derefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

CarinaSB

Har 2 dejlige drenge på 3,5 og 1 år .. :) Og det bliver ved det :)

Anmeld

19. marts 2013

Mor til Ella

1990h skriver:

Ja hvor mange børn har i nu?

og hvor mange ønsker i at få?

hvad er grunden til at i lige ønsker at få det antal børn.

her tænker jeg at nogle vil kun have en, andre 2-3-4. hvad grundene var?

Vi har Ella på 1 år

Vi skal have EN mere, hurtigst muligt( dog skal det lige passe ind med noget arbejde).

Vi får en mere fordi vi ikke ønsker Ella skal være enebarn, havde det svært efter hendes fødsel og er naturligvis bange for at det sker igen, en anden årsag er hun ikke har ville sove om natten før nu her, sover stadig ikke igennem, men det er blevet meget bedre

Og hurtigst muligt fordi vi ikke vil have 2 "enebørn", tager hellere nogle hårde år med småbørn og så er det ovre, i stedet for at have små børn i 10 år....

Derfor

Anmeld

19. marts 2013

frk1991

Jeg vil gerne 3 børn :-) jeg har selv 2 søskende, så 3 børn er altid hvad jeg har villet have. Men fremtiden må vise hvor mange det bliver, kæresten fik et chok sidst da jeg sagde jeg ville have 3 børn. han ville gerne have 4-5 stk 

Anmeld

19. marts 2013

DitteFisk

vi har en på 5 og en der meget gerne snart må melde sin ankomst  Og det bliver dét. Det er vi ret afklarede med. Jeg skal ikke kunne afvise flere 100%, men sådan er planen ikke pt 

Jeg kan enormt godt lide tanken om det gode overskud til bare de 2. Og ideen om, at vi har mere økonomisk rådighed fremover til ferier og hygge end feks mine forældre der fik 4 børn. 

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

Herhjemme er vi enige om at få 2 børn Og ønsker faktisk at få dem ret tæt på hinanden (Det ved jeg dog ikke om han er med på, han er ikke med på PB endnu) Men den tid den sorg).

Anmeld

19. marts 2013

Pigent

Vi har ingen børn endnu

Min kæreste vil gerne have 3 børn og det vil jeg også gerne, men det kommer meget an på hvordan det hele går med graviditeter, fødsler, hvordan børnene er, økonomi osv. Så jeg kan ikke sige 100% hvor mange børn jeg gerne vil have får jeg har fået nummer 1 og der går lige nogle år inden vi skal have børn

Anmeld

19. marts 2013

1990h

hooold da op med svar jeg får nok ikke svaret jer alle men jeg læser dem igennem. det sjovt at se og samligne lidt men det da tydeligt at ingen herinde ønsker at blive ligesom de big families med et fodbold hold

Anmeld

19. marts 2013

Hailiesmom11

Vi har en datter fra juni 11
Og så venter vi nr 2 hvis alt er okay (vi har lige fået taget en moderkage biopsi)
Vi vil kun have 2 det vil manden i hvert fald jeg vil gerne have 3 så må vi jo gå på kompromis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.