hvor mange børn har i, hvor mange skal i have og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

mth1987

Vi har et og endnu en på vej. Jeg ville godt ha en hel børneflok men da det har været en hård graviditet indtil videre magter jeg det ikk mere. Jeg har ikk ku være der ordentligt for mit barn og mand i de første mdr og er stadig kun få ting jeg har overskud til nu. Så vil jeg hellere nøjes med to guldklumper og ku overøse dem med kærlighed i stedet for at miste mange mdr med dem hver gang jeg så sku være gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

1990h

frkanonym skriver:

jeg har ingen børn endnu.

men min helt store drøm, er at få 3 børn. en dreng først og så to tvillingepiger 

Anmeld

18. marts 2013

Anonym8827

Har ingen børn. Ønsker måske blot 1 enkelt eller 2. For min kæreste har en 2 årig dreng i forvejen.

Anmeld

18. marts 2013

1990h

Månsson skriver:

Vi har en på 1½ og en i maven og vi får nok ik flere end det.. Jeg ville gerne op på en 3'er men manden er done efter ham her og min krop er heller ik for go til det så det er nok meget fornuftigt

trist med din krop. men ja man skal jo lytte til den

Anmeld

18. marts 2013

Monski

1990h skriver:

Ja hvor mange børn har i nu?

og hvor mange ønsker i at få?

hvad er grunden til at i lige ønsker at få det antal børn.

her tænker jeg at nogle vil kun have en, andre 2-3-4. hvad grundene var?

Jeg vil gene have 3, min kæreste vil gerne have 4
Jeg vil i hvert fald have 2 ligemeget hvad da jeg vil gie Anthon en søskende, jeg kan ikke forestille mig et liv uden min søster og bror så den kærlighed skal Anthon også opleve

Anmeld

18. marts 2013

1990h

Amanda Stage skriver:

jeg har et barn og venter nr. 2. 

Jeg vil nogle gange gerne have MANGE børn måske 6 børn og andre gange vil jeg ikke have flere end dem jeg har. Grunden til jeg gerne vil have mange børn er fordi jeg elsker børn og det at give liv og have liv i huset generelt, men der er også ulemper ved mange børn (plads, økonomi, rejser osv.) men på den anden side, synes jeg også 2 er for lidt og vi føder jo for få børn i DK 

hihi seks børn det var mange

jeg har det ligesom dig.

på nuværende tidspunkt vil jeg ha to. men tænker at når jeg så har de to vil jeg sikkert gerne ha en 3

Anmeld

18. marts 2013

1990h

Monski skriver:

Jeg vil gene have 3, min kæreste vil gerne have 4
Jeg vil i hvert fald have 2 ligemeget hvad da jeg vil gie Anthon en søskende, jeg kan ikke forestille mig et liv uden min søster og bror så den kærlighed skal Anthon også opleve

sådan har jeg det også søskende er det bedste

Anmeld

18. marts 2013

Benjamins'mor

Vi har 1. Er gravid med nr. 2, har dog styrtblødt hertil aften, så nu må vi se om den stadig er der.

Men ellers 2-3 i alt.

Anmeld

18. marts 2013

1990h

mth1987 skriver:

Vi har et og endnu en på vej. Jeg ville godt ha en hel børneflok men da det har været en hård graviditet indtil videre magter jeg det ikk mere. Jeg har ikk ku være der ordentligt for mit barn og mand i de første mdr og er stadig kun få ting jeg har overskud til nu. Så vil jeg hellere nøjes med to guldklumper og ku overøse dem med kærlighed i stedet for at miste mange mdr med dem hver gang jeg så sku være gravid

det kan jeg godt forstå dig i !!

Anmeld

18. marts 2013

Amanda Stage

1990h skriver:

hihi seks børn det var mange

jeg har det ligesom dig.

på nuværende tidspunkt vil jeg ha to. men tænker at når jeg så har de to vil jeg sikkert gerne ha en 3

ja det er mange, men jeg kender en der har 7 børn og det ser så hyggeligt og nemt ud og så har jeg meget let ved at blive skruk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.