Er det mærkeligt af mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

Fuglemor

Amanda Stage skriver:

ja det var frygteligt! Hendes kæreste ved det dog godt og han har tilgivet hende, jeg forstår ham SLET ikke!

Men jeg forstår dig udmærket godt, jeg har nemmere ved at sige fra overfor min far, og hvis han endnu engang fandt en ny, så ville jeg sige til ham der skulle gå et godt stykke tid, men problemet er at han har hans kærester 2-3 år ad gangen og det er jo alligevel også lang tid ikke at se sin morfar 

Hhm ja så lang tid kan i jo ikke lade være med at se ham. Det var da også noget nemmere hvis der ikke var børn inde over. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Fuglemor

jennie skriver:

Jeg mener helt bestemt at du er forkert på den. Lad dit barn have så mange gode oplevelser som muligt med at møde forskellige søde mennesker. Det ger tillidsfulde barn og siden unge mennesker. For jeg går da ud fra at det er normale damer din svigerfar finder. Tror ikke at et barn på 10 måneder tænker over hvilken relation damen har til sin farfar, kun at det er en sød dame :-)

De er i hvert fald mere normale end ham. Ups sagde jeg det.

problemet er at jeg frygter at hvis han først får lov en gang, så vil han synes det er i orden at præsentere kommende kærester hurtigt også, for sådan er han nemlig. Det er hvad han vil det der betyder noget

Anmeld

18. marts 2013

Amanda Stage

Mor12 skriver:

Hhm ja så lang tid kan i jo ikke lade være med at se ham. Det var da også noget nemmere hvis der ikke var børn inde over. 

ja helt bestemt MEGET nemmere!  men jeg synes du skal overveje det lidt, for til min søns dåb havde min far også sin ekskæreste med og det generer mig egentlig ikke at se billederne! Han var 3 år da de gik fra hinanden og han har som sagt ikke været påvirket, så dit barn vil nok ikke huske personen? Det er selvfølgelig ret svært at sige! 

Anmeld

18. marts 2013

TNBC

Mor12 skriver:

Min Svigerfar har mødt en ny dame, som godt kan ske at blive hans kæreste. Jeg har sagt at vores barn ikke skal møde hende før han er helt sikker på om det skal være hende, og de skal have været sammen længe.

han skifter hans kærester hurtig ud, og jeg ønsker ikke vores barn skal lære en dame at kende, og så kort tid efter opleve at hun forsvinder ud af vores barns liv.

vores barn er ti mdr.

er det helt forkert af mig at sige sådan?

Et barn på 10måneder aner jo ikke hvad kærester er. Og vil jo bare se det som en ven, ligesom at i vel får besøg eller besøger nogen. Hvis hun så pludselig forsvinder, tror jeg ikke barnet tager skade af det.

Anmeld

18. marts 2013

Pikku Myy

Mor12 skriver:

Nu har han ikke nogen venner, men jeg synes der er forskel på om det er venner eller en kæreste. For vedkommende vil jo blive præsenteret som kæreste. For mig betyder det noget

Jeg tvivler stærkt på at dit barn kan skelne. Min søn på 4 har stadig svært ved at finde ud af at hans moster også er min søster ...

Kunne det være et kompromis at hun ikke bliver "præsenteret" som en kæreste, men som en veninde?

Hvad betyder det for din kæreste?

Anmeld

18. marts 2013

Fuglemor

Amanda Stage skriver:

ja helt bestemt MEGET nemmere!  men jeg synes du skal overveje det lidt, for til min søns dåb havde min far også sin ekskæreste med og det generer mig egentlig ikke at se billederne! Han var 3 år da de gik fra hinanden og han har som sagt ikke været påvirket, så dit barn vil nok ikke huske personen? Det er selvfølgelig ret svært at sige! 

Vi skal holde en stor fest om et par måneder og der ønsker jeg ikke hun er med, for vi kender hende ikke og vil ikke komme til at møde hende andet end en eller to gange inden. Så der er jeg lidt stædig. Især fordi hans kærester bliver udskiftet efter et år som regel.

men jeg vil i hvert fald gerne have mødt hende før jeg vælger at sige god for at vores barn må møde hende. det har jeg det bedst med

Anmeld

18. marts 2013

Fuglemor

Yurie skriver:

Et barn på 10måneder aner jo ikke hvad kærester er. Og vil jo bare se det som en ven, ligesom at i vel får besøg eller besøger nogen. Hvis hun så pludselig forsvinder, tror jeg ikke barnet tager skade af det.

Det ved jeg. Men hvis jeg først giver lov til en så mener han det er i orden med alle de andre også som vil komme siden hen og det er det bare ikke i mine øjen

Anmeld

18. marts 2013

Amanda Stage

Mor12 skriver:

Vi skal holde en stor fest om et par måneder og der ønsker jeg ikke hun er med, for vi kender hende ikke og vil ikke komme til at møde hende andet end en eller to gange inden. Så der er jeg lidt stædig. Især fordi hans kærester bliver udskiftet efter et år som regel.

men jeg vil i hvert fald gerne have mødt hende før jeg vælger at sige god for at vores barn må møde hende. det har jeg det bedst med

hvis du ikke synes hun skal med, så synes jeg du skal prøve at tale med din mand/kæreste om det, for I skal jo ikke have hende med, bare fordi I føler jer forpligtede. 

Anmeld

18. marts 2013

Fuglemor

Pikku Myy skriver:

Jeg tvivler stærkt på at dit barn kan skelne. Min søn på 4 har stadig svært ved at finde ud af at hans moster også er min søster ...

Kunne det være et kompromis at hun ikke bliver "præsenteret" som en kæreste, men som en veninde?

Hvad betyder det for din kæreste?

Jeg vil i hvert fald gerne møde hende først siden vores barn ser hende, så kan jeg bedre vurdere det. 

Min kæreste og jeg er ikke enige. For ham må hans far gøre lige hvad han vil. for det er jo hans far.

vi har feks en stor begivenhed her til sommer. Og kom faren og spurgte om hun måtte komme med ville han sige ja. Det synes jeg ikke. For jeg vil ikke have en fremmed med. Vi har måtte vælge gode venner fra da vi ikke havde råd til alle, så skal en fremmed dame pludselig ikke med, når der er betydningsfulde personer som ikke kan komme med grundet økonomi. Og det er han heller ikke enig i.

Anmeld

18. marts 2013

Fuglemor

Amanda Stage skriver:

hvis du ikke synes hun skal med, så synes jeg du skal prøve at tale med din mand/kæreste om det, for I skal jo ikke have hende med, bare fordi I føler jer forpligtede. 

Jeg har det sådan at det skal hun ikke, men min kæreste siger at det er jo hans far og han vil godt gøre det for hans skyLd. Og jeg mener jo ikke at vi til vores fest skal gøre noget for andre. Er folk ikke tilfredse med vores valg kan de blive væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.