Er det mærkeligt af mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.843 visninger
57 svar
31 synes godt om
18. marts 2013

Fuglemor

Min Svigerfar har mødt en ny dame, som godt kan ske at blive hans kæreste. Jeg har sagt at vores barn ikke skal møde hende før han er helt sikker på om det skal være hende, og de skal have været sammen længe.

han skifter hans kærester hurtig ud, og jeg ønsker ikke vores barn skal lære en dame at kende, og så kort tid efter opleve at hun forsvinder ud af vores barns liv.

vores barn er ti mdr.

er det helt forkert af mig at sige sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

B&J

nej det er ikke forkert..... sådan har jeg det også med min mor, hendes kærester får ikke lov at møde daniel før de har været sammen i ½år daniel er god til at knytte sig til folk der for er det bare niksen

Anmeld

18. marts 2013

Fuglemor

B&J skriver:

nej det er ikke forkert..... sådan har jeg det også med min mor, hendes kærester får ikke lov at møde daniel før de har været sammen i ½år daniel er god til at knytte sig til folk der for er det bare niksen

Men hvad gør man så hvis kæresten ikke er enig? For det var jo noget andet hvis jeg sagde sådan ved min egen familie men det er jo hans familie

Anmeld

18. marts 2013

Janni.

Jeg synes det er 100 % iorden. 

Her har jeg dummet mig. Til min søns barnedåb fik min kærestes bror lov til at tage hans dame med, som vi aldrig havde mødt før. De er ikke sammen den dag idag.. Og nu er jeg skide irriteret over at der er billeder af silas's farbror med en kæreste som ingen af os kender eller husker hvad hedder. argh! 

Så jeg kan sagtens følge dig. 

Jeg har sidenhen rettet op på den "fejl" Til min søns 2 års fødselsdag ville min kærestes nevø have en ny dame med. Han fik af vide han skulle komme uden hende. Sådan er det bare. Han valgte så at blive væk. Det er hans problem. 

Anmeld

18. marts 2013

Sara.

Mor12 skriver:

Min Svigerfar har mødt en ny dame, som godt kan ske at blive hans kæreste. Jeg har sagt at vores barn ikke skal møde hende før han er helt sikker på om det skal være hende, og de skal have været sammen længe.

han skifter hans kærester hurtig ud, og jeg ønsker ikke vores barn skal lære en dame at kende, og så kort tid efter opleve at hun forsvinder ud af vores barns liv.

vores barn er ti mdr.

Nu er jeg ikke inde i den situation, men når dit barn kun er 10 mdr lige nu, så tænker jeg lidt at der vel ikke kan ske så meget ved at møde vedkommende nu?
Barnet vil vel "bare" opleve nogle glade ældre

Anmeld

18. marts 2013

Pikku Myy

Mor12 skriver:

vores barn er ti mdr.

Hvad mener du med at møde?

Min søn har da været i sammenhænge hvor der har været mennesker til stede, som han har haft kontakt med, uden at det har været meningen at de skulle være en fast del af hans liv. Jeg har svært ved at se forskellen.

Det ville selvfølgelig være noget andet, hvis hun skulle præsenteres som den nye farmor, men det kan vel ikke rigtig være det der er problemet når barnet ikke er ældre ...

Kan du forklare lidt nærmere hvori du mener problemet ligger?

Anmeld

18. marts 2013

Fuglemor

Janni. skriver:

Jeg synes det er 100 % iorden. 

Her har jeg dummet mig. Til min søns barnedåb fik min kærestes bror lov til at tage hans dame med, som vi aldrig havde mødt før. De er ikke sammen den dag idag.. Og nu er jeg skide irriteret over at der er billeder af silas's farbror med en kæreste som ingen af os kender eller husker hvad hedder. argh! 

Så jeg kan sagtens følge dig. 

Jeg har sidenhen rettet op på den "fejl" Til min søns 2 års fødselsdag ville min kærestes nevø have en ny dame med. Han fik af vide han skulle komme uden hende. Sådan er det bare. Han valgte så at blive væk. Det er hans problem. 

Kan sagtens følge dig. Man gider ikke have billeder af en betydningsfulde dag af nogen man ikke kender overhovedet. Det er bare så ærgerligt.

Anmeld

18. marts 2013

Fuglemor

Sara. skriver:

Nu er jeg ikke inde i den situation, men når dit barn kun er 10 mdr lige nu, så tænker jeg lidt at der vel ikke kan ske så meget ved at møde vedkommende nu?
Barnet vil vel "bare" opleve nogle glade ældre

vi har oplevet de hurtig går fra min Svigerfar igen, og jeg ved godt mit barn ikke er så gammel, men barnet skal ikke knytte sig til en som måske ikke er her om kort tid,

Anmeld

18. marts 2013

B&J

Mor12 skriver:

Men hvad gør man så hvis kæresten ikke er enig? For det var jo noget andet hvis jeg sagde sådan ved min egen familie men det er jo hans familie

ja det er svært men nok fordi jeg selv har været ude for at møde en masse mænd og ingen kan man knytte sig til eller noget og det er møg hammer svært og børn tager det meget personligt forhold til voksende, men nu er jeres barn stadig så lille men det er tit mere fra de er 1½år den er der....

men syntes det er noget i skal snakke om, for i mine øjne er det ikke bare noget man viser frem og hvis barnet knytter sig også den person lige pludselig er væk, det kan også være lig ligger for meget i den men ved selv hvor ondt det gør

Anmeld

18. marts 2013

Fuglemor

Pikku Myy skriver:

Hvad mener du med at møde?

Min søn har da været i sammenhænge hvor der har været mennesker til stede, som han har haft kontakt med, uden at det har været meningen at de skulle være en fast del af hans liv. Jeg har svært ved at se forskellen.

Det ville selvfølgelig være noget andet, hvis hun skulle præsenteres som den nye farmor, men det kan vel ikke rigtig være det der er problemet når barnet ikke er ældre ...

Kan du forklare lidt nærmere hvori du mener problemet ligger?

Hun vil aldrig blive en ny farmor. Men det jeg mener er at han tit skifter kærester, og jeg ønsker ikke mit barn skal knytte sig til en eller anden dame som så smutter igen. 

Jeg ved godt at ens barn møder mange forskellige mennesker, men når det er hos et mennesker barnet har tæt på så skal vi ikke præsenteres for en der måske ikke er her længe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.