Er det mærkeligt af mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

Fuglemor

B&J skriver:

ja det er svært men nok fordi jeg selv har været ude for at møde en masse mænd og ingen kan man knytte sig til eller noget og det er møg hammer svært og børn tager det meget personligt forhold til voksende, men nu er jeres barn stadig så lille men det er tit mere fra de er 1½år den er der....

men syntes det er noget i skal snakke om, for i mine øjne er det ikke bare noget man viser frem og hvis barnet knytter sig også den person lige pludselig er væk, det kan også være lig ligger for meget i den men ved selv hvor ondt det gør

Sådan har jeg det nemlig osse. Han sidste kæreste var virkelig sød og jeg var virkelig glad for hende. Men så en dag var de ikke sammen mere, og selv om voksen gjorde det lidt ondt, og det vil jeg ikke udsætte mit barn for. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

B&J

Mor12 skriver:

Sådan har jeg det nemlig osse. Han sidste kæreste var virkelig sød og jeg var virkelig glad for hende. Men så en dag var de ikke sammen mere, og selv om voksen gjorde det lidt ondt, og det vil jeg ikke udsætte mit barn for. 

nemlig det forstår jeg virkelig godt

Anmeld

18. marts 2013

Pikku Myy

Mor12 skriver:

Hun vil aldrig blive en ny farmor. Men det jeg mener er at han tit skifter kærester, og jeg ønsker ikke mit barn skal knytte sig til en eller anden dame som så smutter igen. 

Jeg ved godt at ens barn møder mange forskellige mennesker, men når det er hos et mennesker barnet har tæt på så skal vi ikke præsenteres for en der måske ikke er her længe. 

Må din svigerfar så heller ikke have en ven på besøg, når I er der? For mig, ville der ikke være nogen forskel ...

Anmeld

18. marts 2013

Amanda Stage

Både min mor og far skifter kærester, som vi andre skifter tennissokker. Min søn har egentlig taget det meget pænt at min far pludseligt havde en anden dame, det har han faktisk slet ikke sagt noget til. Der er dog en middag jeg fortryder gevaldigt, men jeg har meget svært ved at sige fra overfor min mor, og hun ville have os til middag - ved hendes utroerske (ja hun bor sgu sammen med en anden!) 

Min søn spurgte hvem han var og hvor Tryksen (min mors samleverske) var, jeg var så flov og jeg vidste faktisk slet ikke hvad jeg skulle svare 

Anmeld

18. marts 2013

Fuglemor

Pikku Myy skriver:

Må din svigerfar så heller ikke have en ven på besøg, når I er der? For mig, ville der ikke være nogen forskel ...

Nu har han ikke nogen venner, men jeg synes der er forskel på om det er venner eller en kæreste. For vedkommende vil jo blive præsenteret som kæreste. For mig betyder det noget

Anmeld

18. marts 2013

Fuglemor

Amanda Stage skriver:

Både min mor og far skifter kærester, som vi andre skifter tennissokker. Min søn har egentlig taget det meget pænt at min far pludseligt havde en anden dame, det har han faktisk slet ikke sagt noget til. Der er dog en middag jeg fortryder gevaldigt, men jeg har meget svært ved at sige fra overfor min mor, og hun ville have os til middag - ved hendes utroerske (ja hun bor sgu sammen med en anden!) 

Min søn spurgte hvem han var og hvor Tryksen (min mors samleverske) var, jeg var så flov og jeg vidste faktisk slet ikke hvad jeg skulle svare 

Ej det er bare sådan en situation man ikke vil opleve. Ej det må godt nok ikke have været sjovt.

men synes også din mor burde skamme sig at invitere jer over til ham, når hun har en anden. 

Anmeld

18. marts 2013

FrkZier

Mor12 skriver:

Nu har han ikke nogen venner, men jeg synes der er forskel på om det er venner eller en kæreste. For vedkommende vil jo blive præsenteret som kæreste. For mig betyder det noget

Selvfølgelig er der forskel på kærester kg venner, men vil dit barn på 10 måneder forstå at det er farfars kæreste og nu de ikke kærester mere? 

Tænker at dit barn ofte vil møde nye mennesker som ikke vil være en fast del af jeres liv 

Men hvis du har det bedst med ikke alt lade dem mødes, så det jo bre sådan det er

Anmeld

18. marts 2013

Amanda Stage

Mor12 skriver:

Ej det er bare sådan en situation man ikke vil opleve. Ej det må godt nok ikke have været sjovt.

men synes også din mor burde skamme sig at invitere jer over til ham, når hun har en anden. 

ja det var frygteligt! Hendes kæreste ved det dog godt og han har tilgivet hende, jeg forstår ham SLET ikke!

Men jeg forstår dig udmærket godt, jeg har nemmere ved at sige fra overfor min far, og hvis han endnu engang fandt en ny, så ville jeg sige til ham der skulle gå et godt stykke tid, men problemet er at han har hans kærester 2-3 år ad gangen og det er jo alligevel også lang tid ikke at se sin morfar 

Anmeld

18. marts 2013

Fuglemor

FrkZier skriver:

Selvfølgelig er der forskel på kærester kg venner, men vil dit barn på 10 måneder forstå at det er farfars kæreste og nu de ikke kærester mere? 

Tænker at dit barn ofte vil møde nye mennesker som ikke vil være en fast del af jeres liv 

Men hvis du har det bedst med ikke alt lade dem mødes, så det jo bre sådan det er

Det ved jeg også godt. Men det er nok også fordi jeg er bange for det er noget der vil gentage sig en del gange, især hvis ikke jeg får sagt fra i tide.

Anmeld

18. marts 2013

jennie

Jeg mener helt bestemt at du er forkert på den. Lad dit barn have så mange gode oplevelser som muligt med at møde forskellige søde mennesker. Det ger tillidsfulde barn og siden unge mennesker. For jeg går da ud fra at det er normale damer din svigerfar finder. Tror ikke at et barn på 10 måneder tænker over hvilken relation damen har til sin farfar, kun at det er en sød dame :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.