Mor12 skriver:
Min Svigerfar har mødt en ny dame, som godt kan ske at blive hans kæreste. Jeg har sagt at vores barn ikke skal møde hende før han er helt sikker på om det skal være hende, og de skal have været sammen længe.
han skifter hans kærester hurtig ud, og jeg ønsker ikke vores barn skal lære en dame at kende, og så kort tid efter opleve at hun forsvinder ud af vores barns liv.
vores barn er ti mdr.
er det helt forkert af mig at sige sådan?
For mig ville det ikke være et problem, der vil hele tiden komme nye mennesker ind over ens børns liv, for så at forsvinde igen.
Jeg ville som flere skriver præsenterer hende ved navn
Altså min kærestes brødre slæber også den ene nye dame efter den anden med, men hvis de bare vil leje er Ella glad, og dagen efter er de aligevel glemt.
Jeg synes det er godt at de møde mange nye mennesker, tror man skal passe på ikke at pakke dem ind i vat, inden længe skal dig barn i dagpleje/vuggestue og der vil der også heletiden komme forskellige folk.
Tænker meget på hvordan din kæreste har det med det, for jeg ville blive ENORMT såret hvis min kæreste åbenlyst syntes sådan om noget af min familie????
Anmeld