Er det mærkeligt af mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

Mettefpigen

Mor12 skriver:

Okay jeg prøver igen. Bedsteforældres kærester vil jo være betydningsfulde personer i mit barns liv, ergo skal barnet ikke præsenteres for alle mulige som de får som kærester. Så vil jeg heller først selv have mødt personen og så se tiden an om det er noget der kan holde. 

kan kan ikke sammenligne dp da barnet vil være der hver dag, ja så kommer der gæste dp men her hvor jeg bor er det nogen som barnet ser flere gange om ugen da der er legestue

Det kan man godt sammenligne for her ser barnet gp 1 gang hver anden uge..... Men folk har hver sin mening, og jeg er bare ikk enig med dig.....
Jeg ville også blive skuffet hvis min kæreste sagde at mit barn ikk måtte se min fars kæreste.... Men som der er flere der har fortalt dig så kan du ikk gemme barnet for alle ting i verden, og heller ikk for mennesker som måske forsvinder.... Alle forhold kan gå i stykker og din svigerfars er nok ikk det eneste i dit barns liv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Fenja09

Mor12 skriver:

Han er ikke en mand man snakker med. Han har en mening og det er den der gælder. Han lytter ikke til hvad andre siger.

med hensyn til mit barn så skal det ikke møde et menneske der måske vil komme til at betyde noget for han/hun , for så senere at forsvinde. Så vil jeg hellere først se vedkommende, også sådan at jeg er tryg ved at vedkommende skal møde mit barn. Så er jeg egentlig ligeglad med at et barn på 10 mdr alligevel ikke husker det. For mig betyder det noget at barnet ikke bare møder et menneske som kan være betydningsfulde før jeg har mødt vedkommende.

Hvis farfaren skifter kæresterne ud, så ved du nok at denne kvinde ikke bliver der længere end de andre han haft. Og måske er det lidt sat på spidsen, men folk dør også - også dem der har meget stor tilknytning til dit barn.

Jeg er helt overbevist om, at dit barn ikke tager skade af at møde en af sin farfars kærester. Som tiden går vil dit barn en dag forstå det og sikkert tænke "sådan er farfar". Men det kræver jo at du som mor også er med til at give det billede - jeg ville nok hellere give det end at gøre det modsatte.  

Men synes da bare at du skal møde kæresten når det betyder meget for dig og så tage den derfra.

Anmeld

19. marts 2013

TNBC

Mor12 skriver:

Det er da svært at undgå at tage billeder af hende til en fest.

jeg siger ikke jeg skal møde alle. men så snart det er folk som kan få en betydning i mit barns liv såsom at en bedsteforældre har fået en ny kæreste, jo så vil jeg gerne møde vedkommende først. Det er man da i sin gode ret til at ville.

Nej måske kan man ikke det. Men måske om 10år kan du ikke huske halvdelen af dem der var der.
Dit barn er 10måneder. Så hvis dit barn bliver passet af et familiemedlem, må den nye kæreste ikke komme forbi, fordi du ikke har mødt personen?
Jeg forstår godt at du gerne vil beskytte dit barn, men du skak heller ikke blive for beskyttende. Dit barn vil møde så mange mennesker, der måske ikke forblive i dit barns liv særlig længe, men det er sådan livet er og det tager man ikke skade af.
Din svigerfar lever på den måde, og så må du tage det med. Jeg gætter på at han levede på den, før du fødte og måske før i planlagte barn, så du vidste jo hvad du gik ind til.

Anmeld

19. marts 2013

DitteFisk

Hvorfor præsenterer du ikke bare farfars nye 'veninder' ved navn?  "Det her er Vivi!" Og slut. Ligesom jeg ville gøre overfor min dreng, hvis jeg har veninder på besøg. Nogle kender han, nogle kender han ikke, men de må gerne være her. Bare han får sat navn på, så er den skid slået. Tror ikke der er det store i det.. 

Anmeld

19. marts 2013

Muffinmus

Lige i en alder af 10 mdr ville Jehovas være pænt ligeglad...i den alder bestiller de ikke andet end at opleve og lære nye ring og nye mennesker..så det skal du nok ikke bekymre dig om. Ville være noget andet hvis barnet var 5 f.eks.

Anmeld

19. marts 2013

Mor til Ella

Mor12 skriver:

Min Svigerfar har mødt en ny dame, som godt kan ske at blive hans kæreste. Jeg har sagt at vores barn ikke skal møde hende før han er helt sikker på om det skal være hende, og de skal have været sammen længe.

han skifter hans kærester hurtig ud, og jeg ønsker ikke vores barn skal lære en dame at kende, og så kort tid efter opleve at hun forsvinder ud af vores barns liv.

vores barn er ti mdr.

er det helt forkert af mig at sige sådan?

For mig ville det ikke være et problem, der vil hele tiden komme nye mennesker ind over ens børns liv, for så at forsvinde igen.

Jeg ville som flere skriver præsenterer hende ved navn

Altså min kærestes brødre slæber også den ene nye dame efter den anden med, men hvis de bare vil leje er Ella glad, og dagen efter er de aligevel glemt.

Jeg synes det er godt at de møde mange nye mennesker, tror man skal passe på ikke at pakke dem ind i vat, inden længe skal dig barn i dagpleje/vuggestue og der vil der også heletiden komme forskellige folk.

Tænker meget på hvordan din kæreste har det med det, for jeg ville blive ENORMT såret hvis min kæreste åbenlyst syntes sådan om noget af min familie????

Anmeld

19. marts 2013

Pikku Myy

Mor12 skriver:

Jeg kan jo så ikke gøre for i svare på noget helt andet end det jeg spørger om

Så vil jeg svare dig direkte på det du spørger om: Ja, det er "forkert", og umiddelbart virker det mærkeligt.

Jeg troede det var underforstået i vores svar

Anmeld

19. marts 2013

Lullaby

Janni. skriver:

Jeg synes det er 100 % iorden. 

Her har jeg dummet mig. Til min søns barnedåb fik min kærestes bror lov til at tage hans dame med, som vi aldrig havde mødt før. De er ikke sammen den dag idag.. Og nu er jeg skide irriteret over at der er billeder af silas's farbror med en kæreste som ingen af os kender eller husker hvad hedder. argh! 

Så jeg kan sagtens følge dig. 

Jeg har sidenhen rettet op på den "fejl" Til min søns 2 års fødselsdag ville min kærestes nevø have en ny dame med. Han fik af vide han skulle komme uden hende. Sådan er det bare. Han valgte så at blive væk. Det er hans problem. 

Også her. Min bror havde sin kæreste med. De var lige præcis sammen i 2 mdr så gik de fra hinanden. Kan ikke huske hvad hun hedder men har fine billeder af hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.