din mening hvad er den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

Hvem?

Ku man så ikke kyle alle de danskere ud der laver "ballade"?

Hvorfor er det kun indvandere det skal gå ud over?

Husk LI at "vores egne" ikke er en skid bedre - så de burde da også ryge ud

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvilken baggrund folk har, mine børn skal bare ha det godt med dem de er sammen med, uanset om  det er indvandre, dansker, svenskere, hollændere osv. osv.

De er velkomne i mit hjem, så længe de opfører sig ordentligt, igen uanset om det er danskere eller andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Kris89

LuLy skriver:

Hvad så hvis den person der laver ballade er 20 år gammel og født i Danmark? Skal han så bare kyles til Iran eller hvor han end kommer fra?

Ja.

Det lyder hårdt, men så må vedkommende jo ikke være integreret i Danmark. Ved godt mange danskere begår kriminalitet, men der har vi desværre ikke de muligheder.

Min holdning er stadig, at begår de hård kriminalitet har de ikke forstået reglerne i Danmark og bør ikke være her.

Hvad man så skal gøre ved de danske kriminelle er en hel anden debat

Anmeld

17. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
isabellasmor skriver:

Kriminelt ballade eksempelvis 

Er der så forskel på hvilen type kriminalitet?

Anmeld

17. marts 2013

lycly

Kris89 skriver:

Ja.

Det lyder hårdt, men så må vedkommende jo ikke være integreret i Danmark. Ved godt mange danskere begår kriminalitet, men der har vi desværre ikke de muligheder.

Min holdning er stadig, at begår de hård kriminalitet har de ikke forstået reglerne i Danmark og bør ikke være her.

Hvad man så skal gøre ved de danske kriminelle er en hel anden debat

Jamen folk der er født i Danmark er jo danskere - de bør da behandles ens uanset hvor forældrene er fra

Anmeld

17. marts 2013

isabellasmor

mor:) skriver:

Er der så forskel på hvilen type kriminalitet?

Hmm.. nej. Altså .. og jo. Små bøder for småting, nej. Men det "hårdere" og mere " alvorlige" hvis man kan sige det sådan

Anmeld

17. marts 2013

Kris89

LuLy skriver:

Jamen folk der er født i Danmark er jo danskere - de bør da behandles ens uanset hvor forældrene er fra

Ja det er rigtig nok den er meget svær synes jeg. Jeg ville elske "fremmede" hvis de dog bare respekterede det land de kommer til. Heldigvis er der mange der gør, synes bare ikke det er "fair" at betale domstole og lange fængselsstraffe til nogen, som er kommet hertil fordi de mener man her kan gøre hvad man vil.

Men samtidig ville jeg også ønske nogle af de der voldspsykopater, mordere osv. Danskere vel og mærket kunne blive aflivet i stedet for at vi skulle betale for at de kan sidde i fængslet.

Et fængselsophold vil nok ikke ændre netop den slags mennesker.

Og jeg mener heller ikke de skal sendes hjem fordi de har stjålet slik eller tøj i en butik, det må vi som samfund kunne forklare dem at man ikke gør.
Men når først der bliver begået bandekriminalitet, voldtægter, mord og lign. Mener jeg bare ikke at vi som samfund skal betale for at have dem til at sidde i et fængsel, velvidende at de fleste starter forfra når de kommer ud.

Er det ikke nok med de danskere der gør det?
Med indvandre har vi trods alt en mulighed for at sende dem væk.

Håber det gav lidt mening, for som sagt har jeg intet imod folk fra andre lande overhovedet, men nok mere kriminelle generelt jeg har det meget svært ved.

Anmeld

17. marts 2013

Kris89

LuLy skriver:

Ja det er rigtig nok den er meget svær synes jeg. Jeg ville elske "fremmede" hvis de dog bare respekterede det land de kommer til. Heldigvis er der mange der gør, synes bare ikke det er "fair" at betale domstole og lange fængselsstraffe til nogen, som er kommet hertil fordi de mener man her kan gøre hvad man vil.

Men samtidig ville jeg også ønske nogle af de der voldspsykopater, mordere osv. Danskere vel og mærket kunne blive aflivet i stedet for at vi skulle betale for at de kan sidde i fængslet.

Og jeg mener heller ikke de skal sendes hjem fordi de har stjålet slik eller tøj i en butik, det må vi som samfund kunne forklare dem at man ikke gør.
Men når først der bliver begået bandekriminalitet, voldtægter, mord og lign. Mener jeg bare ikke at vi som samfund skal betale for at have dem til at sidde i et fængsel, velvidende at de fleste starter forfra når de kommer ud.

Håber det gav lidt mening, for som sagt har jeg intet imod folk fra andre lande overhovedet, men nok mere kriminelle generelt jeg har det meget svært ved.

Anmeld

17. marts 2013

lycly

Kris89 skriver:

Jeg er helt enig, jeg er også så træt af kriminelle generelt - både danskere og indvandrere. Og det nemmeste ville helt klart være at smide dem ud af Danmark - alle sammen! Men det duer bare ikke, så synes jeg hellere at man skal overveje om vi skulle have lidt strengere grænser, så vi ikke får så mange ind. For her er ikke jobs til dem og det gør at de bliver pisse sure og keder sig og så laver de kriminalitet. Tror det er der det egentlige problem ligger. Men ærlig talt så ville jeg sgu også være lidt sur hvis jeg var dem - danskere har jo så mange fordomme og det møder de bare konstant, så er det klart de har svært ved at respektere os. Dermed ikke sagt at den manglende respekt er i orden, men tror ligeså meget det er det danske samfund der håndterer dem helt forkert

Anmeld

17. marts 2013

Silas&Mille

Kris89 skriver:

1 gang taget af politiet - dømt for en forbrydelse = UD!

men de der integrere sig - finder job osv. har jeg absolut INTET imod...

gider bare ikke betale for fængselsophold til nogen som ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt

vil ikke have noget imod mine børn blev venner med invandre, for hvis børnene er i institution ser jeg det også som om forældrene ønsker at integrere sig - og så er de på ligefod med danskere

Kunne ikke have skrevet det bedre selv

Anmeld

17. marts 2013

Muffin_girl

FruStolpe skriver:

Min holdning er langt mere kompleks end bare at sætte et kryds af ved forskellige påstande.

Så jeg vil ikke stemme, men nøjes med at konkluderer at du selv kommer til at fortælle din mening, hvis du vil høre andres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.