LuLy skriver:
Jamen folk der er født i Danmark er jo danskere - de bør da behandles ens uanset hvor forældrene er fra 
Ja det er rigtig nok

den er meget svær synes jeg. Jeg ville elske "fremmede" hvis de dog bare respekterede det land de kommer til. Heldigvis er der mange der gør, synes bare ikke det er "fair" at betale domstole og lange fængselsstraffe til nogen, som er kommet hertil fordi de mener man her kan gøre hvad man vil.
Men samtidig ville jeg også ønske nogle af de der voldspsykopater, mordere osv. Danskere vel og mærket kunne blive aflivet i stedet for at vi skulle betale for at de kan sidde i fængslet.
Et fængselsophold vil nok ikke ændre netop den slags mennesker.
Og jeg mener heller ikke de skal sendes hjem fordi de har stjålet slik eller tøj i en butik, det må vi som samfund kunne forklare dem at man ikke gør.
Men når først der bliver begået bandekriminalitet, voldtægter, mord og lign. Mener jeg bare ikke at vi som samfund skal betale for at have dem til at sidde i et fængsel, velvidende at de fleste starter forfra når de kommer ud.
Er det ikke nok med de danskere der gør det?
Med indvandre har vi trods alt en mulighed for at sende dem væk.
Håber det gav lidt mening, for som sagt har jeg intet imod folk fra andre lande overhovedet, men nok mere kriminelle generelt jeg har det meget svært ved.
Anmeld